loffen Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter #2 Skrevet 3. oktober 2015 Her er det ikke lov å være blid, bare sur men grei, så du ikke gjør andre lei. 2
loffen Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2015 (endret) I dag irriterer jeg meg over denne idiotiske overskriften i Dagbladet: Disney-stjerne hylles for de usminkede nakenbildene Demi Lovato uten klær, sminke eller retusjering i Vanity Fair... Hylles? Hylles? Hvorfor skal alt mulig mellom himmel og jord i hver jævla avisartikkel nå for tiden HYLLES? Er det ikke HISTORISK (!) Så skal det hylles! En dag stod det til og med at Obama både ble historisk og hyllet i èn og samme setning!! Dessuten er jeg dritt lei av alle liksom skal hylles fordi de viser seg nakne i media, med rumpa bar eller whatever. KLE PÅ DERE FOR FAEN! Sånn, da skal jeg se på Premier League og kanskje ta meg en øl. God hælj. (edit: trodde øl var med ø ) Endret 3. oktober 2015 av loffen 2
loffen Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter #6 Skrevet 3. oktober 2015 Oi, da var jeg muligens litt for blid et kort øyeblikk. 1
Skravla Skrevet 3. oktober 2015 #7 Skrevet 3. oktober 2015 Oi, da var jeg muligens litt for blid et kort øyeblikk. Bryter egne regler allerede på første siden. 1
MarianneE Skrevet 3. oktober 2015 #9 Skrevet 3. oktober 2015 Faen! Du er tilbake! (var det passe surt? )
loffen Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter #10 Skrevet 3. oktober 2015 MarianneE! Så koselig! Akkurat passe.
loffen Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter #11 Skrevet 3. oktober 2015 (endret) Æsj. Southampton scoret. (Jeg trodde det het scorte Kan jo ikke skrive lenger heller! ) Endret 3. oktober 2015 av loffen
loffen Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter #12 Skrevet 3. oktober 2015 Ikke har jeg fått øl heller, bare kaffe! Må nok klage til Noen. NOEN!
Skravla Skrevet 3. oktober 2015 #13 Skrevet 3. oktober 2015 Her er det te. Øl i kjøleskapet, men skal jobbe i morgen så jeg tror det er greiest med te.
Daria Skrevet 3. oktober 2015 #14 Skrevet 3. oktober 2015 Jeg har sluttet å lese Dagbladet, det er egentlig ganske deilig... Hei, forresten
loffen Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter #15 Skrevet 3. oktober 2015 Her er det te. Øl i kjøleskapet, men skal jobbe i morgen så jeg tror det er greiest med te. Te er alltid greit. Her sitter jeg og tørster fremdeles.
loffen Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter #16 Skrevet 3. oktober 2015 Jeg har sluttet å lese Dagbladet, det er egentlig ganske deilig... Hei, forresten Daria! Ja, det var et eksempel til etterfølgelse.. *fjerner dagbladet.no fra bokmerkelinjen*
loffen Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter #17 Skrevet 3. oktober 2015 Tror VG ender med samme skjebne gitt.
loffen Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter #18 Skrevet 3. oktober 2015 Nå vet jeg ikke om jeg skriver riktig norsk igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå