Gjest Anonymous Skrevet 21. september 2004 #1 Del Skrevet 21. september 2004 tenkte jeg skulle lage en liten useriøs politisk meningsmåling her jeg plasserer AP, SV, SP og RV på den røde side, mens jeg plasserer Frp, Høyre, V og Krf på den blå side. (Krf og Venstre regner jeg som svakt til høyre) Jeg stemmer rødt og er kvinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 21. september 2004 #2 Del Skrevet 21. september 2004 Hvorfor plasserer du V på høyresiden? :klø: Er selv kvinne og stemmer rødt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. september 2004 #3 Del Skrevet 21. september 2004 Jeg stemmer tja, og er mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 21. september 2004 #4 Del Skrevet 21. september 2004 Har hjertet på venstre side (og er kvinne) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anja(1978) Skrevet 21. september 2004 #5 Del Skrevet 21. september 2004 som andre sier her så ligger mitt hjerte på venstresiden og stemmer derfor rødt (enten AP eller SV) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chanda Skrevet 21. september 2004 #6 Del Skrevet 21. september 2004 Stemmer konservativt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erna Skrevet 21. september 2004 #7 Del Skrevet 21. september 2004 jeg stemmer uten tvil rødt. Helt uaktuelt for meg å stemme konservativt/blått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 21. september 2004 #8 Del Skrevet 21. september 2004 Stemmer blått ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trixie31 Skrevet 21. september 2004 #9 Del Skrevet 21. september 2004 red red red Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. september 2004 #10 Del Skrevet 21. september 2004 RØDT! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 21. september 2004 #11 Del Skrevet 21. september 2004 Rødt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sita Skrevet 22. september 2004 #12 Del Skrevet 22. september 2004 Rødt...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstermagnet Skrevet 22. september 2004 #13 Del Skrevet 22. september 2004 Hvorfor plasserer du V på høyresiden? :klø: Venstre ligger mer mot blått enn rødt, så det er da naturlig. Dersom man skulle plassere partiene på en skala fra blått til rødt (som egentlig er litt feil) så ville det blitt slik: FRP Høyre Venstre KRF SP AP SV RV På en annen side så er Venstre også et grønt parti.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 22. september 2004 #14 Del Skrevet 22. september 2004 Venstre ligger mer mot blått enn rødt, så det er da naturlig. Dersom man skulle plassere partiene på en skala fra blått til rødt (som egentlig er litt feil) så ville det blitt slik: FRP Høyre Venstre KRF SP AP SV RV På en annen side så er Venstre også et grønt parti.... hmm, har alltid innbilt meg at det var krf, sp, v, ap.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2004 #15 Del Skrevet 22. september 2004 Som antatt er KG et sosialistrede. Hadde man tatt ifra kvinner stemmeretten slik som i gode gamle dager hadde man fått et rent blått flertall på Stortinget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 22. september 2004 #16 Del Skrevet 22. september 2004 Som antatt er KG et sosialistrede. Hadde man tatt ifra kvinner stemmeretten slik som i gode gamle dager hadde man fått et rent blått flertall på Stortinget. Men intet bedre Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maverick Skrevet 22. september 2004 #17 Del Skrevet 22. september 2004 Hva med oss som har et lilla politisk syn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2004 #18 Del Skrevet 22. september 2004 Som antatt er KG et sosialistrede. Hadde man tatt ifra kvinner stemmeretten slik som i gode gamle dager hadde man fått et rent blått flertall på Stortinget. Takk Gud for at kvinnen finnes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2004 #19 Del Skrevet 22. september 2004 Takk Gud for at kvinnen finnes. Dersom alle sosialister hadde dødd i en enorm ulykke hadde det vært trist i 2-3 dager, så kunne man tredd inn i en ny, frisk og FRI verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstermagnet Skrevet 22. september 2004 #20 Del Skrevet 22. september 2004 hmm, har alltid innbilt meg at det var krf, sp, v, ap.. Ja, men som du sier, det er bare innbilning.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå