Gå til innhold

Får ikke matcher på Tinder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg matcher med ingen på Tinder så og si! Hva gjør jeg feil?

 

Jeg ser helt normal ut, glad! Trent! Har 1-2 bilde. 

 

Jeg kan ikke forstå det. Jeg tenker at for hver jeg ikke matcher med, så går hun glipp av noe! 



Anonymous poster hash: 4231c...017
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, ikke jeg heller og jeg er jente. Det skal jo liksom være så lett for oss :-P

Anonymous poster hash: 6f1b0...6dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder er veldig overfladisk og går kun på utseende. Kanskje dere kan prøve med litt andre bilder eller en annen salgs plattform som ikke fokuserer så på utseende?

Anonymous poster hash: 3424f...e48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er noe som ikke stemme med tinder alltid. så prøv og slett og opprett ny... mye bugs med den.. hadde engang null match på 3 dager, sletta den og la inn på nytt med samme bilder. 30 match ca på endag.... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, ikke jeg heller og jeg er jente. Det skal jo liksom være så lett for oss :-P

Anonymous poster hash: 6f1b0...6dd

Men det er vel fordi du er kresen, jeg sveiper ja på ALT.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Kan være at du kun har ansiktsbilder. Mange menn blir redde dama er tjukk om hun bare har av ansiktet , noe som veldig ofte er tilfelle ifølge mine kompiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er noe som ikke stemme med tinder alltid. så prøv og slett og opprett ny... mye bugs med den.. hadde engang null match på 3 dager, sletta den og la inn på nytt med samme bilder. 30 match ca på endag.... 

Ja, noen ganger kan man lure om det er noe feil... Jeg får nesten ingen matcher på menn på min egen alder (40+/-). Så testet jeg på menn i alderen 20-30, og der fikk jeg match med mange kjekke. Forstår at de nok er ute etter sex, men de synes at jeg var fin i hvert fall. Mens for mennene på min egen alder er jeg visst ikke fin nok (selv om jeg ser ung ut for alderen)...

Anonymous poster hash: 73316...6e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja, noen ganger kan man lure om det er noe feil... Jeg får nesten ingen matcher på menn på min egen alder (40+/-). Så testet jeg på menn i alderen 20-30, og der fikk jeg match med mange kjekke. Forstår at de nok er ute etter sex, men de synes at jeg var fin i hvert fall. Mens for mennene på min egen alder er jeg visst ikke fin nok (selv om jeg ser ung ut for alderen)...

 

Har vi ikke tatt opp akkurat det fenomenet i en tråd her nylig? Der det ble konkludert med at menn på Tinder på din alder (40+-) som regel søker etter damer i alderen 20-30, og at Tinder derfor ikke er et bra sted for å møte 40+- menn når man selv er 40+- dame? Det er sånn jeg husker det ihvertfall.

Anonymous poster hash: 3f18a...7ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått opp samme fyr tre ganger nå, har trykket liker på ham hver gang...

Anonymous poster hash: 0cd3f...fad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Kan være at du kun har ansiktsbilder. Mange menn blir redde dama er tjukk om hun bare har av ansiktet , noe som veldig ofte er tilfelle ifølge mine kompiser.

Jeg er mann

ts

Anonymous poster hash: 4231c...017

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg matcher med ingen på Tinder så og si! Hva gjør jeg feil?

Jeg ser helt normal ut, glad! Trent! Har 1-2 bilde. 

Jeg kan ikke forstå det. Jeg tenker at for hver jeg ikke matcher med, så går hun glipp av noe! 

 

Og du er mann ja? Du skriver at du har trent, vil det si at du ser litt svett og hyper ut også kanskje? Ikke bra...

 

Mange menn (meg selv inkludert) er ganske dårlige på å velge de mest attraktive profilbildene. Saml sammen noen kandidat-bilder, og la noen damer som ikke kjenner deg eller har et forhold til deg plukke ut de som er best.

Anonymous poster hash: 3f18a...7ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hva har du skrevet da? Personlig synes jeg teksten er vel så viktig som bilder. Det verste er de som hverken har tekst eller bilde - som om man er så desperat at man er interessert i å bli kjent med "Ola 32" uten noen videre info...



Anonymous poster hash: 3f52c...299
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Svampebobb1

 

Jeg matcher med ingen på Tinder så og si! Hva gjør jeg feil?

 

Jeg ser helt normal ut, glad! Trent! Har 1-2 bilde. 

 

Jeg kan ikke forstå det. Jeg tenker at for hver jeg ikke matcher med, så går hun glipp av noe! 

Anonymous poster hash: 4231c...017

 

Som noen nevner her er Tinder overfladisk. Det er jeg helt enig i.

Selv synes jeg ikke det er så viktig med lassevis av matcher på Tinder. Jeg har hatt det, men det ga meg ingenting...

 

For å få bra med matcher som mann må du ha fotografisk bra bilder, helst ingen profiltekst (dessverre) og bildene bør også fortelle litt (men ikke for mye) om deg som person. Du bør også sveipe ja på så mange som mulig.

 

Du bør utforme profilen din slik at jentene får lyst til å finne ut av hvem du er.

Endret av Svampebobb1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som noen nevner her er Tinder overfladisk. Det er jeg helt enig i.

Selv synes jeg ikke det er så viktig med lassevis av matcher på Tinder. Jeg har hatt det, men det ga meg ingenting...

For å få bra med matcher som mann må du ha fotografisk bra bilder, helst ingen profiltekst (dessverre) og bildene bør også fortelle litt (men ikke for mye) om deg som person. Du bør også sveipe ja på så mange som mulig.

Du bør utforme profilen din slik at jentene får lyst til å finne ut av hvem du er.

Jeg har sweipet litt nå i ettermiddag og min egen erfaring er at de jeg sweiper ja på har synlige øyne (ikke solbrillebilder), de smiler på bildene, viser litt forskjellige sider av seg, har ikke våpen og tobakk på bildene og har skrevet litt om seg selv.

Men nå er jeg ei seriøs dame/jente på jakt etter en bra og seriøs fyr. Spørs litt hva målet med tinder er. For ligging bør det vel være så tomt og overfladisk som mulig...?

Anonymous poster hash: 85325...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva betyr 1-2 bilder?Det er litt lite også.

Generelle tips: Ikke ha tusen avstandsbilder av at man er sporty. Man vil se fjeset på gjerne 4 bilder. 

Ikke ha solbrille-bilder. Har bladd igjennom mange som har 5 bilder med solbriller, og ingen andre.

Ikke ha mange gruppebilder. Har hatt problemer med å se hvem av de som er kandidaten. 

 

Vet ikke om mange gutter tenker over det, men mange jenter som ser knallbra ut på bilder har kanskje tatt 100 bilder for å få det perfekte. Så finn noen klær som kler deg og ta litt forskjellige bilder der man ser fjeset. Man trenger heller ikke skrive så mye i teksten. Men viss du er høy kan du f.eks skrive det. Husk at man må ha noe å snakke om også. 

Litt dumt at man kun kan legge ut f-book bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At dere ikke heller prøver det virkelige livet, det er fullt av folk som er på jakt etter en partner.

 

Da ser dere hvem dere har med å gjøre, hvordan de oppfører seg osv-masse tid og bekymringer spart!

 

Når jeg ble skilt i forrige årtusen, hadde jeg da 2 menn på døra med en bukett roser i løpet av de første måneder, jeg var ikke klar enda og avviste dem begge.

Et halvt år etter separasjonen møtte jeg mannen som jeg i dag er gift med, han møtte jeg i et turområde. Vi møttes flere ganger før vi begynte å snakke sammen. Det er det 20 år siden og lykken er hos oss enda.



Anonymous poster hash: 2ec64...157
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...