GLORIA 82 Skrevet 21. september 2004 #1 Del Skrevet 21. september 2004 Ja tenke seg nå har jeg også klart å lage meg dagbok :) tror jeg da...he he.... Er litt opptatt her nå, så jeg får sette meg ned her senere og la tastene jobbe litt da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GLORIA 82 Skrevet 23. september 2004 Forfatter #2 Del Skrevet 23. september 2004 Ja da sitter jeg her igjen :-) Herregud dagene bare løper av gårde jo... Med en sønn på 1 år og en mann som ligger i stua i sykesenga og vanter på operasjon nr 2, så kan jeg trygt si at når klokka nærmer seg 8 om kvelden, så stuper jeg i sengs... Jobber 50% på natta på et sykehjem i nærheten. Vikariat vel og merke, begynte der i påsken i år...og stillingen går ut 1 oktober...har vært på intervju og greier for å få den jobben fast, skulle få svar nå til uka, men ikke hørt noe enda... Syntes det er greit å jobbe på natta, det er en stille avd, heldigvis og det er veldig greit med fast inntekt hvis jeg tenker litt fremover... Vi er i prøveperioden nå, med nr 2 Vi stresser ikke, jeg har sluttet med mini pilla for...tja er det 2 mnd'r siden nå tro?? Mannen min sliter med ryggen så det er ikke alltid det blir like mye "kos"... men men...jeg venter spent på om mensen kommer eller ikke kommer nå om dagene... Vet i hvertfall at det ble litt "kos" ca 2-3 dager før sånn ca forventet eggløsning... spennende spennende.... Lille gutt er helt vill nede i stua her nå...he he...løper rundt i stua og forsøker å sjarmere både far og lille Sofus.. (skildpadda vår, landskildpadde vel og merke...) Håper jeg snart får en huleborer... Det at jeg fikk lille gutt er det beste som har hendt meg, selv om jeg hadde mine problemer gjennom graviditen, så var det abselutt verdt det. Jeg elsket å gå gravid :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GLORIA 82 Skrevet 23. september 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 23. september 2004 Ser visst ut som mensen kommer nå...æsj æsj... får regne litt på det når eggløsninga kommer her... hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 1. oktober 2004 #4 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hei! Jeg ville bare stikke innom deg for å ønske deg en kjempe flott helg. Klem fra meg :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglene Skrevet 1. oktober 2004 #5 Del Skrevet 1. oktober 2004 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 19. desember 2004 #6 Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg ville bare stikke innom deg for å ønske deg en riktig god jul og et godt nyttår! Håper du har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flopia Skrevet 24. desember 2004 #7 Del Skrevet 24. desember 2004 Ønsker deg God jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå