Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg? HCG-pergo


vimse dokka

Anbefalte innlegg

Hei jeg har gjordt om inlegget litt i steden for å legge inn ett til.

Moren min tror at grunnden til at jeg har hatt to SA er pga mangel på ett stoff.Pergo har jeg lest litt om.Men jeg lure på om du får noen behanlig på en eller annen måte med HCG? Vet at det er det stoffet man produserer når man er gravid.For den siste testen var utrolig svak,å etter lege og jordmor så var jeg ca 7 uker på vei når jeg tok testen.Hvis kroppen ikke produserer så mye av dette stoffet,kan det vere årsakk til SA?Men jeg har ett barn fra før,Den graviditeten gikk veldig greit sånn sett.Skal ringe legen på mandag pga ferie å det er så lenge til føler jeg.Håpet på at kansje noen her inne kan hjelpe meg.Jeg bobler av en masse spørsmål men hvis noen kan hjelpe meg med disse,hvis noen skjønner det jeg har skrevet :oops: Så setter jeg utrolig pris på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg tror jeg ville anbefalt deg å ikke prøve denne første perioden, bare ha sex når du har lyst, og ikke lytte for mye etter kroppens signaler (lytt for all del til kroppens seksuelle signaler, da, jeg mente de som har med eggløsning og sånt å gjøre). Pliktsex i ukesvis høres masete ut, ja, så gi deg lov til å hvile en drøy måneds tid, og så kan du telle dager og holde orden på syklusen fra neste periode - hvis du ikke allerede har blitt gravid igjen, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hadde selv en SA nå i August og vi har en liten pause slik at kroppen får hente seg sikkelig inn igjen. I hvertfall en mens periode anbefales vet jeg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...