melatonin Skrevet 15. september 2015 #41 Skrevet 15. september 2015 Det er dét jeg også reagerer mest på her. Man bestemmer gjerne selv, som det voksne mennesket man er, om man i det hele tatt vil gifte seg. Jeg synes generelt det er skikkelig dårlig gjort å gjøre sånt foran en haug med andre mennesker, fordi det i seg selv kan påvirke en avgjørelse. Man vil ikke gjøre noen utilpass, man vil ikke lage en scene, osv. Av samme grunn synes jeg det er utrolig dårlig gjort med sånne offentlige frierier, midt på en fotballbane, f.eks.Anonymous poster hash: 38c46...f64 Og kan og være at han vil gifte seg med henne EN dag men rett og slett ikke er klar ENDA! Og kanskje han faktisk har sine ønsker for bryllup, og at det innebærer ikke en heksedoktor som ts sier, kjenner jeg får litt angst på vegne av denne mannen 😉 1
Biloba Skrevet 16. september 2015 #42 Skrevet 16. september 2015 Jeg ville trolig takket nei til invitasjonen. Ferietid er viktig, jeg har ikke noe spesielt ønske om å tilbringe den i Finland akkurat når det passer svigermor. For en vielse som kun kanskje kommer til bli forrettet, der brudgom ikke har uttrykket noe ønske om giftermål enda såvidt vi vet, og forholdet bare er noen måneder gammelt. Men jeg hadde ikke sladret til mannen, synes ikke noe om å overstyre voksnes liv på den måten.
Petalouda Skrevet 16. september 2015 #43 Skrevet 16. september 2015 Det har jo vært gjort tidligere da, av brudgommer som har overrasket bruden, i samarbeid med diverse tv-kanaler og den slags. Det kan jo faktisk hende de har alt på stell her, og at brud og brudgom er på samme nivå. Kanskje brudgommen er av det AriBehnske slaget og dermed hadde digget dette rått - det vet jeg min man hadde gjort om jeg hadde gjort noe sånt (not that I would) Det er forskjell på folk, hva hadde dere sagt om det var andre veien, en mann som kom og sa at han ville overraske dama si .. ?
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #44 Skrevet 16. september 2015 Det har jo vært gjort tidligere da, av brudgommer som har overrasket bruden, i samarbeid med diverse tv-kanaler og den slags. Det kan jo faktisk hende de har alt på stell her, og at brud og brudgom er på samme nivå. Kanskje brudgommen er av det AriBehnske slaget og dermed hadde digget dette rått - det vet jeg min man hadde gjort om jeg hadde gjort noe sånt (not that I would) Det er forskjell på folk, hva hadde dere sagt om det var andre veien, en mann som kom og sa at han ville overraske dama si .. ? For meg hadde det blitt akkurat like feil. Ekteskapsinngåelse er en felles avgjørelse. Hadde det vært et frieri i forkant, og alt som manglet var en dato, så hadde det blitt noe annet, tenker jeg, for da hadde man 100% sikkert hatt det samtykket man skal ha fra den andre parten. Likevel ville det jo blitt en overraskelse. Anonymous poster hash: 38c46...f64 1
daemonia Skrevet 16. september 2015 #45 Skrevet 16. september 2015 Det har jo vært gjort tidligere da, av brudgommer som har overrasket bruden, i samarbeid med diverse tv-kanaler og den slags. Det kan jo faktisk hende de har alt på stell her, og at brud og brudgom er på samme nivå. Kanskje brudgommen er av det AriBehnske slaget og dermed hadde digget dette rått - det vet jeg min man hadde gjort om jeg hadde gjort noe sånt (not that I would) Det er forskjell på folk, hva hadde dere sagt om det var andre veien, en mann som kom og sa at han ville overraske dama si .. ? Men u disse reality programmene så har de nok kjent hverandre i mer enn to mnd. Og de har vel sikkert snakket om det før. Og det samme regner jeg med at gjelder for deg og samboer også. Eller? Problemet her er jo at de såvidt kjenner hverandre, og hun har hatt mange korte forhold allerede. Og at hun risikerer å gjøre seg til latter for alle som er der uten at det virker som at hun ser dette selv. Alle de korte forholdene tidligere får dette til å virke ganske desperat... Jeg regner med at de som er der vil trøste og stiller opp om det går virkelig galt, men det er likevel en dårlig ide etter så kort tid.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #46 Skrevet 15. april 2016 Oppdatering: Bryllupet ble ikke noe av da svigermor og denne fyren gikk fra hverandre før de kom seg til Finland. De er fortsatt gode venner da, så det var ikke noe ille brudd Svigermor har møtt en 10 år eldre mann som hun dater litt, og har kjøpt seg et svært akvarium hvor hun driver oppdrett av noen slags reker.... Så hun er fornøyd hun Vi andre er lettet over at det ikke ble noe av overraskelsesbryllupet!!! Anonymkode: 759da...96c 24
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #48 Skrevet 15. april 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oppdatering: Bryllupet ble ikke noe av da svigermor og denne fyren gikk fra hverandre før de kom seg til Finland. De er fortsatt gode venner da, så det var ikke noe ille brudd Svigermor har møtt en 10 år eldre mann som hun dater litt, og har kjøpt seg et svært akvarium hvor hun driver oppdrett av noen slags reker.... Så hun er fornøyd hun Vi andre er lettet over at det ikke ble noe av overraskelsesbryllupet!!! Anonymkode: 759da...96c Takk for smil i natten! Er dette spiselige reker? Anonymkode: 75132...ccb 2
Gjest Juami Skrevet 15. april 2016 #49 Skrevet 15. april 2016 (endret) Heheh! Har hørt om suprisebryllup der bruden og brudgommen har lurt gjestene, men aldri den varianten svigermoren din kjører Må si hun høres ut som er herlig, eksentrisk dame, som kanskje ikke har fått den samme konsekvensutviklingen som de fleste andre. Men her risikerer hun ikke bare å bli skikkelig ydmyket, men også å bli ganske så knust, så dere som er familie med henne bør gjøre noen grep. Det er ikke sikkert det nytter å prate med henne, men da må dere prate med mannen hun har tenkt å gifte seg med. Så får han snakket med henne før de drar om han mener det er behov for det, og eventuelt avbestille bryllupet. Vil si det er et større svik ovenfor henne å la dette gå sin gang enn å si i fra til kjæresten hennes hva som er tanken bak Finlandsturen. *Ser nå at bryllupet er avlyst likevel Endret 15. april 2016 av Juami
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #50 Skrevet 15. april 2016 Måtte dobbeltsjekke at ikke denne tråden var aprilsnarr... Anonymkode: 4a66a...dae 1
applestories Skrevet 15. april 2016 #51 Skrevet 15. april 2016 Ble glad dette var en gammel tråd, for jeg ble veldig nysgjerrig på utfallet Høres ut som en morsom type denne svigermoren, får håpe hun koser seg med rekene sine. 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #52 Skrevet 15. april 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for smil i natten! Er dette spiselige reker? Anonymkode: 75132...ccb Bare hyggelig Nei, det er sånne små rare reker, har ikke sett makan.. Hun har navn på alle som én og tror de kun er ment som... selskap Anonymkode: 759da...96c 9
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #53 Skrevet 16. april 2016 Sea monkeys? Det var mye reklame for slike i tegneserieblader på åttitallet. Anonymkode: d5f06...e68 2
Gjest Snuppi Skrevet 16. april 2016 #54 Skrevet 16. april 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Oppdatering: Bryllupet ble ikke noe av da svigermor og denne fyren gikk fra hverandre før de kom seg til Finland. De er fortsatt gode venner da, så det var ikke noe ille brudd Svigermor har møtt en 10 år eldre mann som hun dater litt, og har kjøpt seg et svært akvarium hvor hun driver oppdrett av noen slags reker.... Så hun er fornøyd hun Vi andre er lettet over at det ikke ble noe av overraskelsesbryllupet!!! Anonymkode: 759da...96c Oppdrett av reker??
Monky Skrevet 16. april 2016 #56 Skrevet 16. april 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare hyggelig Nei, det er sånne små rare reker, har ikke sett makan.. Hun har navn på alle som én og tror de kun er ment som... selskap Anonymkode: 759da...96c Synes hu høres utrolig søt ut jeg😊
Gjest Crow Skrevet 16. april 2016 #57 Skrevet 16. april 2016 7 timer siden, Snuppi skrev: Oppdrett av reker?? Finnes mange typer akvariereker. Noen av dem er verdt en god slump penger også 😊
Gjest Snuppi Skrevet 16. april 2016 #58 Skrevet 16. april 2016 2 minutter siden, Crow skrev: Finnes mange typer akvariereker. Noen av dem er verdt en god slump penger også 😊 Hmmm..... Kanskje jeg skal begynne med det da.
Gjest Crow Skrevet 16. april 2016 #59 Skrevet 16. april 2016 (endret) 2 minutter siden, Snuppi skrev: Endret 16. april 2016 av Crow Dobbelpost og autokorrigering fra mobilen 😑
Gjest Crow Skrevet 16. april 2016 #60 Skrevet 16. april 2016 Et øyeblikk siden, Crow skrev: He he 😊 Ta en kikk på akvaforum. Jeg har bare hatt kirsebærreker, lette å holde og ca null verdi i kroner og øre. Artige å se på da 😁
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå