Gå til innhold

Dårlig hygiene hos partner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det andre ekle dreier seg om buser, og ting som jeg tror er best å skåne dere for. :sjokkert: Det er også noe av grunnen til at jeg ikke takler å sove i samme seng alltid, jeg får helt fnatt av sånt. Har prøvd så lenge nå å se forbi alt det her, men, skjønner at det ikke funker så mye lenger. Noe må gjøres. 



Anonymous poster hash: 404d5...66f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det andre ekle dreier seg om buser, og ting som jeg tror er best å skåne dere for. :sjokkert: Det er også noe av grunnen til at jeg ikke takler å sove i samme seng alltid, jeg får helt fnatt av sånt. Har prøvd så lenge nå å se forbi alt det her, men, skjønner at det ikke funker så mye lenger. Noe må gjøres.  Anonymous poster hash: 404d5...66f

Så utrolig ekkelt. Hva gjør at du ikke tror du kan få deg litt høyere standard? Å lære en mann godt opp i førtiåra å vaske seg og pusse tennene hadde jeg ikke giddet. Som en annen nevnte, så minner dette om en pasient med tung psykisk lidelse. Uansett kan man ikke bli forelderen til en godt voksen person. Han burde lært å ta vare på seg selv for førti år siden. Når han ikke har lært seg det hittil, så er det lite som kan endre seg nå uten betydelig innsats. Og hvorfor gidde?

Anonymous poster hash: 3a678...3b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei, lurer på hva dere tenker om en mann som dusjer ca hver 14 dag, (kan også gå lenger tid) og ikke pusser tenner? 

Han drikker cola hele dagen, og tennene er i veldig dårlig forfatning, og har tannverk iblant, men han pusser likevel ikke tennene sine. 

 

Om dette var din partner, hva hadde du sagt, og gjort i en slik situasjon? Noen som har lignende erfaringer? 

 

Hilsen frustrert og oppgitt! 

Anonymous poster hash: 404d5...66f

Anonymous poster hash: 404d5...66f

 

Jeg ville ALDRI blitt sammen med en person med sånn hygiene til og begynne med.

Anonymous poster hash: 81155...83b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen psykisk frisk og oppegående person har så dårlig hygiene,

det må ligge noe bak,

Jeg er manisk-depressiv og når jeg er langt nede så får jeg elendig personlig hygiene, men selv ved alvorlig depresjon så er det aldri så ille som hos mannen din.

Det blir da et ork å dusje, og du gir faen i alt, greier ikke å gjøre husarbeid og er så trøtt på kvelden at du hopper glatt over tannpussen.

Depresjon kan arte seg på den måten, og menn har en tendens til å stenge det inne slik det er få som egentlig legger merke til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Hei, lurer på hva dere tenker om en mann som dusjer ca hver 14 dag, (kan også gå lenger tid) og ikke pusser tenner? 

Han drikker cola hele dagen, og tennene er i veldig dårlig forfatning, og har tannverk iblant, men han pusser likevel ikke tennene sine. 

 

Om dette var din partner, hva hadde du sagt, og gjort i en slik situasjon? Noen som har lignende erfaringer? 

 

Hilsen frustrert og oppgitt! 

Har en slik mann en partner???? :klo: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

makan til gris Oo 

hadde ikke holdt ut! tror ikke jeg kunne klart å sove i samme seng som han en gang! det der er ikke normalt!  :sjokkert:  :kvalm:



Anonymous poster hash: f5c4d...a7d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor jobber han ikke?

 

Lang historie, men, han har ikke jobbet på de 5 årene vi har bodd sammen, og jeg har betalt husleie og strøm alene. Han vil være sin egen sjef, ikke ha en vanlig jobb. Det er også en av grunnene til at jeg føler forholdet rakner, og at jeg ikke ser en fremtid i det her. Og så kommer den dårlige hygienen oppå det der, og mannen er ikke deprimert. Han har det helt fint han, og virker som han nyter livet uten for mye bekymringer. 

 

Han er veldig dominerende som person, og vet aldri hvordan han reagerer på ting. Han kan plutselig bli sint, kald og ignore meg, om jeg sier noe negativt til han, eller sier noe han ikke liker, osv. Så jeg har vel lært meg til å trippe litt rundt, og passe på hva jeg sier. Han er ikke akkurat lett å ha med å gjøre. 

Så det gjør ting litt vanskelig og komplisert, og så blir man værende. 

Måtte bare lufte ting her inne, med andre utenforstående, høre andres meninger og synspunkter. Føler noen ganger at jeg er gal, og at jeg overreagerer. 

Anonymous poster hash: 404d5...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og et spørsmål til, han han/dere barn?

 

Nei, vi har ingen barn. Det er jeg veldig glad for, det hadde jo gjort ting enda verre. 

Anonymous poster hash: 404d5...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lang historie, men, han har ikke jobbet på de 5 årene vi har bodd sammen, og jeg har betalt husleie og strøm alene. Han vil være sin egen sjef, ikke ha en vanlig jobb. Det er også en av grunnene til at jeg føler forholdet rakner, og at jeg ikke ser en fremtid i det her. Og så kommer den dårlige hygienen oppå det der, og mannen er ikke deprimert. Han har det helt fint han, og virker som han nyter livet uten for mye bekymringer.  Han er veldig dominerende som person, og vet aldri hvordan han reagerer på ting. Han kan plutselig bli sint, kald og ignore meg, om jeg sier noe negativt til han, eller sier noe han ikke liker, osv. Så jeg har vel lært meg til å trippe litt rundt, og passe på hva jeg sier. Han er ikke akkurat lett å ha med å gjøre. Så det gjør ting litt vanskelig og komplisert, og så blir man værende. Måtte bare lufte ting her inne, med andre utenforstående, høre andres meninger og synspunkter. Føler noen ganger at jeg er gal, og at jeg overreagerer.  Anonymous poster hash: 404d5...66f

Men herregud, kvitt deg nå med fyren. Hva faen er problemet egentlig?? Slutt å klag og begynn å gjøre noe istedet. Og med å gjøre mener jeg: KVITT DEG MED DEN RÅTNE TAPEREN AV EN GRIS

Anonymous poster hash: ba096...91d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir bare mer og mer sjokkert jo mer jeg leser........ Fatter ikke hvorfor du ikke har gjort det slutt. Det virkelig helt sprøtt at du fortsatt sitter å lurer på om dere har noen fremtid sammen. Jeg tenker jo egentlig at mannen må være veldig deprimert, og ble nesten mer overbevist om dette når du sier at han ikke har vært i jobb på over 5 år. Hva driver han med på dagtid? Hva tilfører han forholdet? Han slasker hjemme fordi han vil "være sin egen sjef", dusjer et par ganger i måneden, slenger tydeligvis snørra si rundt i leiligheten (?), pusser ikke tenner.. Dere kan jo umulig ha hatt sex på flere år? Hva slags positive sider har han egentlig? Jeg klarer ikke forstå om det virkelig er så ille som det fremstilles her, for da stiller jeg meg meget undrende til hvordan det er mulig at han i det hele tatt har en dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dårlig hygiene, gidder ikke jobbe og du forsørger han, dominerende person og uforutsigbart reaksjonsmønster som gjør at du ikke kan slappe av.

Dette høres fryktelig ut og du overreagerer ikke. Se for deg fremtiden og tenk over om du vil ha det sånn, er dette det livet har å tilby deg? Selvsagt ikke. Du vet hva du har, men ikke hva du får, men her skal du ikke være i tvil om at du kan få det bedre.

Som utenforstående er det ikke vanskelig å se at du har noe veldig mye bedre i vente enn å fortsette i samme spor som nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Lang historie, men, han har ikke jobbet på de 5 årene vi har bodd sammen, og jeg har betalt husleie og strøm alene. Han vil være sin egen sjef, ikke ha en vanlig jobb. Det er også en av grunnene til at jeg føler forholdet rakner, og at jeg ikke ser en fremtid i det her. Og så kommer den dårlige hygienen oppå det der, og mannen er ikke deprimert. Han har det helt fint han, og virker som han nyter livet uten for mye bekymringer. 

 

Han er veldig dominerende som person, og vet aldri hvordan han reagerer på ting. Han kan plutselig bli sint, kald og ignore meg, om jeg sier noe negativt til han, eller sier noe han ikke liker, osv. Så jeg har vel lært meg til å trippe litt rundt, og passe på hva jeg sier. Han er ikke akkurat lett å ha med å gjøre. 

Så det gjør ting litt vanskelig og komplisert, og så blir man værende. 

Måtte bare lufte ting her inne, med andre utenforstående, høre andres meninger og synspunkter. Føler noen ganger at jeg er gal, og at jeg overreagerer. 

Anonymous poster hash: 404d5...66f

 

Han der hadde jeg tuppa på "hue og rævva ut" rett og slett. Se for deg å bli gammel med denne mannen. Tenk tanken helt ut. Hva kommer du til å se tilbake på? Et liv fylt av glede og latter, eller et liv hvor du har måtte gå på eggeskall for en lat og uhygenisk drittsekk?

 

Så syns jeg også du skal tenke tanken helt ut om å gjøre det slutt. Hva er det verste som kan skje? Ja, han blir nok drit forbanna, men det er vel sikkert ikke noe nytt? Tenk på hvordan du kommer til å få det etterpå. Du kan sove i din egen seng, du slipper å være redd for neste utbrudd eller kalde skulder, og du kommer garantert til  få livsgnisten tilbake. Valget er lett, men det er sikkert derfor det er så vanskelig også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÆSJ!!! 

 

Jeg vil heller bli tørrpult i ræva av samtlige menn på KG enn å være sammen med en slik mann. 

 

Skjønner ikke at du har holdt ut, men.. jeg ville tatt en alvorsprat med ham, og om det ikke endret seg drastisk, ville jeg gått!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...