Gå til innhold

Strekkmerker, turn off?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes fregner er stygt og rare negler på fingrene.

Anonymous poster hash: 58598...0a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her i nordland sier vi værre. ;)

Anonymous poster hash: 89fda...7cc

Mer eller mindre alle i Norge sier værre, men det skrives verre. Akkurat som mange på østlandet sier "jæi", men det skrives "jeg".

• Liker 3
Gjest Overrasket
Skrevet (endret)

Jeg ser for meg at dersom jeg starter å reagere på strekkmerkene til en kvinne så har allerede helt andre ting plaget meg en stund. For å svare direkte på spørsmålet, nei, det har ingenting å si. Jeg liker ikke retusjeringsverktøy på virkelige mennesker. 

Edit: Denne tråden blir jo bare verre og verre. 

Endret av Overrasket
Skrevet

Synes ikke strekkmerker er noe turn off. Men så er jeg kvinne da; vet ikke når det kommer til menn generelt. Jeg vet at mins samboer ikke bryr seg om strekkmerkene mine. :) De er nesten usynlige nå da, men man ser det i sterkt lys. Det jeg ikke liker med lårene mine er at jeg har begynt å få cellulitter. Da jeg trente hadde jeg ingenting, så må vel begynne på'n igjen nå. :)

Skrevet

Mer eller mindre alle i Norge sier værre, men det skrives verre. Akkurat som mange på østlandet sier "jæi", men det skrives "jeg".

Hvem bryr seg? Skriver ofte på dialekt til alle venner og kamerater, så da blander det seg inn noen ord når jeg skriver til fiffen på KG.

Skrevet

Hvem bryr seg? Skriver ofte på dialekt til alle venner og kamerater, så da blander det seg inn noen ord når jeg skriver til fiffen på KG.

Er ikke lov å skrive dialekt her inne, men må forholde deg til bokmål eller nynorsk såvidt jeg har fått med meg

Skrevet

Nei, hverken på menn eller kvinner.

Jeg har forøvrig aldri møtt ei dame uten strekkmerker. Noen tror de ikke har det, men da har de bare ikke dratt godt nok i huden :ler:

Jeg har ingen etter graviditet, men en haug etter ppillebruk i tenårene. 

Cellulitter trodde jeg lenge at jeg ikke hadde, men det var bare fordi jeg aldri glodde på baksiden av lårene og studerte kroppen min nøye nok til å oppdage det. Noen fordeler har illusjoner :P

Skrevet

Nei, hverken på menn eller kvinner.

Jeg har forøvrig aldri møtt ei dame uten strekkmerker. Noen tror de ikke har det, men da har de bare ikke dratt godt nok i huden :ler:

Jeg har ingen etter graviditet, men en haug etter ppillebruk i tenårene. 

Cellulitter trodde jeg lenge at jeg ikke hadde, men det var bare fordi jeg aldri glodde på baksiden av lårene og studerte kroppen min nøye nok til å oppdage det. Noen fordeler har illusjoner :P

Igjen sorry jenter men nei ikke alle har de. Det opereres med tall mellom 80-90% av kvinner har celluitter, så flesteparten har de jo, men heldigvis ikke alle ;)

Men dere må gjerne gå rundt å overbevise dere om dette om det gjør at dere føler dere bedre av den grunn :icon_lol:

Anonymous poster hash: ad827...d56

Skrevet

Igjen sorry jenter men nei ikke alle har de. Det opereres med tall mellom 80-90% av kvinner har celluitter, så flesteparten har de jo, men heldigvis ikke alle ;)

Men dere må gjerne gå rundt å overbevise dere om dette om det gjør at dere føler dere bedre av den grunn :icon_lol:

Anonymous poster hash: ad827...d56

Nei, men så bra for deg - du får sikkert supermye nytte i livet av at du ikke har strekkmerker av alle ting :P

Poenget mitt er at jeg gjerne ligger med damer med strekkmerker, eller uten, jeg bryr meg katta.

• Liker 1
Skrevet

Har aldri gjort meg noen verdens ting. Strekkmerker er ikke noe jeg tenker over. Mesteparten av mennesker har det i en eller annen grad.

• Liker 2
Skrevet

Nei, men så bra for deg - du får sikkert supermye nytte i livet av at du ikke har strekkmerker av alle ting :P

Poenget mitt er at jeg gjerne ligger med damer med strekkmerker, eller uten, jeg bryr meg katta.

BESTE svaret! 😂👍

Anonymous poster hash: eb233...c12

Skrevet

Tvert imot. Litt strekkmerker på halvstore pupper er kjempesexy.

Anonymous poster hash: 174b3...9da

Skrevet

Så klart har det med forfall å gjøre, du sier jo selv at du fikk det i puberteten, altså forfallet av kroppen din som går nærmere og nærmere graven.

Anonymous poster hash: cfaab...4da

Så nå begynner forfallet allerede ved puberteten? Trodde det var 25 år som var den kritiske grensa her, det har jeg lest på KåGe. 

Det mange ikke er klar over, er at menn også har strekkmerker. De er bare ikke klar over det selv, da de ofte er på baksiden av lår eller neders på korsryggen. Alle mannfolka jeg har vært sammen med, har hatt strekkmerker, og de var overhodet ikke overvektige, snarere tvert i mot.

Jeg har sikkert en million strekkmerker, men ingen av mine partnere har noensinne brydd seg om det.

Skrevet

Jeg har strekkmerker på puppene og lårene men har aldri opplevd at menn har sett på det som turnoff. Menn har også strekkmerker ja, men det bryr jeg meg ikke om. Typen min har strekkmerker på hoftene/rumpa, men jeg synes bare det er sexy.

Skrevet

Jeg ser absolutt ingen problemer med strekkmerker.

Skrevet

Jeg har noen strekkmerker som jeg sliter skikkelig med. Jeg har medium store pupper (str. 75 D) med egentlig ganske fin form, men jeg har strekkmerker på de. På grunn av dette tørr jeg aldri å gå med klær som rr utringet, jeg tørr ikke gå i bikini, eller vise meg frem i undertøy. Jeg bruker mye tid på å handle klær, fordi jeg må finne "riktig" type som skjuler kløften pga. merkene.

Jeg kjøper av og til sexy undertøy for å føle meg penere, og jeg synes jeg ofte får veldig fin og sexy kløft i undertøyet, men så blir jeg så lei meg fordi jeg ikke tørr å vise meg frem på grunn av merkene. Føler meg rett og slett ekkel og er redd folk skal synes jeg er skikkelig stygg pga. dette.

Har prøvd alt av kremmer og dermarollere, men ingenting har hjulpet.

Så spørsmålet mitt er til dere menn, er strekkmerker veldig turn off?

Anonymous poster hash: 3bd95...f9d

Overhodet ikke. Altså, kvinner skal og bør ha "litt ekstra" men for store og inaktiviet er LANGT mer turn off.

Styrketrening, som B, mag,, røykekutt etc dersom du ønsker å forbedre huden, men husk at du trenger ikke å føle deg slik bare fordi du har litt strekkmerker. Mange har det i dag.

Anonymous poster hash: 3e588...72f

Skrevet

Jeg ser for meg at dersom jeg starter å reagere på strekkmerkene til en kvinne så har allerede helt andre ting plaget meg en stund. For å svare direkte på spørsmålet, nei, det har ingenting å si. Jeg liker ikke retusjeringsverktøy på virkelige mennesker. 

Edit: Denne tråden blir jo bare verre og verre. 

Jeg er ikke TS, men takk, det svaret hjalp omtrent fem hakk på selvtilliten min :blomst:

Anonymous poster hash: e2cb6...2fb

Gjest Overrasket
Skrevet

Jeg er ikke TS, men takk, det svaret hjalp omtrent fem hakk på selvtilliten min :blomst:

Anonymous poster hash: e2cb6...2fb

:5:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...