Gå til innhold

Hvor lang tid tok det før du ble forelska i kjæresten din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Fra første gang jeg så han. Han brukte et par år før han ble forelsket i meg. Så jeg fikk ham til slutt!

Oj! Fantastisk :) Gorde du noe spesielt? Var dere mye sammen før han ble forelsket?

Anonymous poster hash: 999e4...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj! Fantastisk :) Gorde du noe spesielt? Var dere mye sammen før han ble forelsket?

Anonymous poster hash: 999e4...5e1

*Gjorde

Anonymous poster hash: 999e4...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært forskjellig. 

Har opplevd å bli forelsket med en gang, sånn skikkelig PANG!  Jeg har opplevd å bli forelsket etterhvert, og det å ikke bli det etterhvert ( dvs aldri, og gjorde det slutt til slutt ) og han siste nå, opplevde jeg å bli forelsket etter en ukes tid, hvor det utviklet seg mer og mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker jeg ble grådig betatt den første kvelden vi møttes i alle fall! Når det gikk over til forelskelse har jeg igrunn ingen anelse om, men den henger fortsatt i hvertfall  :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde ikke selv jeg var forelsket, men ei venninne var på besøk samtidig som han og da han dro kommenterte hun til meg at det sto skrevet i hele ansiktet og væremåten min.

Tok meg en knapp uke å innse det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kom som et slag i ansiktet i det han kom inn døra.  :hjerter:  :hjerter:  :hjerter:



Anonymous poster hash: 2ee83...fcc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer en del. Hun jeg holder på med nå forelsket jeg meg i for lenge siden. Har brukt myyye tid på å tenke på henne/drømme. Ga egentlig opp, men så fikk jeg en mulighet:D

 

 



Anonymous poster hash: 90dd1...bf9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er helt nyforelsket nå, og ble vel det på date 3. Og jeg har falt hardt, og er 37 år, går rundt og er som en forelsket 14 åring.

Anonymous poster hash: 93aa6...ab1

 

Må nok innrømme at jeg er forelsket jeg også nå. Og ja, 38 år og føler meg som en skikkelig fjortis!

Har prøvd å holde litt igjen her, men har vært betatt fra 1. date og det har bare blitt sterkere og sterkere følelser. Så nå, etter 10-11 dater er jeg helt fortapt. Og må nok bare innse at jeg er forelsket. Kribler i magen, tar meg i å smile som en tulling når jeg er på vei for å møte han, og når han kysser meg så opphører hele verden rundt meg... Har falt hardt ja!  :rodmer:  Og han legger ikke skjul på at han har følelser for meg også, selv om han ikke har nevnt forelskelse. (Men at han "blir varm inni seg av å tenke på meg" lover jo bra ;) ) Bare å hive seg ut i det og håpe det går bra... :haar:

Anonymous poster hash: 6aae4...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj! Fantastisk :) Gorde du noe spesielt? Var dere mye sammen før han ble forelsket?

Anonymous poster hash: 999e4...5e1

Vel, vi møttes i perioder som venner. Vi "holdt på" en liten periode, men han avsluttet det temmelig raskt.

Så gikk livet mitt videre, men følelsene var jo der. Så etter et halvannet år hadde vi plutselig hyppigere kontakt.

Men da forberedte jeg meg på at det kom til å bli en rask affære. Tror kanskje jeg var litt mer utilgjengelig på den måten? At jeg ikke var helt tullete og slitsom av forelskelse :P

Men han fortsatte og ta kontakt. Så var det han som foreslo å ta steget videre. Idag har vi vært sammen i 5 år og har et barn. Og er heldigvis like forelsket i hverandre ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte han på jobben. Han hadde jobbet der i noen år, mens jeg var helt ny. Med en gang jeg så han fikk jeg en slags følelse av at jeg ville være i nærheten av han, og veldig veldig nysgjerrig på han. Drev å småflørtet hele dagen, og da jeg kom hjem fra jobb hadde jeg fått melding av han på facebook. DA fikk jeg sommerfugler i magen.. Kan vel ikke akkurat si at jeg ble forelsket ved første blikk, men betatt og nysgjerrig - og egentlig visste jeg at det skulle bli oss. Han var så genuint oppmerksom og interessert, og ga meg fine komplimenter (ikke sånn typ du er digg/fin osv). Men har i etterkant funnet ut at han var interessert i meg fordi han syns jeg var digg og ville ligge med meg. Så var vel ikke kjærlighet ved første blikk fra han sin side, ihvertfall :P Nå har vi vært sammen i fire år, og jeg er fortsatt forelsket  :rodmer:



Anonymous poster hash: fa209...ec6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en del felles venner, men vi hadde ikke pratet så mye før han en kveld kom innom jobben min og inviterte meg ut på en øl. Det kan ikke ha tatt mer enn et par uker før jeg fortalte han at jeg var forelsket  :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi var facebookvenner i ca fire mnd før vi hadde sex første gang (på fylla). I løpet av disse månedene så var han ekstremt innpåsliten og maste om at vi måtte finne på noe. Mens jeg bare så på han som en fyr jeg kunne prate med på facebook om alle mine gutteproblemer. Jeg friendzona han kraftig :fnise: 

Plutselig en dag sa han til meg at han ikke gadd mer, og at han hadde innsett at det ikke var noe vits i å prøve seg på meg, da jeg var umulig å få. DA innså jeg at visst faen, jeg likte jo oppmerksomheten han ga meg. Møtte han på fylla like etterpå og hang meg fast på han som en sugekopp. 

 

Etter denne fyllaepisoden så begynte vi å møtes nesten hver dag, og det tok nok en måned før jeg innså at jeg faktisk var forelsket i han. Nå i dag irriterer jeg meg over at jeg ikke fant ut tidligere hvor fantastisk han var, han er jo tidenes beste fyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...