AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #61 Skrevet 5. oktober 2015 Regner med du er en av disse guttene selv for så godt som ingen andre ønsker noe slikt i fleisen når de tar offentlig transport.Anonymous poster hash: e1494...e57 Har vært;)Anonymous poster hash: 544b3...f0b
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #62 Skrevet 5. oktober 2015 Har vært;)Anonymous poster hash: 544b3...f0b Du fikk stående (!) applaus da....eller? Anonymous poster hash: e1494...e57
MinnisMus Skrevet 5. oktober 2015 #63 Skrevet 5. oktober 2015 Hadde jeg sett det der på morgenen på vei til jobb , så hadde han ikke runket på en stund hverken på bussen eller andre steder. Hvorfor ikke? Hadde du lenket han fast til senga di og holdt han fanget som sexslave i ukesvis? Hver sin smak sier nå jeg. Blottere er motbydelige etter min mening, og for å være helt ærlig synes jeg du kunne holdt denne vemmelige og perverse fantasien for deg selv.
LittDiva Skrevet 5. oktober 2015 #64 Skrevet 5. oktober 2015 Hvorfor ikke? Hadde du lenket han fast til senga di og holdt han fanget som sexslave i ukesvis? Hver sin smak sier nå jeg. Blottere er motbydelige etter min mening, og for å være helt ærlig synes jeg du kunne holdt denne vemmelige og perverse fantasien for deg selv. Eeeehhhh.... Nei . Han hadde nok fått glovarm kaffe i skrittet . Så DU med din skitne og vemmelige fantasiet . 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #65 Skrevet 5. oktober 2015 Du fikk stående (!) applaus da....eller?Anonymous poster hash: e1494...e57 Nei prøvde å gjøre det i skjul. Men var litt uheldig å spruta over setet en gang, å traff ei dame i håret. Hun så litt morskt på meg, men jeg sa unnskyld, så hun godtok det. Håper ikke mannen hennes fant sædrestene i håret hennes.😇😊Anonymous poster hash: 544b3...f0b
Mona Sax Skrevet 10. oktober 2015 #66 Skrevet 10. oktober 2015 Nei prøvde å gjøre det i skjul. Men var litt uheldig å spruta over setet en gang, å traff ei dame i håret. Hun så litt morskt på meg, men jeg sa unnskyld, så hun godtok det. Håper ikke mannen hennes fant sædrestene i håret hennes.Anonymous poster hash: 544b3...f0b Hey, shit happens. Jeg hadde selvsagt også tatt det med godt humør om en fyr spruta sæd på håret mitt dersom han egentlig hadde tenkt å treffe stolryggen. 2
Hottrio Skrevet 10. oktober 2015 #67 Skrevet 10. oktober 2015 Eeeehhhh.... Nei . Han hadde nok fått glovarm kaffe i skrittet . Så DU med din skitne og vemmelige fantasiet . Ha ha...
Hottrio Skrevet 10. oktober 2015 #68 Skrevet 10. oktober 2015 Hey, shit happens. Jeg hadde selvsagt også tatt det med godt humør om en fyr spruta sæd på håret mitt dersom han egentlig hadde tenkt å treffe stolryggen. Du er da virkelig åpensinnet og grei!
Mona Sax Skrevet 10. oktober 2015 #69 Skrevet 10. oktober 2015 Du er da virkelig åpensinnet og grei! Ja, jeg er grei sånn. Jeg har full forståelse for at menn ofte blir kåte, og må lette på trykket, selv på bussen. Men de burde ha med seg runkepapir, så slike pinlige tilfeller ikke oppstår. 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #70 Skrevet 11. oktober 2015 Hey, shit happens. Jeg hadde selvsagt også tatt det med godt humør om en fyr spruta sæd på håret mitt dersom han egentlig hadde tenkt å treffe stolryggen. Hehe så godt å høre at du tar det litt sporty. Bra du skjønner at menn må lette på trykket noen ganger. Anonymous poster hash: 544b3...f0b
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #71 Skrevet 11. oktober 2015 Ja, jeg er grei sånn. Jeg har full forståelse for at menn ofte blir kåte, og må lette på trykket, selv på bussen. Men de burde ha med seg runkepapir, så slike pinlige tilfeller ikke oppstår. Hvilken buss tar du? Anonymous poster hash: ffe28...1a4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå