Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger

loffen

Anbefalte innlegg

1 time siden, Daria skrev:

Facebook bruker jeg mindre og mindre, det lille som er av interessante ting drukner i ræl, uansett hvor mye jeg skjuler og rydder. Holder meg mer på twitter og insta i stedet.

:Nikke: 
Må bruke twitter mer. Insta liker jeg veldig godt, selv om jeg hater at ting jeg har sett, kommer opp igjen flere dager i ettertid nå. :sukk: Det var bedre før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag delte jeg noe på FB, noen få venner har trykket liker. 
Også, vips; jeg får varsel fra Facebook om sikkerhet.. bla bla, hvem kan se og like ting du poster osv. Hver jævla gang! Jeg vet at vennene mine kan se og like det jeg deler, etter årevis på facebook! Er det ikke derfor man deler ting? :sukk: 
:klaske: 

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ja, jeg er lite på facebook for tiden altså, fordi jeg bare blir irritert. :ler:

Dukker alltid opp et varsel ila dagen, så en gang pr. dag er jeg nok innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 1.12.2017 den 21.34, loffen skrev:

Facebook er så rævva!
Jeg får nesten bare opp innlegg fra de samme (tre) menneskene! Jeg får opp ALT en person legger ut, og ikke noe som helst fra andre venner. Og en venn selger all mulig dritt på den lokale markedsplass-siden, til 50 og 20 kroner, og disse innleggene pusher hun opp hver dag. Det får jeg opp. Jeg krysser av for 'skjul dette innlegget', da kommer det opp 'se færre slike innlegg'. Også rett etterpå kommer det ett til. Jeg gjør det samme, og så da? Joda, nok en ting hun selger kommer opp i feeden. (Skulle ønske hun kunne gi det bort i steden, så slapp vi se hele loftsoppryddingen hennes hver dag. :glare: Selv kjørte jeg tre pappesker til bruktbutikken og noe til Frelsesarmeen i dag.) 

Og innlegg fra flere dager tilbake kommer opp på toppen bare en eller annen har kommentert. Det er 'topphendelser' (særlig) samme hvor mange ganger jeg velger 'siste'.

Og skal man finne en person, så har det jo blitt helt håpløst, selv om man allerede er venner. 
For å toppe irritasjonen min så fikk jeg i dag opp et varsel om at Facebook har foreslått en venn for meg? Hæ? Hva er det da? Et kvinnemenneske jeg ikke aner hvem er.

Argh! :bond: 

Som om jeg skulle sagt det selv... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn, da har jeg sovet på sofaen i over en time. Smart. :glare: 
Det er jo så mørkt, jeg blir helt forvirret, jeg trenger å reise til canariøyene eller noe på samme breddegrad. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser clementiner og drikker kaffe for å holde meg våken. Skal vedde på at jeg ikke er trøtt klokka 23 eller 24 eller 01 i natt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsetter med bildeopprydding. 
Blir aldri ferdig med å laste opp alle til den eksterne serveren. :Gjesp:
Skulle ønske jeg aldri hadde tatt alle disse bildene. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...