Gå til innhold

Lise Valø

Kristinemarie1989

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Altså, jeg kjenner ikke dama, så kan ikke uttale meg om det. Men som interiørinteressert har jeg havnet på instaen hennes noen ganger, og for et upersonlig og kjedelig hjem!! Jada, det er dyre og fine møbler isolert sett. Men et hjem blir ikke fint ved å fylle det ned 1000 like typer møbler og stæsj! Ingen kunst eller gamle, personlige ting, altfor lite tekstiler.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest handmaid
colakake skrev (På 29.4.2021 den 10.43):

Her er storyene. Garantert at det er Lise som har skrevet dette selv. Ingen andre som skriver «&» isteden for «og».

Noe så pinlig!! Uff. Og stakkars Cassandra..

4A6F5420-C5DF-41F2-8B29-DB25881B4831.jpeg

B72BA52F-299F-4C85-9326-27EB10F64268.jpeg

D057922C-09D1-4BF7-AEFC-D3A8BD71ED2B.jpeg

A3961EC3-52D3-4A11-A4FD-25C6D11A9E29.jpeg

!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for krenkende innlegg, hets, ryktespredning og persondebatt.

Sol, admin.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en måte synd at alt ble slettet. Da kan hun fortsette som før. Likte spesielt innlegget med hun som forsvarte seg.

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest handmaid
Aurora111 skrev (På 14.1.2023 den 8.37):

Hun skjønte at hun hadde driti på draget. Hengt ut og spredd stygge rykter om en annen influencer for en tid tilbake (står mye her i tråden,  men MYE er moderert vekk). Fikk mange mennesker imot henne. Alt denne personen hadde gjort var å si fra om mobbing fra Lise hos noen hun kjente. Hun ville ikke jobbe med Lise og sa bare i fra til arbeidsgiver om dette. Arbeidsgiver tystet og sammen med Lise startet de en massiv hat kampanje mot denne personen. Lise tvingte så en annen mindre influencer til å lyve å legge ut beklagelse offentlig til Lise for at denne mindre influenceren hadde 'støttet' hun andre. (Lise konstruerte selv alt som ble lagt ut på story og i feeden til denne mindre influencern.  Bla noe sånn "lise er et fantastisk menneske" måtte hun skrive osv.  Ligger skjermbilder i tråden. Denne mindre influenceren slettet så sin bruker og kom aldri tilbake på ig. Hun ble truet av Lise. Hvordan helt vet ingen. Hun er som forduftet fra jorden. Influenceren Lise hang ut å prøvde å ødelegge for, er fremdeles på instagram og har en voksende konto. Hun tok aldri tilbake på Lise. La aldri ut noe offentlig i forsvar. Killed it with kindness. 

For lise derimot kom karmaen å bet henne hardt.

Da får vi dele denne igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant det på jodel, inkludert Tonjes innlegg, og fytti flate for ei heksete oppførsel fra damen som deler navn med denne tråden, og for et grusende saklig, bra, og sjokkerende (for en utenforstående som meg) svar fra Tonje. Klasseforskjell på de to der.

• Liker 5
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kokkos skrev (1 time siden):

Fant det på jodel, inkludert Tonjes innlegg, og fytti flate for ei heksete oppførsel fra damen som deler navn med denne tråden, og for et grusende saklig, bra, og sjokkerende (for en utenforstående som meg) svar fra Tonje. Klasseforskjell på de to der.

Hvordan finner man det på Jodel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Julebrunost skrev (5 minutter siden):

Jepp. Har hun blokkert deg?

Fulgte du henne fra før? Jeg fulgte henne ikke der og fikk henne opp i går, men ikke i dag😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
sprettballen skrev (7 minutter siden):

Fulgte du henne fra før? Jeg fulgte henne ikke der og fikk henne opp i går, men ikke i dag😅 

Jeg følger ikke lenger, men søkte henne opp😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for kommentarer til slettet innhold og brukerdebatt. 

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har avfulgt henne både på Instagram og snap. Etter innlegget hun skrev her så fikk jeg virkelig se hvem hun var. For en usmakelig dame 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som synes det går litt over streken når hun kler opp datteren slik hun viser fram på insta? Hun og datteren skal på shopping og jenta er kledd opp som en liten minime. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...