AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #241 Del Skrevet 3. januar 2016 "SERIØST!! Kan noen legge ned den jævla gruppa her? Den tømmer kontoen min totalt om dagen 😂😬 Det er jo så billig alt, og så enkelt å trykke på den dere "buy" knappen! Billig? Joda, men ikke når man har handla 28 ting bare i dag 😂 Og dette har liksom pågått i noen dager allerede 😂🙈" Anonymkode: 59210...4f2 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #242 Del Skrevet 4. januar 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: "SERIØST!! Kan noen legge ned den jævla gruppa her? Den tømmer kontoen min totalt om dagen 😂😬 Det er jo så billig alt, og så enkelt å trykke på den dere "buy" knappen! Billig? Joda, men ikke når man har handla 28 ting bare i dag 😂 Og dette har liksom pågått i noen dager allerede 😂🙈" Anonymkode: 59210...4f2 Enda mer sjarmerende med hun som da kommenterte at hun hadde 100.000 å bruke på Ebay. :-) Anonymkode: b53f1...e76 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 4. januar 2016 #243 Del Skrevet 4. januar 2016 Ble sluppet inn igjen for et par dager siden. Og bladde nedover. Kommer da over et spørsmål om det kun var Kinasminke som var farlig, eller om det var trygt å handle fra Hong Kong? Eller var det KUN Korea som var trygt? Jeg døde litt på meg der.... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 5. januar 2016 #244 Del Skrevet 5. januar 2016 13 timer siden, daemonia skrev: Ble sluppet inn igjen for et par dager siden. Og bladde nedover. Kommer da over et spørsmål om det kun var Kinasminke som var farlig, eller om det var trygt å handle fra Hong Kong? Eller var det KUN Korea som var trygt? Jeg døde litt på meg der.... Hvordan klarte du å komme inn igjen? Jeg klarer ikke søke opp gruppa en gang siden jeg er blokkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 5. januar 2016 #245 Del Skrevet 5. januar 2016 20 timer siden, Ardwinna skrev: Hvordan klarte du å komme inn igjen? Jeg klarer ikke søke opp gruppa en gang siden jeg er blokkert. Den dukket plutselig opp når jeg skulle søke etter Ebay Tips, så jeg bare la inn forespørsel. Tok ikke lange tiden før jeg var inne 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 6. januar 2016 #246 Del Skrevet 6. januar 2016 3 timer siden, daemonia skrev: Den dukket plutselig opp når jeg skulle søke etter Ebay Tips, så jeg bare la inn forespørsel. Tok ikke lange tiden før jeg var inne Søkte du her inne eller generelt på nett? Jeg fant link direkte til gruppa men får bare opp en side på facebook der det står at jeg ikke har tilgang til siden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123Sol Skrevet 6. januar 2016 #247 Del Skrevet 6. januar 2016 Har så lyst til å se før og etter-bilder av håret til hun jenta som hadde et lite uhell med bleking.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 6. januar 2016 #248 Del Skrevet 6. januar 2016 5 timer siden, Ardwinna skrev: Søkte du her inne eller generelt på nett? Jeg fant link direkte til gruppa men får bare opp en side på facebook der det står at jeg ikke har tilgang til siden... Søkte på Facebook Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #249 Del Skrevet 8. januar 2016 Legger merke til at det til en stadighet er folk som klager over standarden på fake merkevarer. At det er dårlig kvalitet, skrivefeil på plagg osv... Seriøst? Hva hadde de forventet da? Folk som bestiller ting de ikke aner hva er; ''Er dette trygt å bruke?'' Kunne det vært en tanke å sjekke det før man bestiller? Strømmer over med gullkorn der daglig; ''Kan ikke rettferdiggjøre å betale tusen kroner for et skjerf, noen som har link til et som ligner?'' - Men å kjøpe fake, det kan du rettferdiggjøre? ''Noen som har link til merkevarer, billig og fake?'', ''Noen som har link til Michael Kors veske, fake?'' Seriøst!! Det er jo ikke merkevarer når det er fake?! Hvorfor ikke kjøpe vanlige, fullt brukbare klær uten logo i stedet? Og så spørres det etter samme ting 20 ganger etter hverandre.... Kanskje de skulle shoppe mindre på ebay, og ta seg en tur på Specsavers i stedet? Anonymkode: 2ecbb...047 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #250 Del Skrevet 8. januar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Legger merke til at det til en stadighet er folk som klager over standarden på fake merkevarer. At det er dårlig kvalitet, skrivefeil på plagg osv... Seriøst? Hva hadde de forventet da? Folk som bestiller ting de ikke aner hva er; ''Er dette trygt å bruke?'' Kunne det vært en tanke å sjekke det før man bestiller? Strømmer over med gullkorn der daglig; ''Kan