AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #21 Skrevet 17. september 2015 Det er jo ikke vakkert, og det setter jo ikke tankene inn i et visuelt opphissende mønster, men mer mot det at vi er kropper som forfaller, at vi er dødelige og ikke har så mye tid. Så man foretrekker jo at det ikke er strekkmerker. Anonymous poster hash: cfaab...4da Strekkmerker har ingenting med forfall å gjøre. Ts, jeg fikk også masse strekkmerker på brystene i puberteten og på låra. De lysner med tiden, og blir vanskligere å se.Anonymous poster hash: bc801...0e8
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #22 Skrevet 17. september 2015 Strekkmerker har ingenting med forfall å gjøre. Ts, jeg fikk også masse strekkmerker på brystene i puberteten og på låra. De lysner med tiden, og blir vanskligere å se.Anonymous poster hash: bc801...0e8 Så klart har det med forfall å gjøre, du sier jo selv at du fikk det i puberteten, altså forfallet av kroppen din som går nærmere og nærmere graven. Anonymous poster hash: cfaab...4da
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #23 Skrevet 17. september 2015 Jeg er selv glad for at jeg aldri har hatt eller fått strekkmerker og jeg er 34 men tror ikke menn legger så mye merke til det Anonymous poster hash: ad827...d56
kisskissbangbang Skrevet 17. september 2015 #24 Skrevet 17. september 2015 Det er jo ikke vakkert, og det setter jo ikke tankene inn i et visuelt opphissende mønster, men mer mot det at vi er kropper som forfaller, at vi er dødelige og ikke har så mye tid. Så man foretrekker jo at det ikke er strekkmerker.Anonymous poster hash: cfaab...4da Så strekkmerker minner deg på din egen dødelighet? Ganske søtt, egentlig. 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #25 Skrevet 17. september 2015 Alle over 20 år har da strekkmerker. Menn også. Anonymous poster hash: 85eb0...87a 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #26 Skrevet 17. september 2015 Så klart har det med forfall å gjøre, du sier jo selv at du fikk det i puberteten, altså forfallet av kroppen din som går nærmere og nærmere graven. Anonymous poster hash: cfaab...4da Så man forfaller før kroppen er utvokst?Anonymous poster hash: bc801...0e8
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #27 Skrevet 17. september 2015 Alle over 20 år har da strekkmerker. Menn også.Anonymous poster hash: 85eb0...87a Forskjell på hvor mye og hvor synlige de er. Menn har bare en brøkdel av det damer får. Men celulitter syns jeg er være. Ser ut som de har blitt grillet i bakerovn.Anonymous poster hash: 89fda...7cc 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #28 Skrevet 17. september 2015 Forskjell på hvor mye og hvor synlige de er. Menn har bare en brøkdel av det damer får. Men celulitter syns jeg er være. Ser ut som de har blitt grillet i bakerovn.Anonymous poster hash: 89fda...7cc værreAnonymous poster hash: 89fda...7cc
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #29 Skrevet 17. september 2015 Alle over 20 år har da strekkmerker. Menn også. Anonymous poster hash: 85eb0...87a Sorry jente, mange har det men noen av oss har ikke det nei Anonymous poster hash: ad827...d56 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #30 Skrevet 17. september 2015 Forskjell på hvor mye og hvor synlige de er. Menn har bare en brøkdel av det damer får. Men celulitter syns jeg er være. Ser ut som de har blitt grillet i bakerovn.Anonymous poster hash: 89fda...7cc Hvor gammel er du? 16,5? Celulitter er en del av hudens naturlige strukturutvikling og noe alle har det også. Kvinner har større fettprosent i kroppen enn menn (derav; pupper og rumpe) og har derfor mer synlig appelsinhud og strekkmerker men det er jo helt naturlig og vanlig så skjønner ikke åssen du kan kalle det for stygt! Er føflekker eller blodårer også stygt? Noen har mere og noen har mindre men å kalle en naturlig kvinnekropp for stygg fordi den har celulitter er bare uvitende og tragisk Anonymous poster hash: 85eb0...87a 5
Gjest Chloe87 Skrevet 17. september 2015 #31 Skrevet 17. september 2015 Nå er ikke jeg mann, men en ekskjæreste av meg hadde strekkmerker. Dette tenkte jeg overhodet ikke på og det var absolutt ikke turn off.
Silfen Skrevet 17. september 2015 #32 Skrevet 17. september 2015 Nå har jeg blitt disset for både det ene og det andre når det gjelder kropp, men strekkmerker har aldri noensinne blitt nevnt. 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #33 Skrevet 17. september 2015 Hvor gammel er du? 16,5? Celulitter er en del av hudens naturlige strukturutvikling og noe alle har det også. Kvinner har større fettprosent i kroppen enn menn (derav; pupper og rumpe) og har derfor mer synlig appelsinhud og strekkmerker men det er jo helt naturlig og vanlig så skjønner ikke åssen du kan kalle det for stygt! Er føflekker eller blodårer også stygt? Noen har mere og noen har mindre men å kalle en naturlig kvinnekropp for stygg fordi den har celulitter er bare uvitende og tragisk Anonymous poster hash: 85eb0...87a Føflekker er ganske stygt ja, men blodårer kommer jo an på. Om det er sånne trente årer så er det jo nammenam, men om man har sånn gjennomsiktig porselenhud er det jo ganske kvalmt. Anonymous poster hash: cfaab...4da
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #34 Skrevet 17. september 2015 værreAnonymous poster hash: 89fda...7cc verre* Anonymous poster hash: 87dfb...528 5
Hanna! Skrevet 17. september 2015 #35 Skrevet 17. september 2015 Jeg liker strekkmerker jeg. Har hatt sex med to menn som hadde det. Jeg likte å følge strekkmerkene med fingrene, selv om jeg ventet med det til jeg følte han var trygg på meg så han ikke tok det som en fornærmelse. Strekkmerker blir liksom noe ekstra å gi oppmerksomhet til, akkurat som hår eller noe sånt. Jeg synes heller ikke det er stygt på kvinner. Har sett mange fine, store bryster med lyse strekkmerker. Det er normalt dessuten. Hvis man har sex med noen som er litt større eller har store pupper, så er jo strekkmerker ikke noen overraskelse.
Arabella Skrevet 17. september 2015 #36 Skrevet 17. september 2015 (endret) værreAnonymous poster hash: 89fda...7cc Verre (siden du rettet feil selv) Endret 17. september 2015 av Arabella
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #37 Skrevet 17. september 2015 Har sett mange fine, store bryster med lyse strekkmerker. Det er normalt dessuten. Hvis man har sex med noen som er litt større eller har store pupper, så er jo strekkmerker ikke noen overraskelse. Jeg har små bryster og er tynn men har også strekkmerker på puppene og kroppen Ble glad når jeg også "endelig" fikk det jeg (fikk det senere enn andre venner), har alltid sett på det som veldig kvinnelig. Anonymous poster hash: 85eb0...87a 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #38 Skrevet 17. september 2015 Verre (siden du rettet feil selv) Her i nordland sier vi værre.Anonymous poster hash: 89fda...7cc
Gjest Godjente Skrevet 17. september 2015 #39 Skrevet 17. september 2015 Jeg har strekkmerker på nedre magen etter barnefødsler, bryr meg ikke i det hele tatt og skjemmes overhodet ikke over dem. Har aldri fått noen klage Strekkmerker har vel de fleste mer eller mindre av
guttemann Skrevet 17. september 2015 #40 Skrevet 17. september 2015 Her i nordland sier vi værre.Anonymous poster hash: 89fda...7cc Hva du sier kunne ikke vært mindre interessant så lenge du skriver... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå