Gå til innhold

Kisskiss' fitte dagbok.


kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Det er jo ukekaloriene man skal se på, er det ikke? :fnise: 

Fine muskler du har! Jeg driver og jobber med armene mine nå. De er seriøst spaghetti, ass. Har en vond skulder, så det går treeeeeigt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, ^^Belle^^ skrev:

 Det er jo ukekaloriene man skal se på, er det ikke? :fnise:

Fine muskler du har! Jeg driver og jobber med armene mine nå. De er seriøst spaghetti, ass. Har en vond skulder, så det går treeeeeigt!

Ja, ikke sant? :ler:

Jeg tror musklene kom relativt fort fordi jeg har trent endel før. Muskelminne og sånn. Dessuten bygger jeg muskler veldig fort, så jeg er glad jeg for en gangs skyld har lyst til å bli litt bulky, hvis ikke hadde jeg virkelig hata lårene mine nå :fnise:

Men rumpe får jeg ikke da ... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjotteri
2 timer siden, kisskissbangbang skrev:

Spiste jo alt det i går, men hvis en tar med i regninga at jeg var sjuk og ikke spiste noe på noen dager, så tar jeg meg friheten til å fordelele gårsdagen ut over de dagene, og vips er det ikke så konsentrert usunt lengre :nigo:

 

Herregud, du er så smart! Den muligheten har jeg ikke tenkt på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha'kke trent siaa...torsdag?

Skulle trene på lørdag, men hadde masse unnskyldninger men endte opp på fest.
Skulle trene på søndag men var litt bakfull og skulle feire bursdagen til mini.
Skulle trene på mandag men sov lenge og tok kosedag med bursdagbarnet (:rodmer::rodmer::rodmer: JEG HAR EN FEMÅRING:rodmer::rodmer::rodmer:) i byen (noe som for øvrig var ultrakoselig, bare jeg og ham og brus og kake og gode samtaler. Herregud som jeg ELSKER ham!). Skulle trene i går men det .. beikje. 

Men i DAG skal jeg trene, og jeg gleder meg. Føler meg som en kvapsete dam av vann og hud og sjokolade (noe sånt), og gleder meg til å føle at jeg får brukt meg litt igjen. Og så gleder jeg meg til å være støl i morra, en veldig fin bieffekt av å ikke ha trent på nesten en uke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg bare, siden jeg ikke har skravlebok lengre, fremheve én liten ting ved forrige innlegg. JEG HAR EN FEMÅRING. Og han er så smart, snill, omsorgfull, hjelpsom, klok, morsom og deilig at jeg blir helt tussete.

Han er verdens flotteste storebror, det til tross for at han er storebroren til en kjemperamp. J en en villmann som har storebror som største forbilde (han elsker ham mer enn noe annet, han sa til og med "æ æska Kikki" før han sa han elska meg for første gang :ler: ), men til tross for at lillebror er en villmann som plager broren sin sånn som lillebrødre skal, så har aldri L tatt igjen mer enn høyst nødvendig, eller vært ekkel med ham først. Han har så stor omsorg for ham, passer på ham og oppdrar ham. Han koser med ham, han kaller ham "babyen sin" eller bestevennen sin, og han er så utrolig tålmodig med ham. Jeg kan ærlig talt ikke se for meg noe vakrere enn søskenkjærlighet, og det båndet mellom gutta våre er helt fantastisk fint. :hjerte: 

L er klok, han stiller mange spørsmål som han forventer å få gode svar på. Han stiller kritiske spørsmål, han har en imponerende diskusjonsteknikk, han tar gjennomtenkte valg og reflekterer ofte høyt over f.eks. valg han får. Han får til "alt", og er generelt en smart liten fyr. Han er åpen, snakker mye om følelsene sine, og er ikke redd for å si fra om verken positivt eller negativt. Han er inkluderende, høflig,og har en sterk rettferdighetssans. :) 

Han har samme omsorg for meg som for broren sin, han er hjelpsom, og han elsker å overraske meg med å ha gjort noe fint eller fått til noe. Det er ikke sjelden jeg kommer ut fra dusjen eller fra å ha satt på en klesvask til at han har turborydda stua, f.eks., bare fordi han vet at det gjør meg så glad. :rodmer:
Han kommer ofte med gaver hjem fra barnehagen, han kommer oftere med fine ord, forteller meg at jeg er verdens beste mamma, at jeg er flink (når jeg rydder, f.eks. :ler: ), at jeg lager god mat, at jeg er god å kose med. Godordene sitter løst hos ham, og det samme gjør kos, nusser og skuldermassasje ( :rodmer: ). 

Jeg føler meg rett og slett som verdens heldigste som er mammaen hans, og jeg er helt utrolig stolt over den fine lille, store gutten han er. :hjerte: 

 

 

Hvor kvalm er jeg nå? :nigo: Det ER lov å skryte uhemma når kidden nettopp har hatt bursdag og du er et sentimentalt vrak som begynner å innse at barna dine holder på å vokse opp, er det ikke? :ler: 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenk en femåring!  

Og du har all grunn til å være stolt!  Han er enkjempeflott gutt, og etter mitt syn mer reflektert og moden enn de fleste andre på hans alder. :)

Angående trening...her har det ikke vært siden lørdag, men skal i dag jeg også!  Deeet blir godt. :) Jeg var faktisk ganske støl i beina på søndag da. Og magen!  Vet ikke om det kommer av treninga rett før eller dansinga på byen, men deilig var det! :ler:

 

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer litt på å trekke tilbake deler av det der, fyren sa nettopp at det høres ut som jeg promper når jeg prater, og lo en rå latter. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: godt å høre at han kan være litt rampete også!!

Nydelige gutten din :hjerte::rodmer::hjerte: 

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Diddles skrev:

:hoho: godt å høre at han kan være litt rampete også!!

Nydelige gutten din :hjerte::rodmer::hjerte: 

Altsååå...jeg trakk frem det positive her nå assa! :ler: Han er jo tross alt fem år! 

Håper dere har hatt en nydelig dag, og at lillejenta di legger seg med et svært glis ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*knegg* jeg skjønte jo det da, måtte bare erte deg litt :ler: 

 

Vi har hatt en fin, travel feiring - jeg er helt ferdig :daane: Godt jeg ikke er gravid neste gang vi skal holde på med sånn galskap :ler: Liten sluknet som et lys istad, trøtt og mett på kake og baluba :hjerte: Hun virket veldig fornøyd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Fjotteri skrev:

Kan jeg leie han som sånn ungementor? Jeg kunne og tenke meg en unge som rydder! :hjerte:

 

Ryddebiten har ikke hjulpet sånn supergodt på lillebror så langt, så jeg lover ikke'no. Men har er veldig trivelig å ha i hus, og er flink litenguttmentor på andre måter, så han får bare gode skussmål herfra! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Teriyaki skrev:

Ja tenk en femåring!  

Og du har all grunn til å være stolt!  Han er enkjempeflott gutt, og etter mitt syn mer reflektert og moden enn de fleste andre på hans alder. :)

Angående trening...her har det ikke vært siden lørdag, men skal i dag jeg også!  Deeet blir godt. :) Jeg var faktisk ganske støl i beina på søndag da. Og magen!  Vet ikke om det kommer av treninga rett før eller dansinga på byen, men deilig var det! :ler:

 

Takk ❤ 

Støle magemuskler av latter? :ler: Jeg husker nemlig vagt at du sa noe om det på et tidspunkt, husker bare ikke nøyaktig hva. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, kisskissbangbang skrev:

Takk ❤ 

Støle magemuskler av latter? :ler: Jeg husker nemlig vagt at du sa noe om det på et tidspunkt, husker bare ikke nøyaktig hva. :fnise:

Haha det kan jo hende. Var en veldig artig kveld. Til tross for at jeg fikk beskjed fra typen din om at du holder deg bedre for alderen enn meg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for gratulasjoner, damer! :) 

I dag leverte vi ut invitasjoner til feiring på søndag, 21 unger om alle kommer! :ler: Det blir spennende, og forhåpentligvis veldig gøy. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ei skiikkelig bra økt i går. Oppvarming, beinpress, glute bridge, nedtrekk, sittende roing, triceps pushdown og skulderpress.

Testa i tillegg ut stående roing og face pulls, og skal legge sistnevnte til treningene mine. 

Har lenge sagt at jeg skal lage meg et skikkelig program, og begynne å logge øktene, men det er så kjedelig! Jeg sørger for å trene gjennom hele kroppen hver gang, og trene tungt, men varierer litt hva jeg gjør. Synes det er mye kjekkere sånn. Samtidig er det jo gøy å se progresjon svart på hvitt og, da. 

Kjøpte meg faktisk en sånn treningsdagbok fra xlife. Den ligger enda i plasten sin på kjøkkenet ...

Har lyst til å trene i dag og, men mistenker at det blir Game of Thrones i senga istedet. Og kanskje brownies? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjotteri

Her er det så jævlig varmt at vi bare må sitte stille 😛

Heldigvis er det så rævva aircondition på Elixiaen min at det ikke nytter trene i varmen :nigo:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...åtte grader, vind og regn her. 

Kan du ikke bare kle på deg en tight, rumpekort shorts og en liten sportsBH og la det stå til? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...