Gå til innhold

Dine synspunkter på denne måten å løse barnebursdag på


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri hørt om å invitere hjem i bhg-tiden. Tror ikke det hadde vært aktuelt i vår bhg. Men går jo an å spør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er flere som gjør det om det er gåavstand eller transport blir ordnet. Noen i fanilien min tok med hele barnehagegruppen hjem for å vise frem den nye hønsegården. De gikk også på besøk for å hilse på da det kom kyllinger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er flere som gjør det om det er gåavstand eller transport blir ordnet. Noen i fanilien min tok med hele barnehagegruppen hjem for å vise frem den nye hønsegården. De gikk også på besøk for å hilse på da det kom kyllinger:)

Det blir jo noen helt annet. Vi har også inviteret barnehagegruopen på potetplukking. Men privat bursdagsfest hører til på fritiden.

Anonymous poster hash: 04a5d...a21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo noen helt annet. Vi har også inviteret barnehagegruopen på potetplukking. Men privat bursdagsfest hører til på fritiden.

Anonymous poster hash: 04a5d...a21

Bhg vår har vært med på flere bursdagsfeiringer, hjemme med bursdagsbarnet i bhg tiden. Da var også personalet med.

Anonymous poster hash: 32a93...b71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om en av personalet fulgte med deg og barna hjem, og var der til bhg.slutt? Eller kanskje til kl 15.45-16.00-tiden? Jeg ville i alle fall synes det var koselig, og siden det forsvinner hele 8 barn fra avdelingen så burde det gå an å unnvære en av personalet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Enig i det du sier om at de som evt vil kunne hatt med foreldre, men jeg hadde i hvertfall ikke tatt fri fra jobben for å være med barnet mitt i bursdag i barnehagetiden.. Ferie og avspasering vil jeg bruke til andre ting, gitt.

Anonymous poster hash: 3eecc...745

 

Akkurat det tenkte jeg ikke på, og det er et godt poeng. Jeg vil helst også bruke avspaseringstimer på andre ting, når dette uansett er noe som fint kan legges til senere på ettermiddagen eller i en helg.

 

Hvis dere skal ha det i høstferien, er vel søndagen best? Det eneste jeg tenker på, er om det er vel kort varsel, særlig siden det er snakk om i ferieuka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det er lurest å enten ta det etter bhg på selve dagen, eller utsette til helga etter høstferien. Om vi hadde reiseplaner den helga, hadde vi ikke endret dem for en barnebursdag til et barn i bhg. Slike går vi gjerne i - når vi er hjemme ;) Vi foretrekker helst lørdag til bursdager. Da er det gjerne ærender og slikt uansett. Søndag vil vi gjerne ut på tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...