loffen Skrevet 1. desember 2017 Forfatter #1161 Del Skrevet 1. desember 2017 1 time siden, Daria skrev: Facebook bruker jeg mindre og mindre, det lille som er av interessante ting drukner i ræl, uansett hvor mye jeg skjuler og rydder. Holder meg mer på twitter og insta i stedet. Må bruke twitter mer. Insta liker jeg veldig godt, selv om jeg hater at ting jeg har sett, kommer opp igjen flere dager i ettertid nå. Det var bedre før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. desember 2017 Forfatter #1162 Del Skrevet 1. desember 2017 (endret) I dag delte jeg noe på FB, noen få venner har trykket liker. Også, vips; jeg får varsel fra Facebook om sikkerhet.. bla bla, hvem kan se og like ting du poster osv. Hver jævla gang! Jeg vet at vennene mine kan se og like det jeg deler, etter årevis på facebook! Er det ikke derfor man deler ting? Endret 1. desember 2017 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. desember 2017 Forfatter #1163 Del Skrevet 1. desember 2017 Jeg føler meg krenket, ass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. desember 2017 Forfatter #1164 Del Skrevet 1. desember 2017 Men ja, jeg er lite på facebook for tiden altså, fordi jeg bare blir irritert. Dukker alltid opp et varsel ila dagen, så en gang pr. dag er jeg nok innom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. desember 2017 Forfatter #1165 Del Skrevet 3. desember 2017 Når mora di har kjøpt seg svindyr genser i merino og yak-ull og følte seg som en stor baby fordi den var rosa. Og hun gir den til deg. https://www.miinto.no/p-774530-rosa-ganni-mercer-genser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. desember 2017 Forfatter #1166 Del Skrevet 3. desember 2017 *svett* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. desember 2017 Forfatter #1167 Del Skrevet 3. desember 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. desember 2017 Forfatter #1168 Del Skrevet 3. desember 2017 Sitter nå i kun BH på overkroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. desember 2017 Forfatter #1169 Del Skrevet 3. desember 2017 Har lagd farse og stekt 49 medisterkaker. Flinke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. desember 2017 Forfatter #1170 Del Skrevet 3. desember 2017 Ble veldig mett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. desember 2017 #1171 Del Skrevet 3. desember 2017 På 1.12.2017 den 21.34, loffen skrev: Facebook er så rævva! Jeg får nesten bare opp innlegg fra de samme (tre) menneskene! Jeg får opp ALT en person legger ut, og ikke noe som helst fra andre venner. Og en venn selger all mulig dritt på den lokale markedsplass-siden, til 50 og 20 kroner, og disse innleggene pusher hun opp hver dag. Det får jeg opp. Jeg krysser av for 'skjul dette innlegget', da kommer det opp 'se færre slike innlegg'. Også rett etterpå kommer det ett til. Jeg gjør det samme, og så da? Joda, nok en ting hun selger kommer opp i feeden. (Skulle ønske hun kunne gi det bort i steden, så slapp vi se hele loftsoppryddingen hennes hver dag. Selv kjørte jeg tre pappesker til bruktbutikken og noe til Frelsesarmeen i dag.) Og innlegg fra flere dager tilbake kommer opp på toppen bare en eller annen har kommentert. Det er 'topphendelser' (særlig) samme hvor mange ganger jeg velger 'siste'. Og skal man finne en person, så har det jo blitt helt håpløst, selv om man allerede er venner. For å toppe irritasjonen min så fikk jeg i dag opp et varsel om at Facebook har foreslått en venn for meg? Hæ? Hva er det da? Et kvinnemenneske jeg ikke aner hvem er. Argh! Som om jeg skulle sagt det selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. desember 2017 Forfatter #1172 Del Skrevet 4. desember 2017 Godt vi er fler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. desember 2017 Forfatter #1173 Del Skrevet 4. desember 2017 Hvorfor jeg sitter og ser på 'Dating uten en tråd', isteden for å legge meg? Aner ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. desember 2017 Forfatter #1174 Del Skrevet 4. desember 2017 Altså.. tenk å melde seg på noe sånt da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. desember 2017 Forfatter #1175 Del Skrevet 4. desember 2017 Sånn, da har jeg sovet på sofaen i over en time. Smart. Det er jo så mørkt, jeg blir helt forvirret, jeg trenger å reise til canariøyene eller noe på samme breddegrad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. desember 2017 Forfatter #1176 Del Skrevet 4. desember 2017 Spiser clementiner og drikker kaffe for å holde meg våken. Skal vedde på at jeg ikke er trøtt klokka 23 eller 24 eller 01 i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. desember 2017 Forfatter #1177 Del Skrevet 5. desember 2017 Fortsetter med bildeopprydding. Blir aldri ferdig med å laste opp alle til den eksterne serveren. Skulle ønske jeg aldri hadde tatt alle disse bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. desember 2017 Forfatter #1178 Del Skrevet 7. desember 2017 Det blåser småpudler ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. desember 2017 Forfatter #1179 Del Skrevet 7. desember 2017 Jeg hater håndball-VM. Alt jeg ser på på TV utgår jo! :sur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. desember 2017 Forfatter #1180 Del Skrevet 7. desember 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå