AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #21 Skrevet 25. september 2015 jeg er helt lik deg... her har det vært 13 grader i dag og jeg sitter inne me ovnen på full guffe fordi jeg fryser...har også hatt lyst til å ta på meg vinterjakken, men har klart å la være til nå Haha, godt å vite jeg ikke er alene.. Vi kommer oss gjennom det sammen! -TS Anonymous poster hash: af583...47d
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #22 Skrevet 26. september 2015 Samme her! Vinterjakke nå er jo helt sprøtt. Hva skal man da bruke når det faktisk blir kaldt?! Anonymous poster hash: 57122...d3f Man bruker da den samme jakka, men har mer under, eller fortsatt er varm, men ikke like varm som en var med jakka i september. Eller kanskje noen fortsatt fryser med den jakka på vinteren, men ikke finner varmere. Anonymous poster hash: a84d8...178 3
skreppamedleppa Skrevet 26. september 2015 #23 Skrevet 26. september 2015 Samme her! Vinterjakke nå er jo helt sprøtt. Hva skal man da bruke når det faktisk blir kaldt?! Anonymous poster hash: 57122...d3f Det er vel andre ting man kan bruke for å ikke fryse enn vinterjakke i 15 varmegrader? Anonymous poster hash: 57122...d3f Herlighet for et "rabalder" for at noen kler på seg når de fryser. Jeg bruker da samme jakken i september når jeg fryser som i desember, men i desember har jeg kanskje i tillegg 3 lag med ull under. Fatter ikke at det skulle plage folk nevneverdig.. Det er enklere å hive på seg en tykkere vinterjakke enn å kle på seg 3 lag med ull. Det er greit at folk her på kg svetter i 10 grader men ikke alle gjør det skjønner dere, da er det vel ikke noe sært å kle på seg vel.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #24 Skrevet 26. september 2015 Herlighet for et "rabalder" for at noen kler på seg når de fryser. Jeg bruker da samme jakken i september når jeg fryser som i desember, men i desember har jeg kanskje i tillegg 3 lag med ull under. Fatter ikke at det skulle plage folk nevneverdig.. Det er enklere å hive på seg en tykkere vinterjakke enn å kle på seg 3 lag med ull. Det er greit at folk her på kg svetter i 10 grader men ikke alle gjør det skjønner dere, da er det vel ikke noe sært å kle på seg vel. "Rabalder?" TS stiller et spørsmål, og folk svarer. Lav terskel for hva som er rabalder? Anonymous poster hash: 57122...d3f
skreppamedleppa Skrevet 26. september 2015 #25 Skrevet 26. september 2015 "Rabalder?" TS stiller et spørsmål, og folk svarer. Lav terskel for hva som er rabalder? Anonymous poster hash: 57122...d3f Nå skrev jeg jo virkelig "rabalder" i hermetegn da. Men å si at å kle på seg når en fryser som jo faktisk er en meget logisk ting å gjøre, eller er du ikke enig kanskje? er sprøtt da kan en jo begynne å lure på folk her inne
Mallimor Skrevet 26. september 2015 #26 Skrevet 26. september 2015 Jeg har bruk min boblekåpe i noen uker nå! Merker folk ser rart på meg, men bryr meg ikke :D 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #27 Skrevet 26. september 2015 Folk her jeg bor (telemark) har gått med svær vinterjakka med pels hele sommeren. Har sett det flere ganger når andre går i shorts. vet ikke om det er en greie med det eller om folk bare fryser. Anonymous poster hash: b3184...a98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå