Gå til innhold

Søke ny jobb når jeg allerede har en jobb


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! :D

 

Akkurat nå jobber jeg i en dagligvarebutikk, og har jobbet der i drøye to mnd. Det er ikke noe jeg ønsket (sitter i kassen omtrent hele tiden), men det var den eneste jobben jeg fikk. Nå tenker jeg å søke rundt i klesbutikker for det er det jeg virkelig vil jobbe med, og jeg har kompetansen til det. Jeg tenker å gå rundt og spørre etter sjefen og levere en åpen søknad. En av klesbutikkene jeg vil søke på (Bik Bok), søker tilfeldigvis etter ekstrahjelp akkurat. Spørsmålet mitt er: bør jeg skrive at jeg jobber på en dagligvarebutikk akkurat nå og hvilke dager jeg jobber der? Og deretter skrive de dagene jeg er ledig? Er det et minus siden jeg ikke er så fleksibel da? Jeg tenker å gå over til å jobbe i klesbutikk på heltid etter hvert (men jeg føler det blir litt dumt å slutte i dagligvarebutikken etter kun drøye to mnd, så jeg vil vente litt).

Hvordan ville dere skrevet søknaden? Dette gjelder både vanlig søknad til ekstrahjelpstilling og åpne søknader til andre klesbutikker.



Anonymous poster hash: bf8c3...df0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes ikke det er dumt å slutte i jobben om du ikke trives, men jobber du der heltid eller som ekstrahjelp?

Hvis du absolutt ikke vil slutte, er det ikke vits skrive hvilke dager du ikke kan jobbe i søknaden. Det kan man evt fortelle under intervjuet dersom du får et.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er dumt å slutte i jobben om du ikke trives, men jobber du der heltid eller som ekstrahjelp?

Hvis du absolutt ikke vil slutte, er det ikke vits skrive hvilke dager du ikke kan jobbe i søknaden. Det kan man evt fortelle under intervjuet dersom du får et.

Takk for svar! :)

 

Jobber der deltid. Jobber hver onsdag og fredag + annenhver lørdag og tirsdag. Og det er ofte litt ekstrajobbing.

Ok, da kommer jeg til å fjerne det fra søknaden. Skal levere den når sjefene er på jobb, så hvis de spør så kan jeg nevne det :) Men ja, jeg kommer nok til å slutte i dagligvaren etter hvert.

Anonymous poster hash: bf8c3...df0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...