Gå til innhold

Runking på bussen!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har aldri onanert på bussen eller annet offentlig sted. Så det innlegget mitt hvor jeg skrev at jeg alltid pleide å onanere på bussen, det var bare tull altså. Spøk. Kødd. Tull. :laugh:

Hehe;-) Det regnet jeg med..

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror nok det er ganske mange 50-åringer med ballespreng også du, dessverre...  Enig og uenig, jeg er en som begynner å le av sånt -men det er jo lite koselig. Spesielt når en "får lov" men ikke resten.  :jolie:Anonymous poster hash: 572cf...365

Ja, hvis det hadde vært onanifest inne i bussen et stykke fra folk flest hadde det vært noe annet;-)

Skrevet

Jeg har lyst til å spørre deg et par spørsmål. Det var en buss du ikke skulle ta. Så du sto da utenfor og han satt inne. Hva slags buss var dette, fordi de busser jeg kjenner til har ikke så lave vinduer at du kan se at noen holder rundt staven.

Du sier også når bussen reiste kikket du etter den og han runket fortsatt. Hvordan kunne du se det gjennom bussen og baksetet på bussen når du sto utenfor. Jeg kan ikke forstå noe annet enn at dine øyne må være svært spesielle!

Setene lengst bak i bussen på bybussene her jeg bor er høyere oppe enn de lenger fram, så man ser faktisk hele personen! Skjønner at du kunne bli litt forvirret.

Anonymous poster hash: e32cc...6a7

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg fikk svar og kjøper forklaringen. La oss si dette er skjedd også se rasjonelt på det.

Det er åpenbart lite hyggelig å bli vitne til at noen onanerer på en buss eller annet offentlig sted. Jeg ville ikke synes noe om det og hadde jeg sett noe slikt ville jeg ha pratet til mannen. Det er en fordel at dette ikke skjer.

Så til det andre mer pragmatiske tilnærming. Ble noen skadet? Nei, man blir ikke spesielt skadet av å se noen runke. Udelikat ja, skadelig nei.

Jeg foreslår at politiet får bruke sine resurser der de trengs best og ikke på saken der ingen er skadet. Mitt forslag til løsning er hvis noen skulle se noe lignende vær høylytt og spør om han sitter her og runker. Gjør det så alle hører det rundt. Jeg skal love at han stikker og det fort, han vil å tenke seg nøye om før han gjør det igjen.

Endret av Guy Fawkes
Gjest lipgloss
Skrevet

Det er helt korrekt. Det meste som skrives her blir tolket helt bokstavelig, ikke mange skjønner ironi. Men men, jeg kan nesten ikke skrive "dette er ironi" på slutten av innlegget heller.

:) nei det er helt sant det :)

Skrevet

Nei, man blir ikke spesielt skadet av å se noen runke. 

Dere presser deres seksualitet og seksuelle gjerninger på andre mennesker som kanskje ikke er så begeistret for det.

Og det er faktisk straffbart.

Har en gang sett en bussonanist, ikke i baksetet men ganske langt bak.

Min umiddelbare reaksjon var å helle begeret mitt med slush over fanget hans (og pikken) , og dra venninna mi med av bussen på neste stoppet.

Vi kom rett fra tivoli, så slushen var fersk og hadde nok hindret onanisten fra å gjenta den manøveren den dagen.

• Liker 6
Skrevet

Dere presser deres seksualitet og seksuelle gjerninger på andre mennesker som kanskje ikke er så begeistret for det.

Og det er faktisk straffbart.

Har en gang sett en bussonanist, ikke i baksetet men ganske langt bak.

Min umiddelbare reaksjon var å helle begeret mitt med slush over fanget hans (og pikken) , og dra venninna mi med av bussen på neste stoppet.

Vi kom rett fra tivoli, så slushen var fersk og hadde nok hindret onanisten fra å gjenta den manøveren den dagen.

Jeg vet ikke hva du mener med dere!!!! Det er vell heller ingen som har nektet for at det er straffbart. Helle slushen over pikken hans synes jeg kunne være en god ide faktisk. Kanskje han ikke gjorde det en gang til. Det er vell det som må være hensikten, man kan ikke få det ugjort og muligens vil det svi mer enn en anmeldelse som risikerer å bli henlagt.

