Illuminatum Skrevet 28. september 2015 #21 Del Skrevet 28. september 2015 hei... sitter å ser på tv, så dukker plutselig nsb opp igjen med å la bilen stå og ta toget..... hmmmm ja skulle gjerne gjort det, men de gangene jeg har måtte ta tog,så har jo f meg ikke toget gått. pga feil .... om alle i norge skal sette fra seg bilen å ta tog,så ville jo meste parten endt opp med angst, å måtte medisineres, pga når de la seg så viste man jo ikke om toget gikk i morgen tidlig;) Anonymous poster hash: d06af...75b Bor rett ved togstasjon men ingen tog stopper. Men så bor jeg 10 mil fra Oslo. ;.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #22 Del Skrevet 29. september 2015 Jeg (er ufrivillig pendler grunnet skole) tar tog to ganger om dagen. Jeg blir så sørens irritert over at de aldri klarer å sette inn ekstra vogner når de vet det kommer til å være fullt . Typisk før/etter ferier, helligdager ol. Vi med månedskort har ikke plassbillett og blir kasta rundt på toget minst 4-5 ganger før vi gir opp og setter oss på gulvet i gangene. Og til hverdags må vi forvente å bli hevet rundt 2-3 ganger. ))) Kan de ikke bare løse det med å ha en egen vogn til månedskortbrukere?! Vet hvertfall at jeg aldri kommer til å ta tog mer når jeg er ferdig med skole. Og i tillegg får vi ikke lov til å sitte i cafeen når toget er fullt og det ikke er sitteplasser igjen uten å kjøpe ei brus til 47kr, gud forby at vi som betaler 1000+++kr i måneden for billett skal få en sitteplass på bekostning av at de som har sitteplasser skal slippe å gå frem og tilbake til setene sine for å spise. Og så i tillegg er det veldig greit når NSB går fra nærstasjonen min noen minutter før det egentlig skal gå. Kjempegreit for de som i tillegg tar buss og vanligvis ankommer stasjonen 1-2 minutter før toget kommer. Jeg synes det er trist at jeg har blitt vant til at toget kan ha (minst) en times slingringsmonn før det går. Bryr meg liksom ikke lengre. Går ikke an å ha jobb etter skole, for jeg aner ikke når jeg kommer hjem..... Fuck nsb, fuck forsinkelser, fuck jernbaneverket, fuck alt. (Unnskyld for denne ikke så hyggelige utblåsningen, men jeg er så utrolig drittlei!) Anonymous poster hash: cc241...a8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 1. oktober 2015 #23 Del Skrevet 1. oktober 2015 Jeg irriterer meg over den fordi det er ikke slik at alle i Norge har mulighet for å ta toget istedenfor bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå