AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #1 Del Skrevet 1. oktober 2015 Jeg må være ute i Åsane 17:00 Tenkte å ta denne ruten siden flyplassveien har jo kun 1 felt. Holder det at jeg drar klokken 16:00? Det er ikke ofte jeg faktisk er ute i rushtiden. Anonymous poster hash: b1aac...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C-girl Skrevet 1. oktober 2015 #2 Del Skrevet 1. oktober 2015 Bedre å kjøre knappentunnellen til Fyllingsdalen, så over puddefjordsbroen og videre via fløyfjellstunellen til åsane. Tar kanskje 40 min i rushet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #3 Del Skrevet 1. oktober 2015 Bedre å kjøre knappentunnellen til Fyllingsdalen, så over puddefjordsbroen og videre via fløyfjellstunellen til åsane. Tar kanskje 40 min i rushet. Knappetunnelen er stengt og det har den vært lenge!Anonymous poster hash: e2a68...19c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 1. oktober 2015 #4 Del Skrevet 1. oktober 2015 Knappetunnelen er stengt og det har den vært lenge!Anonymous poster hash: e2a68...19c Den er stengt mellom 10 og 14 og 22 og 0530. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 1. oktober 2015 #5 Del Skrevet 1. oktober 2015 Jeg ville også valgt ruten gjennom Knappetunnellen fremfor å måtte passerer Rådalskrysset på den tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C-girl Skrevet 1. oktober 2015 #6 Del Skrevet 1. oktober 2015 (endret) Knappetunnelen er stengt og det har den vært lenge!Anonymous poster hash: e2a68...19c Den var helt stengt i fellesferien, men ikke nå lenger... Nå er den som nevnt bare stengt på de nevnte tidspunkt.. Men forhåpentligvis har TS kommet seg til åsane. Endret 1. oktober 2015 av C-girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #7 Del Skrevet 1. oktober 2015 Ble til at jeg tok turen jeg linket til og siden den gikk forbi krysset til Lagunen så slapp jeg det problemet. Jeg vet ikke helt om jeg hadde tatt Knappetunnellen, mest pga jeg har kjørt der før og truffet på kø igjennom hele tunnelen og jeg vegrer meg for at det skjer det samme igjennom fyllingen. Turen tok ca 40-45 minutter. Det som tok litt tid var igjennom danmarksplass. Anonymous poster hash: b1aac...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ralu Skrevet 1. oktober 2015 #8 Del Skrevet 1. oktober 2015 Det er litt mindre kø denne uken virker det som. Krysset ved Lagunen har ikke vært så gale de to dagene jeg har kjørt der i 15-15.30 tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå