Gjest Snuppi Skrevet 16. april 2016 #61 Skrevet 16. april 2016 3 minutter siden, Crow skrev: Se der ja.... Sjekket ut rekene Jeg kjenner ingen som har reker, bare disse kjedelige vanlige fiskene
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #62 Skrevet 16. april 2016 "Blir du med hjem og ser på rekene mine..?" Anonymkode: 60cd6...2ea 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2016 #63 Skrevet 1. mai 2016 Den 16.4.2016 at 21.42, AnonymBruker skrev: "Blir du med hjem og ser på rekene mine..?" Anonymkode: 60cd6...2ea Blir det ikke heller: "Blir du med hjem og lukter på rekene mine?" 😜 Til det andre i starten av tråden, selv om det nå ikke ble noe bryllup. Som flere har påpekt må Skatteetaten sjekke om de fyller vilkårene for å inngå ekteskap. Begge som skal gifte seg må fylle ut sine egne egenerklæringer, forloverne sine erklæringer og om en eller begge har vært gift tidligere må det fylles ut erklæring om skifte. Så det er ikke mulig å gjøre dette hemmelig for den ene. Det samme gjelder om to norske statsborgere skal gifte seg i utlandet. Hadde din svigermor fikset papirer uten kjærestens viten, var nok bryllupet og et eventuelt "nei takk" hennes minste problem. For da hadde hun begått dokumentfalsk, noe som er straffbart med fengselsstraff. Og TS, det er mange som har vigselsmulighet. Man trenger ikke være prest eller dommer. Flere innen alternative retninger har også mulighet for å vie ektefolk. Det virker på meg som om du har problemer med din svigermor som ikke har noe med akkurat det tema her. Du går tenke at hun faktisk har gott liv til og oppdratt den mannen du har valgt og dele ditt liv med. Noe må hum ha gjort rett. Om hun er alternativ i dine øyne, så er hun det nok ikke i egne. Hun er voksen og tar sine egne valg, hun bruker sine penger slik hun ønsker. Jeg tror faktisk ikke det bryllupet hun planla er ditt egentlige problem med henne, det skinner igjennom. Vis litt toleranse og nysgjerrighet, kanskje du blir positivt overrasket. Selv giftet vi oss med det sikkert mange ville kalt "heksedoktor", og mange var ekstremt negative før vielsen. Men etter bryllupet/håndfestelse så var alle positivt overrasket over H or høytidelig det var, selv om det absolutt ikke var noen tradisjonell vielse. Men selv om den var utradisjonell måtte alle papirer på plass. Anonymkode: 886c5...865 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2016 #64 Skrevet 1. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Blir det ikke heller: "Blir du med hjem og lukter på rekene mine?" 😜 Til det andre i starten av tråden, selv om det nå ikke ble noe bryllup. Som flere har påpekt må Skatteetaten sjekke om de fyller vilkårene for å inngå ekteskap. Begge som skal gifte seg må fylle ut sine egne egenerklæringer, forloverne sine erklæringer og om en eller begge har vært gift tidligere må det fylles ut erklæring om skifte. Så det er ikke mulig å gjøre dette hemmelig for den ene. Det samme gjelder om to norske statsborgere skal gifte seg i utlandet. Hadde din svigermor fikset papirer uten kjærestens viten, var nok bryllupet og et eventuelt "nei takk" hennes minste problem. For da hadde hun begått dokumentfalsk, noe som er straffbart med fengselsstraff. Og TS, det er mange som har vigselsmulighet. Man trenger ikke være prest eller dommer. Flere innen alternative retninger har også mulighet for å vie ektefolk. Det virker på meg som om du har problemer med din svigermor som ikke har noe med akkurat det tema her. Du går tenke at hun faktisk har gott liv til og oppdratt den mannen du har valgt og dele ditt liv med. Noe må hum ha gjort rett. Om hun er alternativ i dine øyne, så er hun det nok ikke i egne. Hun er voksen og tar sine egne valg, hun bruker sine penger slik hun ønsker. Jeg tror faktisk ikke det bryllupet hun planla er ditt egentlige problem med henne, det skinner igjennom. Vis litt toleranse og nysgjerrighet, kanskje du blir positivt overrasket. Selv giftet vi oss med det sikkert mange ville kalt "heksedoktor", og mange var ekstremt negative før vielsen. Men etter bryllupet/håndfestelse så var alle positivt overrasket over H or høytidelig det var, selv om det absolutt ikke var noen tradisjonell vielse. Men selv om den var utradisjonell måtte alle papirer på plass. Anonymkode: 886c5...865 Tror du må lese gjennom hele tråden før du uttaler deg... Jeg er svært glad i min svigermor, hun er en eksepsjonell dame som jeg er glad jeg har fått inn i livet mitt. Dog hender det at hun tar valg som gjør oss oppgitt og frustrerte. Er ikke noe mindre glad i henne for det. Pengene hun bruker på rare ting er som regel lånt, og det er jo ikke så heldig da hun opparbeider seg gjeld som hun får problemer med å betale tilbake. Det må være lov å stille seg kritisk til andre mennesker, selv om man setter pris på dem herfra og til månen og tilbake igjen... ts Anonymkode: 759da...96c 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå