Gå til innhold

Selge bolig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg kjøpte leiligheten min for ett par år siden. Vet noen om det er billigere å bruke samme megler som fra før av har solgt denne leiligheten? Da kan man jo bruke mye av det som er skrevet fra før av? Det er ikke store endringer som har skjedd her. Forstår at det må ny takst osv til. Men kan det lønne seg på en måte fordi jobben blir noe lettere? Eller tenker jeg helt feil? :)



Anonymous poster hash: bdf71...d3d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje. Det kommer helt ann på om megleren vil gi deg en god pris. Husk det er mulig å forhandle pris. Spør om tilbud fra noen meglere og sett prisene opp mot hverandre.



Anonymous poster hash: b6d11...877
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det pleier ikke være billigere. Selv om leiligheten ikke har forandret seg mye så må megleren fremdeles gjøre den samme jobben. Innhente opplysninger på nytt.

Anonymous poster hash: fbdc3...487

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj da. Tenkte jeg kanskje hadde kommet på noe lurt jeg nå  :fnise:



Anonymous poster hash: bdf71...d3d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du sparer noe på det, siden samme jobben må gjøres. Takst må de ta uansett osv



Anonymous poster hash: 185d9...a39
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg kjøpte leiligheten min for ett par år siden. Vet noen om det er billigere å bruke samme megler som fra før av har solgt denne leiligheten? Da kan man jo bruke mye av det som er skrevet fra før av? Det er ikke store endringer som har skjedd her. Forstår at det må ny takst osv til. Men kan det lønne seg på en måte fordi jobben blir noe lettere? Eller tenker jeg helt feil? :)

Anonymous poster hash: bdf71...d3d

Du får se på det på en annen måte. Om du fikk kjøpt boligen billig relativt til lignende boliger i området til samme tid har megleren som solgte den til deg neppe gjort en god jobb og du bør finne en ny.

Følte du derimot at megler gjorde et bra salg for selger, og var flink, gav rett og mye info osv, så har du jo definitivt interesse av å bruke ham igjen.

Anonymous poster hash: 85411...c41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...