Orgazmo Skrevet 3. oktober 2015 #21 Skrevet 3. oktober 2015 Hadde tuppet vedkommende i balla, lett. 4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #22 Skrevet 3. oktober 2015 Runket på bussen.... herregud det gjør jeg alltid. Forundrer meg ikke, ettersom alle menn som skriver her er mentalt tilbakestående Anonymous poster hash: 2b302...c67 2
Gjest lipgloss Skrevet 3. oktober 2015 #23 Skrevet 3. oktober 2015 Forundrer meg ikke, ettersom alle menn som skriver her er mentalt tilbakestående Anonymous poster hash: 2b302...c67 seriøst mener du virkelig det
Jordbærogfløte Skrevet 3. oktober 2015 #24 Skrevet 3. oktober 2015 Ubehagelig og ekkelt.. Har opplevd det flere ganger. Spiller liten rolle hvor gamle de er. Det er upassende uansett å onanere i kollektivtrafikken. 3
Gjest Carly-Chardonnay Skrevet 3. oktober 2015 #25 Skrevet 3. oktober 2015 Dette har faktisk skjedd med en venninne mange ganger. Hun tar ofte nattbussen til Stockholm og flere ganger har det sittet gutter/menn (er visst både yngre og eldre som gjør dette) rett ved siden av henne og nappet loffen Og NEI det er ingen som blir tent av dette. Ingen jeg vet om hvertfall.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #26 Skrevet 3. oktober 2015 Om de er pene nok så er det jo ganske hot. Anonymous poster hash: 8c074...a19 2
Desertflower Skrevet 3. oktober 2015 #27 Skrevet 3. oktober 2015 @ Bussrunkere Knips bilder & legg ut på 4chan, twitter pluss norske nettsteder, then point and laugh. 3
Gjest Nordmøring Skrevet 3. oktober 2015 #28 Skrevet 3. oktober 2015 Forundrer meg ikke, ettersom alle menn som skriver her er mentalt tilbakestående Anonymous poster hash: 2b302...c67 Akkurat som deg da. Like barn leker best.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #29 Skrevet 3. oktober 2015 Det finnes videoer på nettet hvor menn ejakulerer på kvinner i offentlighet, kvinner de ikke kjenner. Tenner dere kvinner på slike ting? Anonymous poster hash: 3030d...0ec Fy flate æææææsj!!!!!!!!!!!! Anonymous poster hash: b998a...fd9 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #30 Skrevet 3. oktober 2015 Dette har faktisk skjedd med en venninne mange ganger. Hun tar ofte nattbussen til Stockholm og flere ganger har det sittet gutter/menn (er visst både yngre og eldre som gjør dette) rett ved siden av henne og nappet loffen Og NEI det er ingen som blir tent av dette. Ingen jeg vet om hvertfall. Det er jo bare å melde ifra til bussjåføren... Anonymous poster hash: b998a...fd9
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #31 Skrevet 3. oktober 2015 Om de er pene nok så er det jo ganske hot. Anonymous poster hash: 8c074...a19 Nei! Uansett alder eller utseende så er det utrolig kleint, ekkelt og utrolig respektløst overfor andre mennesker. Anonymous poster hash: e1494...e57 4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #32 Skrevet 3. oktober 2015 Nei! Uansett alder eller utseende så er det utrolig kleint, ekkelt og utrolig respektløst overfor andre mennesker. Anonymous poster hash: e1494...e57 Nei det er bare stas det.Anonymous poster hash: 8c074...a19
Hottrio Skrevet 3. oktober 2015 #33 Skrevet 3. oktober 2015 Forundrer meg ikke, ettersom alle menn som skriver her er mentalt tilbakestående Anonymous poster hash: 2b302...c67 Det er jeg enig med deg i ja.
Hottrio Skrevet 3. oktober 2015 #34 Skrevet 3. oktober 2015 Ubehagelig og ekkelt.. Har opplevd det flere ganger. Spiller liten rolle hvor gamle de er. Det er upassende uansett å onanere i kollektivtrafikken. Jeg har aldri onanert på bussen eller annet offentlig sted. Så det innlegget mitt hvor jeg skrev at jeg alltid pleide å onanere på bussen, det var bare tull altså. Spøk. Kødd. Tull.
Gjest lipgloss Skrevet 3. oktober 2015 #35 Skrevet 3. oktober 2015 Jeg har aldri onanert på bussen eller annet offentlig sted. Så det innlegget mitt hvor jeg skrev at jeg alltid pleide å onanere på bussen, det var bare tull altså. Spøk. Kødd. Tull. Du må for all del ikke tulle her vettu alltid noen som ikke sjønner ironi
Hottrio Skrevet 3. oktober 2015 #36 Skrevet 3. oktober 2015 Du må for all del ikke tulle her vettu alltid noen som ikke sjønner ironi Det er helt korrekt. Det meste som skrives her blir tolket helt bokstavelig, ikke mange skjønner ironi. Men men, jeg kan nesten ikke skrive "dette er ironi" på slutten av innlegget heller. 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #37 Skrevet 3. oktober 2015 det hadde faktisk vært greit om det var en tenårings gutt, men når det var en stygg ekkel mann i 50 årene så var det absolutt ikke greit. Får lyst til å kaste opp..Anonymous poster hash: e32cc...6a7 Fordi unge gutter er kåte beist, med kroppen full av hormoner, så de er unnskyldt. Anonymous poster hash: 544b3...f0b tror nok det er ganske mange 50-åringer med ballespreng også du, dessverre... Ubehagelig og ekkelt.. Har opplevd det flere ganger. Spiller liten rolle hvor gamle de er. Det er upassende uansett å onanere i kollektivtrafikken. Enig og uenig, jeg er en som begynner å le av sånt -men det er jo lite koselig. Spesielt når en "får lov" men ikke resten. Anonymous poster hash: 572cf...365
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #38 Skrevet 3. oktober 2015 Hadde tuppet vedkommende i balla, lett. Forundrer meg ikke, ettersom alle kvinner som skriver her er voldelige overfallskvinnet.Anonymous poster hash: 47799...db5
Guy Fawkes Skrevet 3. oktober 2015 #39 Skrevet 3. oktober 2015 Jeg har lyst til å spørre deg et par spørsmål. Det var en buss du ikke skulle ta. Så du sto da utenfor og han satt inne. Hva slags buss var dette, fordi de busser jeg kjenner til har ikke så lave vinduer at du kan se at noen holder rundt staven. Du sier også når bussen reiste kikket du etter den og han runket fortsatt. Hvordan kunne du se det gjennom bussen og baksetet på bussen når du sto utenfor. Jeg kan ikke forstå noe annet enn at dine øyne må være svært spesielle!
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #40 Skrevet 3. oktober 2015 Forundrer meg ikke, ettersom alle kvinner som skriver her er voldelige overfallskvinnet.Anonymous poster hash: 47799...db5 Orgazmo, som du svarer her, er mann. Anonymous poster hash: e1494...e57 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå