Gå til innhold

Bokstavfest - Bokstaven O! FORSLAG til kostyme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Weeping_Angel

Haha mye gode ideer her :-) Takk for tips!

Det som hadde vært litt gøy hadde vært om jeg hadde kledd meg ut som Olaf i Frost (Frozen) og samboeren som Elsa (han har bokstaven E) :fnise: :fnise:

Anonymous poster hash: 29b74...d5c

Do it!! :5:
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha mye gode ideer her :-) Takk for tips!

Det som hadde vært litt gøy hadde vært om jeg hadde kledd meg ut som Olaf i Frost (Frozen) og samboeren som Elsa (han har bokstaven E) :fnise: :fnise:

Anonymous poster hash: 29b74...d5c

Crossdressing på slike fester er aldri feil!☺ jeg og typen har gjort det flere ganger, og alltid like populært!

Krever at typen din ikke tar seg selv så veldig høytidelig da...

Anonymous poster hash: 901aa...b3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olga Marie Mikalsen.

Husk også at du må synge på samme måte som henne.

Kan bli mye solo den kvelden da B-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ser ikke ut som kostymet mitt kommer i tide.. Besilte på ebay 30.september.. Festen er på lørdag.. Veldig stresset :(  Jeg drar bort på torsdagsmorgenen, og hvis kostymet ikke kommer i løpet av 2 dager må jeg finne en backup. Kan hende kostymet kommer på fredag, så da kan samboer ta det med, men er redd det ikke passer osv, så må ha en backup, men aner ikke hva :vetikke:  
Det ble oktoberfest på meg :fnise:  

Har tenkt litt på ostekostyme som backup... :skratte:   Noe ala dette http://www.amazon.com/gp/product/B00E3RN7RY/ref=as_li_tl?ie=UTF8&camp=1789&creative=390957&creativeASIN=B00E3RN7RY&linkCode=as2&tag=womensfancydresscostumes-20&linkId=635ERS7USSDXJF3J



Men aner ikke hvordan man lager det, har ikke råd til å kjøpe all verden av dill dall for å lage kostymet :fnise:

O var en tricky bokstav :fnise:



Anonymous poster hash: 29b74...d5c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kostymet mitt kom i dag, men var alt for lite :sjokkert:  :fnise: Så nå må jeg finne på noe nytt! Søren at jeg ikke tok Olaf alikevell  :fnise:  :fnise:   

Tenker på officer eller olympisk gudinne... :laugh:   Var på sånn kostymebutikk i dag og det var det jeg fant på o.
Eller okse og da.. :laugh:  



Anonymous poster hash: 29b74...d5c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orion! Ta på svarte eller mørke klær, og klipp ut stjerner i gullfolie, som du plasserer rundt på kroppen så de danner stjernebildet! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...