AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #61 Skrevet 22. september 2015 Jeg var bekymret, for flere år siden, da det skjedde. Det er først nå jeg måtte få det ned svart på hvit hva jeg mente om at han valgte de navnene jeg ville ha akkurat rett etter jeg hadde nevnt de, når han allerede har hatt x antall ganger han kunne ha brukt de.. Hva oppnår du med å være sur over navnevalg flere år etter at det skjedde? Ja, det var dårlig gjort av faren din å velge de navnene uten å snakke med deg når han visste at du ønsket dem, men du mener vel ikke at barna skal måtte skifte navn nå? Du oppnår ingenting ved å være sur, og det er fryktelig dårlig gjort av deg å la denne situasjonen gå utover brødrene dine. Det å ta avstand fra uskyldige barn på grunn av ting som farens navnevalg eller din stemors oppførsel er veldig mye verre enn å "stjele" noen navn. (Og, hvis bakgrunnen for navneønskene dine var at du ville "hedre" slektningene dine bør du jo bare være glad det er flere i familien som ønsker å hedre dem) Anonymous poster hash: 25d35...da0 5
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #62 Skrevet 22. september 2015 Jeg tror at faren hennes kanskje vil at dersom dattera får en sønn, så skal han kalles opp etter seg selv. Ved å gjøre det tar han alle andre mannlige navn Anonymous poster hash: e803b...09b 2
Lou Salome Skrevet 22. september 2015 #63 Skrevet 22. september 2015 Vet dette kan virke litt som at jeg tror jeg har rett på navn, men vet jo jeg ikke har det! Nei, så hva er problemet? Faren din er ikke respektløs på grunn av at han gir dine brødre fine slektsnavn som du også liker. Du er veldig respektløs ovenfor ham, hans kone og ikke minst dine småbrødre. Hvis de faktisk blir slått, gjør noe med det.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #64 Skrevet 22. september 2015 Det er jo ikke en selvfølge å få barn, og ikke kan man velge kjønn heller. OM du får barn, så er det ikke sikkert at du får en sønn. Jeg har ønsket meg en datter helt fra første gang jeg var gravid, men jeg har bare fått sønner. I tilfelle du ikke får barn, så er det positivt at faren din har valgt å oppkalle, slik at navnene blir ført videre i slekten. Det er jo ingenting i veien for at din eventuelle sønn kan bli oppkalt etter både onkel og oldefar/tippoldefar. Anonymous poster hash: dec3b...a17
Fleur Delacour Skrevet 22. september 2015 #65 Skrevet 22. september 2015 Hvis brødrene dine fortsatt blir slått håper jeg du melder på nytt til barnevernet.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #66 Skrevet 23. september 2015 Navnene DINE? Det var vel ikke du som oppfant navnene var det vel? Men uansett, jeg hadde også reagert, så jeg skjønner deg godt! Anonymous poster hash: a477f...a27 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #67 Skrevet 24. september 2015 Da var da veldig sint missuvillig var da. Går seg til skal du se, om noen år. I mellomtiden har det skjedd så mange andre ting i livet ditt, at dette vil bare være en bagatell. Hva om du treffer din utkårede som også vil ha sine slektsnavn videre? Fint å få jenter og da! Meeeen.....du skal vel studere litt, leve litt, bli voksen og få erfaringer før du slår deg til ro med mann og barn. Håper det iallfall. Ikke forhast deg!Anonymous poster hash: 9b8d7...a72
gnuffe Skrevet 24. september 2015 #68 Skrevet 24. september 2015 Ser for meg mange sure kjerringer med tunellsyn her! Det var dårlig gjort av faren, punktum. (Nå er det en kvige dom blir helt rød av sinne siden jeg skrev punktum ) 2
Gjest Gaea Skrevet 24. september 2015 #69 Skrevet 24. september 2015 Tråden er ryddet for persondebatt og personangrep. Marr, mod.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #70 Skrevet 25. september 2015 Jeg ville latt som ingenting og brukt navnene for det. Insistert sånn selvfølgelig og lettvint.Ikke forklart en damn shit. virkelig ikke det ville ergret vettet av visse Anonymous poster hash: a98db...1c9
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #71 Skrevet 25. september 2015 håper*Anonymous poster hash: a98db...1c9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå