Gå til innhold

Ikke bra nok damer? typisk problem for mange menn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest The Lost Dreamer

En ting du kan gjøre for å bli mer attraktiv og interessant er å skrive korrekt.

Anonymous poster hash: 9428d...489

Så jævlig frekt og unødvendig? Hva vet du om vedkommende? Kanskje han har dysleksi? Du er voksen nok til å være her på KG, da er du voksen nok til å bruke hjernen og være høflig mot andre mennesker. Du hadde ikke sagt dette til en person ansikt til ansikt hadde du vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange menn på hennes egen alder (30+) vil ha yngre damer. Var det så vanskelig å forstå?

Anonymous poster hash: 22236...b4e

Nei, hun skriver at "problemet til menn" er at de er på utkikk etter yngre damer. Og i neste setning så skriver hun at hun har sjans på masse yngre menn. Mer selvmotsigende og lite gjennomtenkt kan det ikke bli.

Men slik er det jo for damer. Når man har det så utrolig lett så klarer man ikke å tenke vettuge tanker.

Anonymous poster hash: 5595f...d10

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hun skriver at "problemet til menn" er at de er på utkikk etter yngre damer. Og i neste setning så skriver hun at hun har sjans på masse yngre menn. Mer selvmotsigende og lite gjennomtenkt kan det ikke bli.

Men slik er det jo for damer. Når man har det så utrolig lett så klarer man ikke å tenke vettuge tanker.

Ja måtte le litt selv når jeg prøvde å finne logikken men tenkte at jeg ikke skulle være den som startet en krig på akkurat det :) 

Har vel funnet ut mer og mer at kvinner er tankemessig på en litt annen planet med andre "fysiske" lover...

Det er en god grunn til at det var en mann som fant opp lyspæren ..og det meste etter det. 

Anonymous poster hash: 3c44a...e1a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en god grunn til at det var en mann som fant opp lyspæren ..og det meste etter det. 

Var ingen av dere to som fant opp lyspæren da. Det er helt tydelig.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PseudonymBruker

Det stemmer. Og grunnen er datidens kjønnsroller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ingen av dere to som fant opp lyspæren da. Det er helt tydelig.

Nei hvorfor finne opp hjulet omigjen ? ...kvinnelogikk altså  :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke en "binders" klarte engang en kvinne å finne opp ....og det er langt fra det til en lyspære for å si det slik.  :fnise:

Poenget er at den der kvinnelogikken og vitenskapen ikke helt kommer overens ...ser det gang på gang. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei hvorfor finne opp hjulet omigjen ? ...kvinnelogikk altså  :vetikke:

Skal si det på en annen måte; det var ingen av dere to som "fant opp kruttet".

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si det på en annen måte; det var ingen av dere to som "fant opp kruttet".

Vel jeg har noen verdens patenter faktisk....men handler ikke så mye om verken kvinnfolk eller planeter :jolie:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ser på dating som en profesjonell disiplin som krever høyere utdanning så er det nok like relevant ja.

Personlig så anser jeg at det finnes viktigere ting hos en kjæreste enn om hun har 100 % perfekt grammatikk.

Det er jeg helt enig i. Samtidig handler det om førsteinntrykk. En profiltekst skriver man én gang, og man vet at mange (forhåpentligvis) skal lese den. Da burde man klare å skrive noenlunde riktig.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg har noen verdens patenter faktisk....men handler ikke så mye om verken kvinnfolk eller planeter :jolie:  

Sikkert.  :ler:

Men å forstå hva Maleficenta skriver...det klarer du ikke.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder synes jeg ikke du skal ta med i beregningen. Det er jo bare fjas og brukes oftest til ONS.

Men det er tatt opp viktige ting her allerede, hvordan teksten er og bildet.

Og så er det viktig å ta med hvordan du tar kontakt med damene på selv.

Skriver du bare hei eller sånne korte kjedelige spørsmål, så får du ikke mye svar. Jeg svarer heller ikke om dem kommenterer utseendet i første melding heller.

Og jeg si det er ganske uattraktivt å lage slike klage tråder på KG, det virker bare desperat. Er dette noe du viser i nettdatingen også ?

Du må jo gi det mye mer enn en måned.

Jeg er dame, og jeg får ikke mer respons enn det du gjør heller. Er så LEI av å høre dette, at damer har det så mye lettere enn mannfolk på nettdating.

Ja, jeg kan få meldinger, men det er fra slike som bare skriver hei.. Eller at du skjønner han har sendt samme melding til 100 andre samtidlig. Og disse har gjerne ingenting i profilen selv.

Det er like vanskelig for oss damer som ser gjennomsnittlig ut, som det er for menn som ser gjennomsnittlig ut.

Men for å ta med det også, jeg liker ikke de som alle visstnok sikler etter. Så vi er her vi også, men vi blir glemt siden vi ikke ser ut som modellen i mannebladet.

Anonymous poster hash: 33f65...164
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hun ville frem til er at mange menn - etterhvert som de blir eldre,bare blir mer og mer opphengt i alder,(40-årskrise?) og de skal ha damer som helst er 10-15 år yngre enn de selv (hvilket mange aldri får).

