Katten.2.0 Skrevet 9. juni 2016 #121 Del Skrevet 9. juni 2016 7 minutter siden, Citronella skrev: Men jeg sier bare Scarlett Johansson på sitt rundeste... Hun gjør meg gal. Firkant? Synes KKBB overdriver flabbynessen sin. Hun har fortsatt en stram, men likevel deilig myk, mage. Og selv etter masse godis ser man absene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 9. juni 2016 #122 Del Skrevet 9. juni 2016 1 minutt siden, Katten.2.0 skrev: Firkant? Synes KKBB overdriver flabbynessen sin. Hun har fortsatt en stram, men likevel deilig myk, mage. Og selv etter masse godis ser man absene. Hello Regner med KKBB overdriver. Ikke bare er hun smart og morsom. Hun er pen og myk og deilig. Med abs! Kvalitetsdame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjotteri Skrevet 9. juni 2016 #123 Del Skrevet 9. juni 2016 OK, hva slags trekant eller tråd har jeg gått glipp av nå hvor dama har kledd av seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 10. juni 2016 #124 Del Skrevet 10. juni 2016 Jeg forstår ikke det der legge på seg-sexy, ass. Scarlett Johansson på sitt rundeste er jo tynn allikevel? Eller? Vennligst opplys meg. (Jeg forstår selvsagt forskjellen mellom det å ha former og å være radmager..men...do. not. compute. ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 15. juli 2016 Forfatter #125 Del Skrevet 15. juli 2016 Assa..skulle bli fit og fin til sommern, men endte opp med å være mer chubby enn jeg har vært siden preggokiloene i stedet. HVA SKJEDDE?! (Svaret er boller og pizza og øl da..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 15. juli 2016 Forfatter #126 Del Skrevet 15. juli 2016 Så jaa...har ikke trent på en stund. Bare spist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå