Gå til innhold

Hva ville dere solgt sjelen deres for?


-Jiinxs-

Anbefalte innlegg

Diskusjon rundt om en sjel finnes eller ikke trengs ikke å taes her. For akkurat nå, i denne tråden så finnes det en sjel og et helvete :P

 

 

 

 

 

 

Hva ville dere solgt sjelden deres for?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest The Lost Dreamer

Har noen forslag.

 

Endeløst med penger så jeg kunne hjulpet alle som trenger hjelp og seff fått det jeg selv ville hatt.

Perfekt ansikt og kropp (!!!)

 

Blitt verdens smarteste person ellerno lignende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endeløst med penger! 

 

Eller en perfekt kropp og ansikt, men jeg kunne spise HVA jeg ville, når jeg ville, hvor mye jeg ville, uten at kroppen forandrer seg, Ever! 

 

 

.... jeg er vist litt egoistisk.. med tanke på det de sier i videoen :P Hjelpe verden og slikt, haha nei jeg tenker på meg selv :P

 

Edit: Men kroppen min kommer aldri til å forandre seg! eller ansiktet, ooooog bonus ting, det er jo sjelen min det er snakk om, trenger ikke sminke eller noe slikt! whoop whoop, håper satan kommer i kveld, for nå vet jeg hva jeg vil  :danse:

Endeløst med penger sier du? Vil du virkelig nyte de pengene etter inflasjonen slår til?

Anonymous poster hash: c6081...e1b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen forslag.

 

Endeløst med penger så jeg kunne hjulpet alle som trenger hjelp og seff fått det jeg selv ville hatt.

Perfekt ansikt og kropp (!!!)

 

Blitt verdens smarteste person ellerno lignende.

Herlighet for et teit svar. Du ønsker penger så du kan utrydde fattigdom? Tror du virkelig noe slikt hadde fungert?

Det er bare to veier vi kan gå. Å ha forskjellige klasser, eller å ha en liten elite-klasse og resten lever i fattigdom. Hvilken høres best ut for deg?

Anonymous poster hash: c6081...e1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde solgt sjelen min for fast opphold i himmelen (Guds rike).

Anonymous poster hash: c6081...e1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

yøpp.. hva nå det betyr, i følge wikipedia så er det noe med penger, men jeg har da penger, så det går fint.

Det har noe med penger å gjøre. Det betyr at du må bytte ut dorullen med sedellapper, du sparer massevis igjennom årene.

Anonymous poster hash: c6081...e1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The Lost Dreamer

Herlighet for et teit svar. Du ønsker penger så du kan utrydde fattigdom? Tror du virkelig noe slikt hadde fungert?

Det er bare to veier vi kan gå. Å ha forskjellige klasser, eller å ha en liten elite-klasse og resten lever i fattigdom. Hvilken høres best ut for deg?

Anonymous poster hash: c6081...e1b

Herligheten for en teit kommentar.  Jeg snakker om de i familien min som trenger hjelp økonomisk. Har en døende syk onkel som ikke har penger til operasjon (han bor ikke i Norge). Familien gjør alt for å skaffe penger. Også har jeg to andre onkler som har nettopp hatt hjerte operasjoner for flere titusen (heller ikke Norge)

 

Egentlig alle som er syke og trenger penger til å bli friske. Det er de jeg vil hjelpe. De og barn. Kan ikke se noe galt i det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En annen utdannelse en den jeg har

Masse penger

Anonymous poster hash: b879d...c40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...