Gå til innhold

60 kg. Er jeg for tykk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, du er ikke tykk! Jeg er 170 cm og 66 kg, er normalt slank.

Anonymous poster hash: ec9fe...411

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nanna87

Du misforstod åpenbart hva WubWub skrev.

Anonymous poster hash: a9365...121

 

Dette er latterlig, ferdig snakka! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er latterlig, ferdig snakka! 

Kjære deg, det er altså du som er latterlig i denne tråden. Lite livserfaring antakelig, til tross for alderen din.

 

Til dere andre: Nå må vi altså bare slutte å prate om VEKT og høyde. Det er så fullstendig uinteressant i det store og hele, og sier veldig lite om hva et menneske er laget av. Ok, det er en lettvint pekepinn, men det er jo hva denne vekta består av som betyr noe. To personer med samme bmi kan være småfeit vs undervektig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke vært komfortabel med din vekt (det går bare på personlige preferanser), men jeg ville heller ikke vært komfortabel med en kjæreste som ikke er fornøyd og som helt tydelig lider av vrangforestillinger. Hvis han mener at trening 5-6 ganger i uken ikke er nok, har han rett og slett problemer.

 

Har dere vært sammen lenge? Hvor gamle er dere? Hvordan er det følelsesmessige båndet dere imellom? Er han kritisk overfor deg på andre områder? Føler du deg trygg og verdsatt med ham? Kritiserer han aspekter ved væremåten din?

 

Disse spørsmålene trenger du ikke svare på her på forumet, men jeg vil at du skal tenke litt over om oppførselen hans på dette området er en del av et større mønster, eller om det er en isolert tåpelighet hos ham som er til å leve med. Er det en isolert tåpelighet, burde dere kunne snakke om det og hva du føler om at han er slik, og så burde han kunne legge disse tankene til side. Man kan ikke kontrollere alt ved et annet menneske, det må han lære.



Anonymous poster hash: 84243...d75
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er latterlig, ferdig snakka! 

 

Jeg synest det er latterlig at du undergraver et stort problem hos mange kvinner i dag. Det er faktisk mange som er helt normalvektig som tror de er tykke, og det er ikke fordi de søker bekreftelse, men fordi de har et vrengt bilde av hva som er normalt eller hvordan de ser, og det sitter i hodet. Det var nok dette Wubwub mente.  

 

Dette bildet illustrer det fint, hvordan anoretikere ser på seg selv i speilet. 

post-44755-0-37044800-1443695540_thumb.j

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sykt latterlig, spar meg for idiotisk kommentar. En kvinne som veier 60 kg og med den høyden er langt i fra tykk, og man trenger ikke å være synsk for det! ;)

 

Du som mann bør vite såpass..  

Når kjæresten er såpass psykisk slem at han påstår gang på gang at hun 'begynner å bli litt tjukk' 'nå må du trene mer' så er det ikke mye som skal til for å ødelegge selvfølelsen. Det skjønner du også. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Litt mye"?. My a.... Vekten til TS er aldeles ikke "litt mye"! Fins det menn som syns det anbefaler jeg å komme ut av skapet asap ettersom kvinner umulig tenner de!;Det er forferdelig at vi lever I en tid da normalvektige får pepper av aseksuelle kryp.

Anonymous poster hash: a9365...121

Nå syns jo jeg at jenta mi er den fineste jenta, med perfekt kropp da.;) Så for meg er det litt mye. Hva andre mener bryr jeg meg ikke om.:)

Anonymous poster hash: 4f03a...738

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Litt mye"?. My a.... Vekten til TS er aldeles ikke "litt mye"! Fins det menn som syns det anbefaler jeg å komme ut av skapet asap ettersom kvinner umulig tenner de!;Det er forferdelig at vi lever I en tid da normalvektige får pepper av aseksuelle kryp.

Anonymous poster hash: a9365...121

Blir du like hissig når det går den andre veien?

Selv er jeg 1.87 og veien 72kg, altså helt normalvektig ifølge bmi. Allikevel har jeg hørt flere ganger enn jeg kan telle at mange jenter synes jeg er for tynn, men jeg klikker ikke i vinkel av den grunn! Folk må få lov til å ha forskjellige preferanser synes nå jeg.

Anonymous poster hash: cf231...8f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sykt latterlig, spar meg for idiotisk kommentar. En kvinne som veier 60 kg og med den høyden er langt i fra tykk, og man trenger ikke å være synsk for det! ;)

 

Du som mann bør vite såpass..  

 

Du har tydeligvis null kunnskap om at det finnes jenter og gutter som har feilaktig syn på kroppsvekt når du tror at "ts vet at hun er normal".

 

Som sagt finnes det haugevis av jenter som tror at de er overvektige med bmi på 14-15. Ikke alle VET det du påstår. Ikke alle VET hva normal kroppsvekt er.

 

Og jeg spør deg igjen, hvordan kan du vite at TS vet det du påstår? Er du synsk? 

 

Begynner lure på om du bruker forumet her til spøk og tull for det kommer mange rare påstander i flere tråder. Idiotiske kommentarer er det du som står for frøken synsk som tror hu kan lese tankene til andre mennesker. 

Endret av WubWub
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synest det er latterlig at du undergraver et stort problem hos mange kvinner i dag. Det er faktisk mange som er helt normalvektig som tror de er tykke, og det er ikke fordi de søker bekreftelse, men fordi de har et vrengt bilde av hva som er normalt eller hvordan de ser, og det sitter i hodet. Det var nok dette Wubwub mente.  

 

Dette bildet illustrer det fint, hvordan anoretikere ser på seg selv i speilet. 

 

Godt innlegg. Blir matt av hvor trangsynte , påståelige og ignorante mennesker kan være.

 

Det er ikke alle som har et sunt forhold til kroppsvekt eller vet hva som er normalt. Det bildet du viser til er en fin illustrasjon på dette.

 

Men om man ikke har evne til å reflektere eller se at folk tenker forskjellig så forsvinner dette budskapet bort i kålen

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min kommenterer til stadighet at jeg har "lagt på meg litt" og at jeg ikke trener nok. Jeg blir så lei meg.. Fordi jeg har de siste 20 årene slitt med vekten og vært undervektig. Synes dere 60 kg på 170 cm er for mye?? Jeg trener forresten 5-6 dager i uken

Anonymous poster hash: 9e19f...9d1

GRRRR skulle banket kjæresten for å si det enkelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, i følge din vekt er du ikke for tykk. 

 

Trist at du har en kjæreste som sier så. 

 

Jeg veier nesten 10 kg mer enn deg, og er like høy. Hadde jeg vært 10 kg lettere så hadde jeg vært på grensa til tynn tror jeg. 

Er endelig fornøyd med meg selv, og klart, er alltids noe som man kunne hatt litt strammere. Men viktigst er faktisk at DU er fornøyd. Og du skal være veldig forsiktig i og med at du har vært undervektig før. Kjæresten din virker som en tulling, og de aller fleste MENN liker litt former, så hvis han han sier du er tykk, så er han av dem som liker tynne jenter. Og for all del, det er lov det også. Men å kalle deg tykk, er FEIL! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanna87

Kjære deg, det er altså du som er latterlig i denne tråden. Lite livserfaring antakelig, til tross for alderen din.

 

Til dere andre: Nå må vi altså bare slutte å prate om VEKT og høyde. Det er så fullstendig uinteressant i det store og hele, og sier veldig lite om hva et menneske er laget av. Ok, det er en lettvint pekepinn, men det er jo hva denne vekta består av som betyr noe. To personer med samme bmi kan være småfeit vs undervektig.

 

Nei, jeg er ikke latterlig men jeg sier sannheten. Hvorfor i det hele tatt legge ut noe slikt.. Idiotisk kaller jeg dette! Tenk hvilke signaler dette sender ut til kvinner som faktisk veier litt mer, har du i det hele tatt tenkt den tanken? Og nei, jeg har nok mye mer livserfaring og viten enn mange her inne, så da tok du feil. 

 

Når et kvinnemenneske veier 60 kg, og er 170 cm er hun ikke feit. Og man trenger derfor ikke å begynne å snakka om BMI, og alt det andre. Jeg selv er 1,58 og 58 kg og er heller ikke feit!

 

Dritt lei av kvinner som alltid skal søke bekreftelse på det ene og det andre, og da spesielt sin vekt. Og dette er ofte kvinner som ikke er overvektige eller feite. Kvinner må rett og slett bli litt mer selvsikre når det kommer til deres egen kropp og vekt, og slutt å plag alle andre med dette våset. Og er noen ufornøyd med vekta så begynn å tren, og spis sunnere. 

 

Ferdig snakka! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og menn klager på at damer er usikre på kroppene sine... Dump drittungen, han får vokse opp. Jeg hadde en kjæreste som ga meg komplekser for mine små pupper, de hadde aldri vært noe problem for meg før vi ble sammen. En kjæreste skal løfte deg opp og ikke ha urealistiske forventninger til din kropp.



Anonymous poster hash: c0fe1...5b4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og menn klager på at damer er usikre på kroppene sine... Dump drittungen, han får vokse opp. Jeg hadde en kjæreste som ga meg komplekser for mine små pupper, de hadde aldri vært noe problem for meg før vi ble sammen. En kjæreste skal løfte deg opp og ikke ha urealistiske forventninger til din kropp.

Anonymous poster hash: c0fe1...5b4

Da kan jo dere kvinner som dømmer menn begynne med deres egne fordommer hvis det er så fælt å bli "dømt" etter utseende.;) Dere dømmer etter høyde, kropp, hår, penisstørrelse, bankkonto og utdannelse. Bare å innse at både menn og kvinner er overfladiske jo før jo heller. :fnise:

Anonymous poster hash: 4f03a...738

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er smellfeit skjønner jeg. Er 170 og veier hele 64 kg. Fy faen jeg blir kvalm av meg selv. Er ikke komfortabel med vekta, men ble enda mer usikker nå. Bruker 27 i jeans og 36-38 i øvrige klær. Veide 52 for noen år siden, men ble alvorlig syk og la på meg masse. Men må vel bare slanke meg da. Spise mindre og kanskje ta noen piller siden jeg ikke klarer å trene noe særlig pga alvorlig sykdom.

Anonymous poster hash: 971d3...1f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er ikke latterlig men jeg sier sannheten. Hvorfor i det hele tatt legge ut noe slikt.. Idiotisk kaller jeg dette! Tenk hvilke signaler dette sender ut til kvinner som faktisk veier litt mer, har du i det hele tatt tenkt den tanken? Og nei, jeg har nok mye mer livserfaring og viten enn mange her inne, så da tok du feil. 

 

Når et kvinnemenneske veier 60 kg, og er 170 cm er hun ikke feit. Og man trenger derfor ikke å begynne å snakka om BMI, og alt det andre. Jeg selv er 1,58 og 58 kg og er heller ikke feit!

 

Dritt lei av kvinner som alltid skal søke bekreftelse på det ene og det andre, og da spesielt sin vekt. Og dette er ofte kvinner som ikke er overvektige eller feite. Kvinner må rett og slett bli litt mer selvsikre når det kommer til deres egen kropp og vekt, og slutt å plag alle andre med dette våset. Og er noen ufornøyd med vekta så begynn å tren, og spis sunnere. 

 

Ferdig snakka! 

Enkelte i denne tråden, som meg, har førstehånds kjennskap til spiseforstyrrelser. Det gjør at man ikke avfeier usikkerhet med uttalelser som "latterlig" og "snakk om å fiske etter komplimenter", men viser forståelse.

 

Voks opp!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...