Skrevet

Jeg vet ikke hva du mener med dere!!!! 

Sorry, mener de som drar den i full offentlighet. Mente ikke deg bare siterte deg.

Skrevet

Helle slushen over pikken hans synes jeg kunne være en god ide faktisk.

Syntes jeg også der og da.

Slushen kunne nok ha en viss kjølende effekt.  :laugh:

Skrevet

Runket på bussen.... herregud det gjør jeg alltid.

Hadde ALDRI runket på en buss. Bybanen derimot........

• Liker 1
Skrevet

Du skulle filmet han og lagt det ut på alle mulige sider....

Skrevet

Lurer på hvorfor dere syns det er så forferdelig at noen blotter seg for dere ? 

Kan dere forklare hvorfor ? 

( Og ja, dette er et seriøst spørsmål som jeg ønsker seriøse svar på)

Anonymous poster hash: 1d12a...01f
Gjest Coolaid
Skrevet

Du skulle filmet han og lagt det ut på alle mulige sider....

Hvorfor ? Det kan jo være en person som har en mental lidelse, er tilbakestående eller har en eller annen diagnose. 

Det er lov å tenke lengre enn på seg selv. 

Reagere man på sånt noe så ringer man politiet.

Skrevet

Lurer på hvorfor dere syns det er så forferdelig at noen blotter seg for dere ? 

Kan dere forklare hvorfor ? 

( Og ja, dette er et seriøst spørsmål som jeg ønsker seriøse svar på)

Anonymous poster hash: 1d12a...01f

Folk er så utrolig egosentriske! Jeg ønsker da ikke å bli påtvunget andre menneskers kjønnsorgan og onani i det offentlige rom. Er det virkelig så vanskelig å forstå?

Anonymous poster hash: af1ce...2fe

• Liker 3
Skrevet

Helt normalt å runke på bussen når man er yngre. Gjorde dette frem til i 20-års alderen ca.

Anonymous poster hash: 544b3...f0b

WTF?

• Liker 3
Skrevet

Ubehagelig og ekkelt.. Har opplevd det flere ganger. Spiller liten rolle hvor gamle de er. Det er upassende uansett å onanere i kollektivtrafikken.

Hva faen? Er dette noe som folk driver med? Jeg har alltid bodd midt i byen så har ikke trengt å ta så mye kollektiv transport. Nå vet jeg ikke om jeg tør  :sjokkert:

Skrevet

Hva faen? Er dette noe som folk driver med? Jeg har alltid bodd midt i byen så har ikke trengt å ta så mye kollektiv transport. Nå vet jeg ikke om jeg tør  :sjokkert:

Forstår deg svært godt. Selv har jeg blitt så redd at jeg kun bruker sykkelen. Senest i dag syklet jeg strekningen Ullevål-Bygdøy-Ullevål. En svett affære.. Men jeg er redd det hadde vært ubehagelig på en annen måte dersom jeg hadde turt å ta bussen... :-)

• Liker 3
Skrevet

Forstår deg svært godt. Selv har jeg blitt så redd at jeg kun bruker sykkelen. Senest i dag syklet jeg strekningen Ullevål-Bygdøy-Ullevål. En svett affære.. Men jeg er redd det hadde vært ubehagelig på en annen måte dersom jeg hadde turt å ta bussen... :-)

Skjønner ikke problemet. At noen unge kåte gutter runker på bussen gjør den jo bare mere underholdene?😂

Skrevet

Skjønner ikke problemet. At noen unge kåte gutter runker på bussen gjør den jo bare mere underholdene?Anonymous poster hash: 544b3...f0b

Ja, hver sin lyst og smak. Hadde de holdt på bakerst et stykke unna andre, så.. ;-)

Skrevet

Skjønner ikke problemet. At noen unge kåte gutter runker på bussen gjør den jo bare mere underholdene?😂

Regner med du er en av disse guttene selv for så godt som ingen andre ønsker noe slikt i fleisen når de tar offentlig transport.

Anonymous poster hash: e1494...e57

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...