Grunnen til at hun,jeg,og mange andre kvinner over 30 kan date yngre menn er at disse mennene ikke er så opptatt av alder på damer slik eldre menn er.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hun ville frem til er at mange menn - etterhvert som de blir eldre,bare blir mer og mer opphengt i alder,(40-årskrise?) og de skal ha damer som helst er 10-15 år yngre enn de selv (hvilket mange aldri får).

Grunnen til at hun,jeg,og mange andre kvinner over 30 kan date yngre menn er at disse mennene ikke er så opptatt av alder på damer slik eldre menn er.

Nei, grunnen til at dere kan date yngre menn er at kvinner har en valgfrihet menn flest kan drømme om.

Dere har selvfølgelig akkurat like mye sjans på menn på deres egen alder eller eldre, men jeg tipper at 98 % av disse er for dårlige for den milelange kravlisten deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvordan TS sitt utseende er, men generelt tror jeg det er et problem at det i den vestlige verden i dag er så få attraktive mennesker i forhold til etterspørselen. Mennesker i dag er mer opptatt av utseendet i valg av partner enn tidligere generasjoner, hvor trygghet, stabilitet og familieliv var fokuset, og partnerens utseende kom i annen rekke. Og dette har det naturlig nok ikke kommet så veldig mange attraktive barn av. Så regnestykket går da ikke opp. Alle som vil ha attraktive partnere i dag kan ikke få det.

Anonymous poster hash: c1930...d58

-" Generelt tror jeg det er et problem at det i den vestlige verden i dag er så få attraktive mennesker i forhold til etterspørselen"

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hun må faktisk ta til takke med yngre menn fordi eldre menn kun vil ha en ungpike for å krampaktig vise andre hvor virile de fremdeles er. Å date unge menn fordi alle de eldre takker nei, betyr ikke at Maleficenta er kresen. Hun må jo ta det hun får når de gamle kara er så kresne og overvurderer mojoen sin.

Anonymous poster hash: d1349...e6b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tinder synes jeg ikke du skal ta med i beregningen. Det er jo bare fjas og brukes oftest til ONS.

Men det er tatt opp viktige ting her allerede, hvordan teksten er og bildet.

Og så er det viktig å ta med hvordan du tar kontakt med damene på selv.

Skriver du bare hei eller sånne korte kjedelige spørsmål, så får du ikke mye svar. Jeg svarer heller ikke om dem kommenterer utseendet i første melding heller.

Og jeg si det er ganske uattraktivt å lage slike klage tråder på KG, det virker bare desperat. Er dette noe du viser i nettdatingen også ?

Du må jo gi det mye mer enn en måned.

Jeg er dame, og jeg får ikke mer respons enn det du gjør heller. Er så LEI av å høre dette, at damer har det så mye lettere enn mannfolk på nettdating.

Ja, jeg kan få meldinger, men det er fra slike som bare skriver hei.. Eller at du skjønner han har sendt samme melding til 100 andre samtidlig. Og disse har gjerne ingenting i profilen selv.

Det er like vanskelig for oss damer som ser gjennomsnittlig ut, som det er for menn som ser gjennomsnittlig ut.

Men for å ta med det også, jeg liker ikke de som alle visstnok sikler etter. Så vi er her vi også, men vi blir glemt siden vi ikke ser ut som modellen i mannebladet.

Anonymous poster hash: 33f65...164

Huff, skriver noen "Hei" til deg? For en FRYKTELIG måte å starte en chat på. Du er dessverre ikke alene. Men jeg må skuffe deg på et annet punkt:

De aller fleste menn, og ihvertfall nesten alle normale/gjennomsnittlige menn, sveiper nesten alle gjennomsnittlige damer til høyre. Så enten har du for høye tanker om deg selv, et uriktig bilde av hva som er gjennomsnittlig utseende på menn (damer flest rangerer alt for mange menn som under middels), eller har fryktelig dårlige bilder av deg selv.

Endret av guttemann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hun må faktisk ta til takke med yngre menn fordi eldre menn kun vil ha en ungpike for å krampaktig vise andre hvor virile de fremdeles er. Å date unge menn fordi alle de eldre takker nei, betyr ikke at Maleficenta er kresen. Hun må jo ta det hun får når de gamle kara er så kresne og overvurderer mojoen sin.

Anonymous poster hash: d1349...e6b

Sitat fra Maleficenta innlegg #61:

"Syns det er mange kjekkaser på min alder. Deita mange"

Maleficenta er altså et typisk bortskjemt kvinnfolk som kan velge og vrake i menn, både yngre og eldre, og som aldri er fornøyd.  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, skriver noen "Hei" til deg? For en FRYKTELIG måte å starte en chat på. Du er dessverre ikke alene. Men jeg må skuffe deg på et annet punkt:

De aller fleste menn, og ihvertfall nesten alle normsle/gjennomsnittlige menn, sveiper nesten alle gjennomsnittlige damer til høyre. Så enten har du for høye tanker om deg selv, ut unikt bilde av hva som er gjennomsnittlig utseende på menn (damer flest rangerer alt for mange menn som under middels), eller har fryktelig dårlige bilder av deg selv.

Helt enig. Hvis ei dame har problemer med å få matcher på tinder, så er hun ikke gjennomsnittlig. 

Jeg tipper det er vektrelatert, som regel er det årsaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert.  :ler:

Men å forstå hva Maleficenta skriver...det klarer du ikke.

Jo det gjør jeg ..gode analoger liker vi.  :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...