Gå til innhold

Dere ufrivillige barnløse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har noen av dere yngre søsken som blir lett gravide/har fått mange barn mens dere prøver ?

Hvordan takler dere familiemedlemmer som konstant bringer dette på banen?

Hilsen storebror til to yngre veldig fruktbare brødre 😛

Anonymous poster hash: dc5d0...726

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yngre søsken, venninner og andre i familien. Det var beintøft!

Nå har vi endelig fått en etter flere år og runder med prøverør, men det sårer enormt med folk som maser og forventer hele tiden. Og ikke minst alle som får ved å bare se på hverandre.

Jeg gratulerte, tok avstand fra en del og avfeiet mas om barn med ulike kommentarer. Avhengig av hvem jeg pratet med.

Anonymous poster hash: 7a473...582

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heldigvis attpåklatt, så mine søsken er ferdige med barn. Har en svigerinne som nå venter tredjebarn, men hun slet visst i mange år før det plutselig løsnet. Jeg er uansett glad for at det kommer nye babyer inn i familien, for jeg var så ung da jeg ble tante til mine søskens barn at jeg ikke har fått "kost" særlig med babyer i voksen alder. Om jeg ikke skal få barn selv er det for meg god trøst at det hvertfall er barn rundt meg. 

 

Men jeg var klar over at vi ble å slite med å få det til lenge før vi begynte prøvingen, så jeg har nok hele tiden hatt et realistisk syn på dette, og dermed unngått den største skuffelsen (foreløpig), fordi jeg visste dette ville bli vanskelig.

 

Edit: Og så er det veldig få som maser på oss. Det hjelper selvfølgelig!

Endret av Idja
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har en bror som har fått to på rappen. På en måte er det litt tøft. Det føles sårt og urettferdig, og jeg gråter litt inni meg når jeg har vært med tantebarna mine. MEN- mest av alt er det veldig hyggelig og koselig å glede seg over to skjønne barn som jeg kan låne når jeg vil og som er solstråler i livet, og kjempeglad i tanta si.

Anonymous poster hash: a6bc4...099

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har vært prøvere i lang tid, ett svangerskap utenfor livmor, å prøvere igjen. Fikk beskjed fra legen om at graviditet på naturlig måte ikke kom til å skje med oss, samma dagen kom svigerinna mi å fortalte at hun var gravid..

Det var beintøft, men vi gratulerte selvfølgelig å gleder oss på hennes vegne 😊 Nå har maset om at vi må få barn begynt fra hennes side også! Hun vet allerede at vi har slitt etter svangerskapet utenfor livmora, å at temaet om babyer å graviditet har vært tøft for oss. Alikavell maser hun om at vi må bli gravide, å snakker selvfølgelig hvor heldig å lykkelig hun er.. Jeg er som sagt glad på hennes vegne, men hadde satt pris på at hu ikke hadde fortalt hver detalj som skjer hver dag av svangerskapet hennes 😔 føler meg veldig egoistisk som ikke vil høre for mye om graviditeten hennes, men det er utrolig vanskelig følelsemessig 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xx girl xx

vi har vært prøvere i lang tid, ett svangerskap utenfor livmor, å prøvere igjen. Fikk beskjed fra legen om at graviditet på naturlig måte ikke kom til å skje med oss, samma dagen kom svigerinna mi å fortalte at hun var gravid..

Det var beintøft, men vi gratulerte selvfølgelig å gleder oss på hennes vegne Nå har maset om at vi må få barn begynt fra hennes side også! Hun vet allerede at vi har slitt etter svangerskapet utenfor livmora, å at temaet om babyer å graviditet har vært tøft for oss. Alikavell maser hun om at vi må bli gravide, å snakker selvfølgelig hvor heldig å lykkelig hun er.. Jeg er som sagt glad på hennes vegne, men hadde satt pris på at hu ikke hadde fortalt hver detalj som skjer hver dag av svangerskapet hennes føler meg veldig egoistisk som ikke vil høre for mye om graviditeten hennes, men det er utrolig vanskelig følelsemessig

Her vil jeg si at din svigerinne er ganske taktløs. Når hun vet dere sliter, så burde hun vite bedre enn å mase. 

:hug: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her vil jeg si at din svigerinne er ganske taktløs. Når hun vet dere sliter, så burde hun vite bedre enn å mase.

:hug:

😊💐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

vi har vært prøvere i lang tid, ett svangerskap utenfor livmor, å prøvere igjen. Fikk beskjed fra legen om at graviditet på naturlig måte ikke kom til å skje med oss, samma dagen kom svigerinna mi å fortalte at hun var gravid..

Det var beintøft, men vi gratulerte selvfølgelig å gleder oss på hennes vegne 😊 Nå har maset om at vi må få barn begynt fra hennes side også! Hun vet allerede at vi har slitt etter svangerskapet utenfor livmora, å at temaet om babyer å graviditet har vært tøft for oss. Alikavell maser hun om at vi må bli gravide, å snakker selvfølgelig hvor heldig å lykkelig hun er.. Jeg er som sagt glad på hennes vegne, men hadde satt pris på at hu ikke hadde fortalt hver detalj som skjer hver dag av svangerskapet hennes 😔 føler meg veldig egoistisk som ikke vil høre for mye om graviditeten hennes, men det er utrolig vanskelig følelsemessig 😔

Du kan bare be henne om å holde kjeft. Dårlig gjort når hun vet at dere sliter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bare be henne om å holde kjeft. Dårlig gjort når hun vet at dere sliter.

Ja du har helt rett! Jeg kommer til å gjøre det om hun ikke gir seg snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...