Gå til innhold

Har du noen gang opplevd/lest om/hørt om..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har en slags "connection", hva skal man kalle det...forbindelse? Båndt? Så sterkt at man nesten kan begynne og tro på tankelesing og telepati?

Jeg er i utgangspunktet en skeptisk person, sånn sett, men har det siste halve året hatt noen merkelige opplevelser ifb en annen person. Vi vet hva hverandre tenker, virker det som, og nei. Vi er ikke kjærester eller et gammalt ektepar :P

Det skjer gjentatte ganger, og det virker noen ganger som om jeg "snakker med eg selv" mtp at vedkommende nesten kan si hva jeg tenker før jeg rekker å tenke det elller si det selv.

Noen som har noen opplevelser eller tanker å dele? Har fornekta det en god stund, men nå må jeg bare spørre...

Anonymous poster hash: 48f43...02b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kognitiv bias. Slå det opp. Anonymous poster hash: 8fb4c...fb7

Jeg forstår (litt av det) , og det kan slettes ikke utelukkes! Men føler ikke at det er hodet på spikeren. Forklar gjerne nøyaktig hva du sikter til.

Anonymous poster hash: 48f43...02b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er igrunn et interessant tema, hvordan "vanlige folk" bruker sånt ubevisst? Dvs folk som ikke har en slik utdanning..

Anonymous poster hash: 48f43...02b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The Lost Dreamer

Har merka det litt med en av kusinene mine, og en jente jeg nylig har blitt venn med. Ganske spennende syns jeg, men egentlig ikke tenkt noe særlig på det før nå. Dessverre så vet jeg da ingenting om dette heller.

 

Har forresten to jenter i klassen som også er sånn akkurat som deg. De har bare hvert venner i 1 år, og snakker ofte ferdig hverandres setninger, kan bli frustrerende noen ganger, men ganske morsomt

 

Høres spennende ut det du opplever da :)

Endret av The Lost Dreamer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Noen kan man bare se på også vet man nesten hva de tenker. 



Anonymous poster hash: 34791...b9c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...