Gå til innhold

Vinterjakke i september


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg er helt lik deg... her har det vært 13 grader i dag og jeg sitter inne me ovnen på full guffe fordi jeg fryser...har også hatt lyst til å ta på meg vinterjakken, men har klart å la være til nå :P

Haha, godt å vite jeg ikke er alene.. Vi kommer oss gjennom det sammen!  :fnise: -TS

Anonymous poster hash: af583...47d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Samme her! Vinterjakke nå er jo helt sprøtt. Hva skal man da bruke når det faktisk blir kaldt?!

Anonymous poster hash: 57122...d3f

 

Man bruker da den samme jakka, men har mer under, eller fortsatt er varm, men ikke like varm som en var med jakka i september. Eller kanskje noen fortsatt fryser med den jakka på vinteren, men ikke finner varmere.

Anonymous poster hash: a84d8...178

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her! Vinterjakke nå er jo helt sprøtt. Hva skal man da bruke når det faktisk blir kaldt?! Anonymous poster hash: 57122...d3f

  

Det er vel andre ting man kan bruke for å ikke fryse enn vinterjakke i 15 varmegrader? Anonymous poster hash: 57122...d3f

Herlighet for et "rabalder" for at noen kler på seg når de fryser. Jeg bruker da samme jakken i september når jeg fryser som i desember, men i desember har jeg kanskje i tillegg 3 lag med ull under. Fatter ikke at det skulle plage folk nevneverdig.. Det er enklere å hive på seg en tykkere vinterjakke enn å kle på seg 3 lag med ull.

Det er greit at folk her på kg svetter i 10 grader men ikke alle gjør det skjønner dere, da er det vel ikke noe sært å kle på seg vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  

Herlighet for et "rabalder" for at noen kler på seg når de fryser. Jeg bruker da samme jakken i september når jeg fryser som i desember, men i desember har jeg kanskje i tillegg 3 lag med ull under. Fatter ikke at det skulle plage folk nevneverdig.. Det er enklere å hive på seg en tykkere vinterjakke enn å kle på seg 3 lag med ull.

Det er greit at folk her på kg svetter i 10 grader men ikke alle gjør det skjønner dere, da er det vel ikke noe sært å kle på seg vel.

 

"Rabalder?" TS stiller et spørsmål, og folk svarer. Lav terskel for hva som er rabalder?

Anonymous poster hash: 57122...d3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Rabalder?" TS stiller et spørsmål, og folk svarer. Lav terskel for hva som er rabalder? Anonymous poster hash: 57122...d3f

Nå skrev jeg jo virkelig "rabalder" i hermetegn da. Men å si at å kle på seg når en fryser som jo faktisk er en meget logisk ting å gjøre, eller er du ikke enig kanskje? er sprøtt da kan en jo begynne å lure på folk her inne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk her jeg bor (telemark) har gått med svær vinterjakka med pels hele sommeren. Har sett det flere ganger når andre går i shorts. vet ikke om det er en greie med det eller om folk bare fryser. 



Anonymous poster hash: b3184...a98
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...