ikke rettferdiggjøre å betale tusen kroner for et skjerf, noen som har link til et som ligner?'' - Men å kjøpe fake, det kan du rettferdiggjøre? ''Noen som har link til merkevarer, billig og fake?'', ''Noen som har link til Michael Kors veske, fake?'' Seriøst!! Det er jo ikke merkevarer når det er fake?! Hvorfor ikke kjøpe vanlige, fullt brukbare klær uten logo i stedet? Og så spørres det etter samme ting 20 ganger etter hverandre.... Kanskje de skulle shoppe mindre på ebay, og ta seg en tur på Specsavers i stedet? Anonymkode: 2ecbb...047 Haaahahaha! Jeg ler høyt. Anonymkode: aa329...30c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snop Skrevet 11. januar 2016 #251 Del Skrevet 11. januar 2016 jeg føler det er obligatorisk å ha lateksroser (helst til omaggiovaser), fake mariusmønster-hettegenser og turistbod-kjoler for å være med i den gruppa. vurderer for øvrig å melde meg ut hver dag fordi jeg blir helt kvalm av hvor mange som så tydelig kjøper bare for å kjøpe... uten å tenke på verken hvorfor det er så billig eller hvor pelsen på duskelua kommer fra. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 11. januar 2016 #252 Del Skrevet 11. januar 2016 Turkis, blå grønn, turkis, blå, grønn. Hvor mange skal egentlig svare? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #253 Del Skrevet 11. januar 2016 Samme om det er link til jakker, sminke, blomster, vesker eller undertøy, så lenge det er fake! :D Anonymkode: 4bc63...372 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snop Skrevet 12. januar 2016 #254 Del Skrevet 12. januar 2016 "hva er deres siste kjøp? vil handle litt, men vet ikke hva! haha" Triks i ludo: hvis du ikke vet hva du trenger, trenger du heller ingenting, så ikke kjøp noe. Herlighet. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 12. januar 2016 #255 Del Skrevet 12. januar 2016 Jeg kjøpte en sånn en, var det ikke de som skulle være så fantastiske, ala de magiske svampene? Vel, jeg skrubbet og skrubbet, komfyren er like fettete og brun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 12. januar 2016 #256 Del Skrevet 12. januar 2016 Åååh, jeg blir så irritert. Det begynner vel å bli ganske utbredt nå, at ekte pels ofte er billigere å produsere etc, enn falsk, i Kina. Så på et innlegg nå at noen sa de håpet det ikke ble en diskusjon, da noen etterlyste både falsk og ekte pels. Da kommenterte noen at det bryter reglene å diskutere det. Så bra, svarte en da... Hvor kalde er ikke folk når de synes det er BRA at det ikke er lov å konfrontere hjerteløse idioter? Grr måtte bare få det ut. Håper på en bedre verden en dag 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 12. januar 2016 #257 Del Skrevet 12. januar 2016 Den 11. januar 2016 at 17.08, Snop skrev: jeg føler det er obligatorisk å ha lateksroser (helst til omaggiovaser), fake mariusmønster-hettegenser og turistbod-kjoler for å være med i den gruppa. vurderer for øvrig å melde meg ut hver dag fordi jeg blir helt kvalm av hvor mange som så tydelig kjøper bare for å kjøpe... uten å tenke på verken hvorfor det er så billig eller hvor pelsen på duskelua kommer fra. For ikke å glemme hva som helst med minions(eller hvordan det skrives) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 12. januar 2016 #258 Del Skrevet 12. januar 2016 Den 1/11/2016 at 21.12, AnonymBruker skrev: Samme om det er link til jakker, sminke, blomster, vesker eller undertøy, så lenge det er fake! :D Anonymkode: 4bc63...372 Så lenge man støtter organisert kriminalitet med noen kroner, i tillegg til barne- og tilnærmet slavearbeid, er ikke det det viktigste da? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #259 Del Skrevet 14. januar 2016 Den 12. januar 2016 at 22.38, MalloryK skrev: Jeg kjøpte en sånn en, var det ikke de som skulle være så fantastiske, ala de magiske svampene? Vel, jeg skrubbet og skrubbet, komfyren er like fettete og brun Da vil jeg sterkt anbefale deg å vaske komfyren din oftere har brukt mye av de der for å fjerne ungenes grafittikunst av både kulepenn, sprittusj og fettfarger Anonymkode: c7ec1...488 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mollyho Skrevet 14. januar 2016 #260 Del Skrevet 14. januar 2016 Den 12. januar 2016 at 22.38, MalloryK skrev: Jeg kjøpte en sånn en, var det ikke de som skulle være så fantastiske, ala de magiske svampene? Vel, jeg skrubbet og skrubbet, komfyren er like fettete og brun Vil heller anbefale deg å kjøpe mr. muscle-vask! Den tar selv de værste merkene her hos meg (til ovn eller komfyrvask) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå