Gå til innhold

Lise Valø

Kristinemarie1989

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun har bare «vanlig» profil som en må add’e som venn? Det tør jeg ikke, vi har tidligere gått på skole sammen og ho var ei heks🙈

Kan ikke dere dele litt dere som har tilgang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym_x skrev (Akkurat nå):

Hun har bare «vanlig» profil som en må add’e som venn? Det tør jeg ikke, vi har tidligere gått på skole sammen og ho var ei heks🙈

Jeg følger henne ikke og kunne se storyen. Bare å trykke på bildet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frublå skrev (8 timer siden):

Du må nesten se det!! Syke filter og snakk om plastic fantastic på engelsk. Masse svada som ikke har sammenheng. Skulle nesten tro hun var høy på et eller annet 🫣

Må sees rett og slett 🤣🤣

Tja, det blir sikkert slettet som spekulasjoner. Men ho har blitt stoppet i pillerus av politiet for en liten stund siden....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym_x skrev (1 time siden):

Trykk på profilen hennes på snap, og så på bildet. Då har du full tilgang uten å legge deg til som venn. Har akkurat sett selv

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyspæra skrev (1 time siden):

Tja, det blir sikkert slettet som spekulasjoner. Men ho har blitt stoppet i pillerus av politiet for en liten stund siden....

Wow- hun er virkelig ute å kjøre hun 🤯 

Virket jo nesten litt rusa på snapen også. Det hun sa gav egentlig ikke særlig mening….. Tok på å bli singel virker det som.. Håper hun får hjelp- for det ser ut til å trengs 😳

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...