AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #1 Skrevet 17. september 2015 Jeg har noen strekkmerker som jeg sliter skikkelig med. Jeg har medium store pupper (str. 75 D) med egentlig ganske fin form, men jeg har strekkmerker på de. På grunn av dette tørr jeg aldri å gå med klær som rr utringet, jeg tørr ikke gå i bikini, eller vise meg frem i undertøy. Jeg bruker mye tid på å handle klær, fordi jeg må finne "riktig" type som skjuler kløften pga. merkene. Jeg kjøper av og til sexy undertøy for å føle meg penere, og jeg synes jeg ofte får veldig fin og sexy kløft i undertøyet, men så blir jeg så lei meg fordi jeg ikke tørr å vise meg frem på grunn av merkene. Føler meg rett og slett ekkel og er redd folk skal synes jeg er skikkelig stygg pga. dette. Har prøvd alt av kremmer og dermarollere, men ingenting har hjulpet. Så spørsmålet mitt er til dere menn, er strekkmerker veldig turn off?Anonymous poster hash: 3bd95...f9d
dillyduzit Skrevet 17. september 2015 #2 Skrevet 17. september 2015 Nå er jeg kvinne, både med noe strekkmerker og et stort arr på det ene brystet. Dessverre kan ikke arret dekkes til. Jeg har aldri opplevd at menn er "turned off" med begge delene. Det virker som pupper er pupper for dem, så langt de er menn, og ikke så guttevalper. Alle har feil, og ingen er perfekte, og dette tror jeg de er fullstendig klar over.
Cashbah Skrevet 17. september 2015 #3 Skrevet 17. september 2015 Når 80% av alle kvinner har strekkmerker, spesielt etter fødsel, skal det mye til for at det skal være et problem for den andre parten.
Trøndermann Skrevet 17. september 2015 #4 Skrevet 17. september 2015 Strekkmerker er ikke turn off i det hele tatt Alle har det,mer eller mindre,og det gjør absolutt ingen ting !
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #5 Skrevet 17. september 2015 Jeg vet at de aller fleste av befolkningen har strekkmerker, så derfor plager det meg f.eks ikke at jeg har strekkmerker på låret. De er kun de som er akkurat på puppene som plager meg, fordi jeg føler meg så utrolig usexy. Pupper skal jo liksom være vakre med flott delikat hud, mens her kommer jeg med lyserosa tigerstriper liksom.Anonymous poster hash: 3bd95...f9d
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #6 Skrevet 17. september 2015 Nå er jeg kvinne, både med noe strekkmerker og et stort arr på det ene brystet. Dessverre kan ikke arret dekkes til. Jeg har aldri opplevd at menn er "turned off" med begge delene. Det virker som pupper er pupper for dem, så langt de er menn, og ikke så guttevalper. Alle har feil, og ingen er perfekte, og dette tror jeg de er fullstendig klar over. mener du det samme med menn som har mikropenis også? Ja ingen er perfekte men alle dømmer etter utseende.Anonymous poster hash: 89fda...7cc
fotosyntesen Skrevet 17. september 2015 #7 Skrevet 17. september 2015 (endret) dobbelt slett. Endret 17. september 2015 av fotosyntesen
dillyduzit Skrevet 17. september 2015 #8 Skrevet 17. september 2015 mener du det samme med menn som har mikropenis også? Ja ingen er perfekte men alle dømmer etter utseende.Anonymous poster hash: 89fda...7cc Så lenge mannen vet hvordan man skal bruke mikropenisen og kan gi damen nytelse på andre måter, så ville ikke jeg sett på det som noe problem. På en annen side, strekkmerker har ingenting med nytelse å gjøre. Tror det er svært få som vil dømme meg dersom jeg velger å gå med en utringet topp så arret vises.
kisskissbangbang Skrevet 17. september 2015 #9 Skrevet 17. september 2015 Synes det kan være skikkelig pent, jeg. Og definitivt ikke turn off.
fotosyntesen Skrevet 17. september 2015 #10 Skrevet 17. september 2015 Etter alle trådene om menn og skrivefeil som bare er såååå turn-off er det nesten litt fristende å skrive noe usant og ekkelt bare for å lire ut av seg noe drit. Men sannheten er jo at strekkmerker, på hofteparti eller ved brystregionen (tunge bryster) ikke er turn-off i det hele tatt.
fullkornspasta Skrevet 17. september 2015 #11 Skrevet 17. september 2015 vil ikke si at jeg syns det er turn-on, men er ingenting jeg bryr meg om 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #12 Skrevet 17. september 2015 Etter alle trådene om menn og skrivefeil som bare er såååå turn-off er det nesten litt fristende å skrive noe usant og ekkelt bare for å lire ut av seg noe drit. Men sannheten er jo at strekkmerker, på hofteparti eller ved brystregionen (tunge bryster) ikke er turn-off i det hele tatt. Ja er mye damer syns er turn off, mens menn skal ta til takke med hva som helst, eller hva? Jeg sier ikke noe til damer, men tenker mitt..Anonymous poster hash: 89fda...7cc
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #13 Skrevet 17. september 2015 Så lenge mannen vet hvordan man skal bruke mikropenisen og kan gi damen nytelse på andre måter, så ville ikke jeg sett på det som noe problem. På en annen side, strekkmerker har ingenting med nytelse å gjøre. Tror det er svært få som vil dømme meg dersom jeg velger å gå med en utringet topp så arret vises. Det er jo ikke lenge siden jeg leste om ei kjendisdame som hadde fått stygge kommentarer på strekkmerkene på puppene sine. Men de kommer nok fra kvinner.. Anonymous poster hash: 89fda...7cc
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #14 Skrevet 17. september 2015 Spesielt pent er det nok ikke, men det bryr meg heller ikke.Anonymous poster hash: 4473e...bdc 1
dillyduzit Skrevet 17. september 2015 #15 Skrevet 17. september 2015 Det er jo ikke lenge siden jeg leste om ei kjendisdame som hadde fått stygge kommentarer på strekkmerkene på puppene sine. Men de kommer nok fra kvinner..Anonymous poster hash: 89fda...7cc Når det kommer til kjendiser så sier veldig mange mennesker alt mulig, mye av det er sjalusi og for å finne feil. Dette gjelder forsåvidt også vanlige mennesker, men skal man bry som alt mulig vil dette bli et veldig tøft liv.
Gjest Morello Skrevet 17. september 2015 #16 Skrevet 17. september 2015 Er bifil og kvinne, men: NEI, det er ikke turnoff!!
Illuminatum Skrevet 17. september 2015 #17 Skrevet 17. september 2015 Nå er jeg kvinne, både med noe strekkmerker og et stort arr på det ene brystet. Dessverre kan ikke arret dekkes til. Jeg har aldri opplevd at menn er "turned off" med begge delene. Det virker som pupper er pupper for dem, så langt de er menn, og ikke så guttevalper. Alle har feil, og ingen er perfekte, og dette tror jeg de er fullstendig klar over. Godt svar:-)
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #18 Skrevet 17. september 2015 Jeg har strekkmerker over hele rumpa og hoftepartiet, noe jeg har hatt siden jeg plutselig kom i puberteten og hoftebredden omtrent doblet seg på et par uker. Det har aldri plaget meg. Jeg synes faktisk det er stilig Avhengig av hvordan lyset faller ser det enten ut som sølvstriper, som regn nedover et vindu, eller som lyserosa flammelakkering av rævevn. Jeg har aldri fått noen klager, og ingen kommentarer. Anonymous poster hash: 3b693...0bd
annebanane Skrevet 17. september 2015 #19 Skrevet 17. september 2015 Det får da være måte på hvor mye vi skal bry oss om. Noen strekkmerker her og der gjør så ekstremt lite forskjell.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #20 Skrevet 17. september 2015 Det er jo ikke vakkert, og det setter jo ikke tankene inn i et visuelt opphissende mønster, men mer mot det at vi er kropper som forfaller, at vi er dødelige og ikke har så mye tid. Så man foretrekker jo at det ikke er strekkmerker. Anonymous poster hash: cfaab...4da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå