Gå til innhold

Sesong premiere på Luksusfellen. Hvem skal se på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest anonym2233

Hva var han avhengig av? Shopping?

Anonymous poster hash: 3bb14...82a

Det var sånn jeg forstod det, og at han hadde null kontroll over økonomien generelt og brukte straks opp lønnen kom inn.

I tillegg fikk han i oppgave å selge til, for å tjene inn 10k for å betale små krav.

Men, pengene inn på det salget brukte han igjen på noe helt annet... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg såg nettopp den episoden og har ingen tro på at han vil klare det og hvertfall ikke om han ikke fikk seg en verger.

 

Spent for neste episode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk så vondt i magen av denne episoden. Ikke var det en "lykkelig slutt" heller. Selv om han oppførte seg totalt idiotisk fikk jeg så vondt av ham, bare det å se hvor vondt familien hans også hadde det fikk meg til å gråte. For en fantastisk fin og støttende familie han hadde. Håper han fikk hjelp nok til å komme seg videre og etterhvert klare seg på egen hånd.

Jeg synes også det ble feil å lage underholdning av akkurat denne situasjonen. Det handler mer om en forferdelig personlig tragedie enn vanlig økonomisk uansvarlighet, og jeg synes ikke det hadde noe på TV å gjøre, helt ærlig.

Anonymous poster hash: 02832...ba5

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som sitter og gleder seg til Luksusfellen på onsdag? :laugh: Kan nesten ikke vente!



Anonymous poster hash: 85917...371
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pleier bare å se når Hallgeir er med, han er så utrolig gøyal. "Hundra tusen kroner? På ei veke?" Nei, for det visste han jo ingenting om fra før. 

Men Silje så bra ut i dagens episode. Tatt Botox tro? Og er hun gravid igjen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger Hallgeir. Han er best. Liker Silje også, selv om jeg synes hun kan være litt bitchy til tider. 

Anonymkode: 3e7dd...e6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Digger Hallgeir. Han er best. Liker Silje også, selv om jeg synes hun kan være litt bitchy til tider. 

Anonymkode: 3e7dd...e6a

Enig, Hallgeir er best. Noen ganger har jeg bare lyst til at han skal komme og sette meg på plass. 

Silje er ei jente med bein i nesa, men jeg må innrømme at jeg bekymrer meg for mimikkrynkene hennes, jeg mener.. Er det egentlig mulig for henne å si noe som helst uten å rynke pannen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler sterkt på om denne gutten klarer å se konsekvensene av å bli fremstilt på tv. Jeg synes Luksusfellen kan holde seg unna tilfeller med åpenbar psykiatri i bunn.

 

 

Anonymous poster hash: fbcb4...354

De har psykologer som sjekker folk i castingprosessen.

Anonymkode: 4c5d5...99f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FOR ET KLESSKAP! 

Enig. Helt vilt, men hun satt ikke så dypt i det som mange andre gjør. Bra det gikk fint med henne til slutt :)  Håper i alle fall det.

Anonymkode: 575d9...090

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en jeg ble sammen med, lyvd om økonomen og gjeld  (ikke vært ærlig fra starten) så hadde det vært kroken på døra. Hvert fall hvis han ikke skjerpet seg. Han virker umoden. 

Anonymkode: 3e7dd...e6a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...