Gå til innhold

Komikerfruen - Marna Haugen

Gjest Dønn_ærlig

Anbefalte innlegg

Hvem er du til å skulle kritisere andres meninger og bestemme hva andre skal mene? Trådens tittel spør om hva folk her inne mener om komikerfrue. Da må det være lov til å si hva man mener, uten at du skal angripe andre folks meninger.

Dette er et diskusjonsforum så hele poenget er vel at man skal diskutere andres meninger. Jeg syntes man kan si at man ikke ville gjort det på samme måte, at det å filme sin egen fødsel er utenkelig for en selv osv. Man kan også si at man er kritisk til det fordi ditten og datten, MEN jeg er drittlei av at kvinner skal se ned på andre kvinner og miste respekten for dem bare fordi de velger å gjøre ting annerledes enn dem selv. Det er bare så utrolig hovent å MISTE respekten for et annet menneske for noe slikt. Og hva betyr det i praksis at dere ikke har respekten for henne lenger? Skal dere hetse henne? Fortjener hun ikke at dere er hyggelig mot henne om dere en gang skulle møte henne? Hva om dere begynner å jobbe på samme sted, skal dere da baksnakke hennne eller ikke si hei til henne? Siden dere ikke respekteren henne mener jeg...

Det blir bare så forbanna dumt å kaste rundt seg at man mister respekten for den ene og den andre, på bakgrunn av noe så lite. Om dere mister respekter for andre medmennesker på grunn av dette er dere utrolig svake mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på om komikerfrue venter en jente og ikke en gutt som hun sier, hadde vært typisk henne å lure leserne med noe sånt. Krever selvsagt litt jobb siden hun legger ut bilder av gutteklær osv., men var bare en tanke som slo meg her om dagen ;)

Anonymous poster hash: d7814...613

Hadde vært morsomt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Lenge siden hun la ut et blogginnlegg, 3 dager snart :O før det la hun ut ett hvert dag. Titter stadig innom for å se etter, haha, spennendes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk instagrammen hennes. Instagram.com/komikerfrue.
Hun har født ja. :)

Anonymous poster hash: 88072...dcc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra, folk er forskjellig størrelse etter en graviditet. Sykt interessant!

Noen ser fortsatt gravide ut, andre ser ut som de aldri har vært gravid.

Nå må vi slutte å dømme folk etter hvordan de ser ut, pronto. Fødsel eller ei.

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BabyBlue

Det at hun faktisk er ganske lik Caroline setter prikken over i-en :P Men dette er noe hardbarka carolinefans kommer til å se på som provoserende, tror nok det var litt av intensjonen også da undertøyet var nærmest identisk i farge og med hvordan hun poserer i speilet. Syntes det var et artig "stunt", og er bare positivt at bloggere setter fokus på at det er forskjell på kropper, både når det gjelder graviditet og sånn ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Digger Marna, og kan med hånden på hjerte si at hun ser fantastisk ut. Flott dame som ikke glansmaler alt hun gjør. Digger måten hun provoserer på, samt budskapet hun sender.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser fantastisk ut:) men må si jeg er temmelig lei styret ang fotballfrue. Håper ikke denne diskusjonen starter på for fult i media igjen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...