Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger

loffen

Anbefalte innlegg

loffen skrev (På 15.2.2023 den 23.36):

Joda, mamma har rett på transport. Men det er jo myye enklere å bare spørre meg. :ler:

Ekspander  

Oh yes :ler: Her har både pappa, mamma og lillebror stilt opp som sjåfører når jeg har skullet på rehabiliteringsopphold, det gjør jo livet mitt mye enklere. Dessuten var det jo virkelig gull å få halvannen time uforstyrret på tomannshånd med lillebror, det skjer ikke så ofte ellers.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sov veldig godt i natt! :jepp: Det har derimot resultert i at jeg er sprett våken i kveld. :ler: 

Kvalitetstid i bilen med mamma går ikke. Hun er døv på venstre øre, så jeg sitter og brøler til henne. :hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (På 17.2.2023 den 0.17):

Jeg sov veldig godt i natt! :jepp: Det har derimot resultert i at jeg er sprett våken i kveld. :ler: 

Kvalitetstid i bilen med mamma går ikke. Hun er døv på venstre øre, så jeg sitter og brøler til henne. :hoho: 

Ekspander  

Blir som da vi var på bilferie, og høreapparatene til eselet gikk i stykker…. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

• 3 uker senere...
  • 1 år senere...

2025

Year of the snake. 

Transformation and new beginnings. 

Ja, for meg er det det. Endelig skjønner jeg hele livet mitt på en ny måte, og får hjelp til å fungere bedre. Jeg har det allerede MYE bedre. Jeg er ikke en rar hest. Jeg er en helt vanlig sebra. Og det viser seg at andre folk ikke har en generalforsamling inni hodet sitt døgnet rundt. Det var ikke jeg som ikke klarte å takle det alle andre taklet, for de har det jo ikke sånn! Jeg trenger ikke late som jeg er som andre. For jeg er ikke det.

Nå har hodet mitt endelig fått pause.

Også viser det seg at det fins masse andre sebraer der ute også! Jeg er ikke alene. 😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være godt å få den innsikten - uten at jeg skal prøve å late som om jeg kan forstå hvordan det oppleves :klem:

2025 - sebraens år 🦓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, takk Daria! :hjerter_rundt: Ja, det er veldig deilig. Å endelig forstå. Sebraens år skal det bli! 

Jeg er jo født i hestens år, tenk så feil! :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig! Jeg har gjort Østlending av meg siden sist, bor på motsatt side av fjorden for deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  Dallandra skrev (På 19.2.2025 den 19.44):

Veldig! Jeg har gjort Østlending av meg siden sist, bor på motsatt side av fjorden for deg! 

Ekspander  

Nei, jøss så kult!  Håper du trives der. :roser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jeg så absolutt! Mannen er med og eldstemann bor 20 min unna. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Noen uker har gått med litt opp og ned iflg. medisinering, litt høy puls, stress, hyper og overfølsom, eller surrete, glemsom og nedfor....  men tror jeg har funnet riktig nå. Jeg, for første gang i mitt liv kjenner at jeg blir trøtt på naturlig vis på kveldene, og har faktisk lyst til å legge meg før midnatt. :sjokkblå:

Tiden (over 30 år) med anti ditt og anti datt som likevel ikke virker, som sovemedisin, er over. Jeg sover nå i 5-6 timer nesten hver natt. Særlig når Noen er bortreist (fysisk altså 😛), fordi han snorker så fælt. Har ørepropper, men da hører jeg hjertet mitt så høyt at jeg blir helt stressa av det.  

Jeg slipper å lese alle sidene i bøkene jeg leser tre ganger for å få med meg det som står.  Jeg har til og med begynt på sataniske vers på nytt, som jeg slet meg gjennom i fjor uten å skjønne så veldig mye av, tror jeg. Usikker. Rareste boka. Klarer å se på en hel film og skjønne hvorfor de plutselig er i Russland eller Dubai og hvilken liga som skal stjele hva. 

Jeg har sluttet å komme på trening uten håndkle og truse,  men to par sko. Jeg husker å ta med husnøkler når jeg går ut, og telefonen (ladet). Jeg har til og med ukeshandlet helt alene og fått med alt på lista. 

Men skapdørene står fremdeles åpne og jeg har glemt klesvasken i maskinen. 

Totalt sett har jeg det jo MYE bedre. :hjerteflagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...