maipai Skrevet 20. august 2015 #181 Del Skrevet 20. august 2015 Hun har sagt, på Bloggerne tror jeg, at hun og Ørjan vet så godt hvor de har hverandre at de kan pushe hverandre ganske langt uten at de tar seg nær av det. Jeg for min del liker ikke Ørjan, men liker dem som par da Virker som de begge er veldig komfortable i forholdet. Hvis det funker for dem, så er det vel greit! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 21. august 2015 #182 Del Skrevet 21. august 2015 Jeg skjønner ikke hva den pene dama ser i ham. Han er ikke noe kjekk og virker ikke så smart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 21. august 2015 #183 Del Skrevet 21. august 2015 Jeg skjønner ikke hva den pene dama ser i ham. Han er ikke noe kjekk og virker ikke så smart. Han er faktisk en ganske kjekk mann når han ikke har skjegg. Ser ut som en helt annen person, og så mye yngre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 21. august 2015 #184 Del Skrevet 21. august 2015 Han er faktisk en ganske kjekk mann når han ikke har skjegg. Ser ut som en helt annen person, og så mye yngre! Jeg syns ikke han er kjekk uten skjegg. Han har ikke noen bra utstråling, heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jørgensen Skrevet 22. august 2015 #185 Del Skrevet 22. august 2015 Jeg skjønner ikke hva den pene dama ser i ham. Han er ikke noe kjekk og virker ikke så smart. Nu ja, smaken er som baken. Om mannen er smart eller ei, det kan ikke vi vite. Tipper han har kvaliteter hun setter pris på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miuen Skrevet 24. august 2015 #186 Del Skrevet 24. august 2015 Så jeg klarer dessverre ikke se humoren i blogginnlegg som får kvinner til å høres ut som en uniform gruppe mennesker hvis eneste interesse er å se bra ut for menn, i form av å sprøyte inn botox, slanke seg, sminke seg, ta manikyr og pedikyr, vokse seg på voksesalong, handle inn avslørende klær og å ta plastisk kirurgi. Jeg synes faktisk ikke at det er morsomt i det hele tatt. Jeg er skyldig i så og si alt du nevner her. Ikke at jeg kaller det "interesse", det er vel mer en del av livsstilen min. Og selv om jeg har silikon i brystene og fillers i leppene betyr det ikke at jeg ikke klarer å felle de fire furutrærne som skygger for sola nå på sensommeren. Faktisk klarer jeg å kappe dem opp, slenge dem på hengeren og kjøre dem til dynga også. Alt dette med silikon, botox, restylane og negler inntakt. Og når jeg har jobbet som tømmerkvinne en hel dag iført arbeidsklær, arbeidshansker og stygge sko, er det deilig og ta en dusj, sminke meg, ta på hæler og noe tettsittende, for så å ta en drink eller tre med ei venninne. Men hva er det Marna gjør? Jo, hun må få en eller annen mann til å smekke opp et IKEA-møbel, eller hva det nå var. For det å bruke en drill er jo ikke for kvinner, er det vel? Er jo så tungt å holde inn knappen på drillen... Nei, jeg liker ikke Marna etter den finn-reklamen. Én ting er at Ørjan sier at "kvinner er sånn og sånn", men jeg blir provosert når hun går inn for å bekrefte fordommene han (og en del andre menn) har om oss kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 25. august 2015 #187 Del Skrevet 25. august 2015 Jeg er skyldig i så og si alt du nevner her. Ikke at jeg kaller det "interesse", det er vel mer en del av livsstilen min. Og selv om jeg har silikon i brystene og fillers i leppene betyr det ikke at jeg ikke klarer å felle de fire furutrærne som skygger for sola nå på sensommeren. Faktisk klarer jeg å kappe dem opp, slenge dem på hengeren og kjøre dem til dynga også. Alt dette med silikon, botox, restylane og negler inntakt. Og når jeg har jobbet som tømmerkvinne en hel dag iført arbeidsklær, arbeidshansker og stygge sko, er det deilig og ta en dusj, sminke meg, ta på hæler og noe tettsittende, for så å ta en drink eller tre med ei venninne. Men hva er det Marna gjør? Jo, hun må få en eller annen mann til å smekke opp et IKEA-møbel, eller hva det nå var. For det å bruke en drill er jo ikke for kvinner, er det vel? Er jo så tungt å holde inn knappen på drillen... Nei, jeg liker ikke Marna etter den finn-reklamen. Én ting er at Ørjan sier at "kvinner er sånn og sånn", men jeg blir provosert når hun går inn for å bekrefte fordommene han (og en del andre menn) har om oss kvinner. noen som har link til reklamen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miuen Skrevet 25. august 2015 #188 Del Skrevet 25. august 2015 noen som har link til reklamen? Inne på YouTube søker du på "finn marna", og da kommer den opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 25. august 2015 #189 Del Skrevet 25. august 2015 Inne på YouTube søker du på "finn marna", og da kommer den opp. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 25. august 2015 #190 Del Skrevet 25. august 2015 Man skal ikke bruke drill på ikea møbler, står det i bruksanvisningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miuen Skrevet 25. august 2015 #191 Del Skrevet 25. august 2015 (endret) Man skal ikke bruke drill på ikea møbler, står det i bruksanvisningen Når man monterer ti Pax-skap etter hverandre, kan jeg love deg hånden din takker deg for at du bruker drill, og ikke den medfølgende umbrakonøkkelen. Det står også at man skal være to når man monterer større møbler, men jeg har da alltid klart å smekke sammen slike skap alene. Er bare snakk om teknikk;-) Endret 25. august 2015 av miuen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 25. august 2015 #192 Del Skrevet 25. august 2015 Når man monterer ti Pax-skap etter hverandre, kan jeg love deg hånden din takker deg for at du bruker drill, og ikke den medfølgende umbrakonøkkelen. Det står også at man skal være to når man monterer større møbler, men jeg har da alltid klart å smekke sammen slike skap alene. Er bare snakk om teknikk;-) Vi er alltid to, jeg bryter ikke ikeas regler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
himmeloghav Skrevet 28. august 2015 #193 Del Skrevet 28. august 2015 (endret) Jeg skjønner ikke hva den pene dama ser i ham. Han er ikke noe kjekk og virker ikke så smart. Enig. Hun er for pen for han. Han finnes ikke tiltrekkende og har en irriterende oppførsel. Selv om det er ment som humor, latterliggjør han kvinner og Marna er med på det. Endret 28. august 2015 av himmeloghav 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 28. august 2015 #194 Del Skrevet 28. august 2015 Enig. Hun er for pen for han. Han finnes ikke tiltrekkende. Men det er jo din mening Sånt blir jo bare tullete å diskutere, det er mer til et menneske enn utseende. Man blir ikke glad i mennesker fordi de er pene, man synes mennesker er pene fordi man er glad i dem. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
himmeloghav Skrevet 28. august 2015 #195 Del Skrevet 28. august 2015 Men det er jo din mening Sånt blir jo bare tullete å diskutere, det er mer til et menneske enn utseende. Man blir ikke glad i mennesker fordi de er pene, man synes mennesker er pene fordi man er glad i dem. Ja smaken er som baken. Bra det finnes noen for alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 28. august 2015 #196 Del Skrevet 28. august 2015 Ja smaken er som baken. Bra det finnes noen for alle. Ikke sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 22. september 2015 #197 Del Skrevet 22. september 2015 Noen som følger bloggen hennes? Rart det ikke finnes noen tråder om hennes blogg. Hun er rå, liker henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberryjaw Skrevet 22. september 2015 #198 Del Skrevet 22. september 2015 Liker også henne Byr litt på sannheten også! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 22. september 2015 #199 Del Skrevet 22. september 2015 Morsom blogg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurten1 Skrevet 22. september 2015 #200 Del Skrevet 22. september 2015 Likte henne bedre før. Etter at Ørjan skaffet seg blogg i tillegg har alt gått nedover. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg