Gjest Runforit Skrevet 5. november 2015 #81 Skrevet 5. november 2015 God morgen til torsdag Så jeg tenkte jeg skulle prøve å få inn igjen morgentrening nå som mini hovedsaklig sovner mellom 19-20 igjen. Selvfølgelig var han lys våken da jeg skulle løpe 05.30 Er jo kjipt om det ofte skal stoppe meg så jeg prøvde meg på å løpe mens han satt i vippestolen. Var redd det skulle skremme han, men i stedet så så jeg visst ut som verdens største og fasinerende uro der jeg trippet avgårde og lyden på mølla fungerte som white noise, så innen 10 min så sov han steintungt Han sov faktisk fint gjennom 6 km, tøying og dusj så det gikk jo over all forventning. Da har jeg iallefall mulighet til å løpe selv om han er våken Merker også at vekten raser fort nedover nå. Nå er jeg straks tilbake til pregravidvekten. Har klart å holde vekten oppe et par kg mer en før jeg ble gravid, men nå sliter jeg. Har lest at for noen så er det først etter 3 mnd at ammingen virkelig tar på det ekstra ammefettet og det merkes for nå forsvinner rumpen() og lårene i rekordfart. Men har masse melk enda så ser ikke ut som om det påvirker produksjonen heldigvis. Mannen begynner tidlig på jobb i kveld....bøtte med is og cookies og skrekkfilm kankje?
Beccy87 Skrevet 5. november 2015 #82 Skrevet 5. november 2015 Det er så morro hvordan det virker som baby av og til lukter at man har en plan og derfor gjør det stikk motsatte! Men bra det ordnet seg med løpingen da, nå står du jo friere til å løpe nesten når som helst, høres herlig ut.
Gjest Runforit Skrevet 6. november 2015 #83 Skrevet 6. november 2015 Det er så morro hvordan det virker som baby av og til lukter at man har en plan og derfor gjør det stikk motsatte! Men bra det ordnet seg med løpingen da, nå står du jo friere til å løpe nesten når som helst, høres herlig ut. Ja, men kjenner at morgen og kveld fremdeles passer best, spesielt med pensjonistnaboer som er hjemme hele dagen. Vi har pratet så passer best at jeg jogger før de står opp eller etter de har lagt seg.I går koste jeg meg med skrekkfilm og en bøtte med is Etterpå fikk jeg tydeligvis sukkerrush for løpefoten vibrerte og jeg fant ikke ro så jeg tenkte at en kort løpetur ville bli perfekt før natten. Det ble 8 km, noe som gjorde at jeg kom opp i 14 km tilsammen i går, men det ble så mange timer i mellom at det ikke var noe stress. I dag sov vi til 08.00 og nå ligger mini og storkoser seg under Babygymmet med yndlingsapen, en uro som klinger når han sparker i den og ikke minst; glane på seg selv i et speil....haha Ha en super fredag
Gjest Runforit Skrevet 7. november 2015 #84 Skrevet 7. november 2015 God morgen til lørdag!Det ble en kveldsjoggetur i går på 6 km før jeg satt meg ned med en bøtte med is og skrekkfilm Mørk leilighet, stearinlys og kaldt og surt vær ute; må si det er ekstra kos å sitte inne da.Tror mini hadde mareritt i natt. Klokka 23.30 begynte han plutselig og hyle helt ut av det blå. Det gjør han aldri, mer sutring og at han er urolig og da er det bleieskift og mat som gjelder. Men han virket redd, hikset og gråt og ville ikke ha pupp. Jeg la meg ned med han og koste med han og da stoppet han å gråte fort og bare boret seg inn i meg og sovnet søtt igjen Sov godt resten av natten og er blid som en lerke nå og hviner av glede i babygymmet på gulvet, hehe, søte. Han babler så mye nå Ha en herlig lørdag
Beccy87 Skrevet 7. november 2015 #85 Skrevet 7. november 2015 Min har også gjort det en gang. Et hjerteskjærende hyl, skulle tro noen hadde gjort ham ordentlig vondt og han var helt hysterisk. Men roet seg med en gang jeg tok ham opp og snakket rolig til ham. Stakkars små. Er imponert over at du orker å se så mye skrekkfilm, spesielt når det nå går mot mørkere tider, jeg er en ordentlig pingle der. Etter Saw 2 kom ut fikk jeg nok og har ikke turt å se noe skummelt siden, til mannens store fortvilelse! Ønsker deg en god helg!
Gjest Runforit Skrevet 8. november 2015 #86 Skrevet 8. november 2015 Min har også gjort det en gang. Et hjerteskjærende hyl, skulle tro noen hadde gjort ham ordentlig vondt og han var helt hysterisk. Men roet seg med en gang jeg tok ham opp og snakket rolig til ham. Stakkars små. Er imponert over at du orker å se så mye skrekkfilm, spesielt når det nå går mot mørkere tider, jeg er en ordentlig pingle der. Etter Saw 2 kom ut fikk jeg nok og har ikke turt å se noe skummelt siden, til mannens store fortvilelse! Ønsker deg en god helg! Jeg er så herdet at ikke noe skremmer meg Venter på en skrekkfilm som klarer å skremme meg Det ble en kort 5 km i går etter jeg spiste cookie dough isen. I dag ble det en lang og god trilletur og så fikk jeg kjøpt julepapir og bånd etc på Nille. Har faktisk bare noen få julegaver igjen; DIGG!!!
Gjest Runforit Skrevet 9. november 2015 #87 Skrevet 9. november 2015 God morgen til mandag og ny uke I går ble det koselig familietid med en stolt pappa på sin første farsdag. Vi koste oss med litt godis, film og selvsagt fikk pappa en liten gave også Det ble en 8 km kveldsjoggetur og i dag sov vi helt til 08.20! Digg! Nå koser vi oss litt på gulvet så skal vi ut trilletur litt senere. Ha en flott start på uka
Gjest Runforit Skrevet 10. november 2015 #88 Skrevet 10. november 2015 Halloen tidlig tirsdag Det ble en kort joggeøkt på 5 km i går kveld før det ble litt Walking Dead. Klokka 23.00 var jeg kaputt og sovnet som en stein. 05.30 var både jeg og mini lys våken så her startet dagen tidlig i dag. Planen i dag er trilletur hvor vi følger pappa til trening og så triller vi vider og koser oss på café.Mini er tydeligvis inni en ny fase igjen. Han sovner fremdeles på trilleturer, men når han er våken og vi går inne i butikker/senter så vil han opp!!!! Er jo så mye å se på! Har også støttet opp hodet med en sofapute i vognen, for han vil ikke ligge flatt lenger. Han vil se meg i øynene når vi triller og titte rundt når vi er inne på steder. Taket er ikke så spennende lenger I tillegg har han kommet inn i Sleep Regression fasen. Ikke verre enn at han blir veldig grinete rundt leggetid og han har sovnet senest innen 21.00 selv om, men nå må leggetiden justeres til 19.00 med siste lur senest 17.00 ellers blir han overtrøtt og grinete. Så skal starte med det i dag. Blir spennende å se om han blir litt bedre før leggetid da. Ha en fin dag
Gjest Runforit Skrevet 11. november 2015 #89 Skrevet 11. november 2015 Hepp lillelørdag!I går ble det en spontan trilledate med en venninne og hennes 5 mnd gamle baby. Vi gikk ca. 8 km og det er så sprøtt hvor tidlig det blir mørkt nå Merker også at kulden har begynt å sette inn. Mini var relativt rolig, men mot slutten ble han lei og grinete av å ligge i vognen.Jeg hadde med en flaske med morsmelk da jeg hadde pumpet tidligere for på sjekke at jeg har nok melk siden han er litt markete for tiden, og den var gull da han slo seg litt vrang tidligere på trilleturen. Selv om han bare har drukket av flaske et par ganger for å bare sørge for at han tar flaske, så grebbet han flasken og holdt den selv og drakk med et stort smil Skulle hatt en til for han ble hysterisk mot slutten og eneste som kunne trøste er pupp så jeg måtte løpe til en café og sette meg ned med han. Så fra nå av skal jeg alltid ha med meg noen flasker melk. Er ikke bare bare å dra frem puppen nå i kulden. Så skal begynne å ha med termos med varmt vann slik at jeg enkelt kan varme melken på farten Ellers så startet vi ny leggerutine i går og la mini klokka 18.00 for da begynte han å bli grinete. Han sov frem til 20.00, klaget litt, fikk litt kosepupp og sov til 23.00. Da la jeg meg med han etter en 7 km joggetur, og han sov videre til 03.30 og så til 07.30. Synes ikke det var ille for første dagen. Så det blir nok bare bedre og bedre for hver natt nå som vi får snudd døgnet hans litt.Nå dupper han så da skal jeg hive meg i dusjen! Han en flott dag!
ShiningStar Skrevet 11. november 2015 #90 Skrevet 11. november 2015 Virker som dere har fin rutine på han, gleder meg litt til frøkna her legger seg tidligere på kvelden nå er det rundt 22-23 men hun sover godt da til rundt 10-11 dagen etter på med to matinger så klager ikke Kan jeg spørre hvilken tredemølle du har og evt erfaring, vurderer å gå til innkjøp av en selv da det kan bli litt lettere de dagene jeg ikke kan reise til treningssenteret
Gjest Runforit Skrevet 11. november 2015 #91 Skrevet 11. november 2015 Virker som dere har fin rutine på han, gleder meg litt til frøkna her legger seg tidligere på kvelden nå er det rundt 22-23 men hun sover godt da til rundt 10-11 dagen etter på med to matinger så klager ikke Kan jeg spørre hvilken tredemølle du har og evt erfaring, vurderer å gå til innkjøp av en selv da det kan bli litt lettere de dagene jeg ikke kan reise til treningssenteret Jeg har en Pro Form. Den er faktisk 6 år gammel nå(!) så er superfornøyd med den I dag trillet vi med mannen til trening. Mini var litt ustabil i humøret før vi dro, men sov 2 gode dupper. Da vi hadde levert mannen på trening så tok jeg sjansen på å få klippet meg. Er jo bare 1 1/2 år siden sist Var litt stresset siden mini sitt humør er ekstremt skiftende, men han var så fasinert av lys, mennesker og hårfønere at det gikk som en drøm! Littegranne urolig på slutten, men ikke verre enn at jeg fikk gitt han en flaske med melk mens siste touchen ble unnagjort.Må si at jeg er veldig glad for at han tar flasken i slike situasjoner og samme da vi var på vei hjem etter cafe og shopping. Han begynte å bli hysterisk, men flasken roet han med med en gang Da vi kom hjem var klokka allerede 17.00, så etter litt kos og stell så var mini ute innen 18.30. Han våknet en gang klokka 20.00, men sovnet med litt kos og han er fremdeles nede for telling. Satser på at han får mer og mer overskudd og mer stabilt humør når søvnrutinen sitter. Merker iallefall bedring allerede.Nå har jeg akkurat lagt bak meg 8 km og slapper av med en stor kopp te før jeg pensjonerer meg for kvelden Natta
Gjest Runforit Skrevet 12. november 2015 #92 Skrevet 12. november 2015 God dag til torsdag!I dag våknet mini klokka 05.00! Haha, jeg visste jo at han kom til å kubbe innen en time mens jeg ville bli sittende lys våken, men fikk utnyttet det ved å ta en 6 km morgenjoggetur. Fikk tatt en liten lur fra 08-09 mens mini sov så skal nok overleve dagen Blir spennede å se hvor mange dager det går før han er inne i den nye søvnrutinen og sover mer sammenhengende og lengre. Han blir jo straks 4 mnd så da tenkte jeg å innfør litt smaksprøver for jeg tror han vil sove enda bedre og mer sammenhengende med et litt større måltid før leggetid. Ellers er humøret hans fremdeles ganske ustabilt. Han kan ligge med sur leppe og le samtidig Er det mulig, haha! Men alt i alt så går det fint selv om jeg kjenner jeg er litt sliten. Han vil liksom ikke leke, prate eller noen av de vanlige tingene akkurat nå. Må være så frustrerende og forvirrende for han. Så i dag tenker jeg vi tar en rolig hjemmedag så kan vi bare slappe av i mellom slagene. Eneste jeg må er å ta en kjapp tur å hente en pakke. Har kjøpt soveposer til mini siden han har en tendens til å sparke av seg dynen om natten. I tillegg begynner mannen tidlig på jobb i kveld så da skal jeg søren med unne meg is, digg og litt mer skrekkfilm Ha en flott dag!
Beccy87 Skrevet 12. november 2015 #93 Skrevet 12. november 2015 Så spennende med smaksprøver! Jeg gleder meg sånn til vi også kommer dit, hva tenker du å starte med?
Gjest Runforit Skrevet 13. november 2015 #94 Skrevet 13. november 2015 Så spennende med smaksprøver! Jeg gleder meg sånn til vi også kommer dit, hva tenker du å starte med? Tenkte å starte med tynn velling blandet med morsmelk og så litt most frukt Mini har sovet nydelig i natt med kun 2 oppvåkninger, men våknet 04.45. Han har rytmen jeg hadde da jeg jobbet Mannen hadde ikke engang lagt seg så han koste med mini mens jeg jogget 6 km. Han sovnet selvsagt innen én time mens jeg er lys våken!Ikke klarte jeg å sitte inne i går heller, men tok en rolig kosetur med mini og cafébesøk. Med flaske så fikk jeg roet han når han ble urolig i vognen så turen gikk som en drøm med bare kos og smil Ha en nydelig start på helgen!
Gjest Runforit Skrevet 14. november 2015 #95 Skrevet 14. november 2015 Hallo til enda en grytidlig morgen Mini sliter litt med søvnen og våknet rundt midnatt og måtte dulles med i en times tid. Jeg hadde ikke lagt meg så var heldigvis ikke stuptrøtt. Han våknet igjen klokka 05.30 og som igår så koste han seg litt med pappa mens jeg fikk løpt mine 6 kmMerker at det også har skjedd noe med forbrenningen siste tiden for i dag veier jeg det samme som før jeg ble gravid og det ser liksom ikke ut til å stoppe. Husker jeg møtte en venninne ca på denne tiden etter at hun fødte og hun var så sykt tynn på da baby var ca 4 mnd. Plutselig slipper ammefettet og mer til. Dagen i går gikk til trilletur i sola og innkjøp av ullklær til mini. Han er mye roligere og blidere, men vil definitivt mer opp og se nå. Har pute i ryggen for å ligge flatt når han er våken er totalt uaktuelt nå Nå sover han søtt som en engel og jeg sitter herlig utladet og nydusjet og bare nyter roen Happy Saturday!
Beccy87 Skrevet 14. november 2015 #96 Skrevet 14. november 2015 For oss som har litt ekstra å ta av så hørtes lovnader om at ammefettet forsvinnner fortere snart veldig oppløftende! Men jeg kan forstå at det er stressende for de som ikke har like mye ekstra.. Jeg har tenkt å kjøpe et par av de ulldressene til name it, synes de er utrolig fine, har også ønsket oss ull til jul, har du tips til hvor vi kan sende julegave kjøperene?
Gjest Runforit Skrevet 14. november 2015 #97 Skrevet 14. november 2015 For oss som har litt ekstra å ta av så hørtes lovnader om at ammefettet forsvinnner fortere snart veldig oppløftende! Men jeg kan forstå at det er stressende for de som ikke har like mye ekstra.. Jeg har tenkt å kjøpe et par av de ulldressene til name it, synes de er utrolig fine, har også ønsket oss ull til jul, har du tips til hvor vi kan sende julegave kjøperene? Babyshop! 30% på 3 plagg😊 Digger Joha og Reflex
Gjest Runforit Skrevet 14. november 2015 #98 Skrevet 14. november 2015 God kveld i stuen Jeg var sikker på at dagen i dag kom til å bli et helvete med en overtrøtt, sliten og grinete baby Til min store overraskelse så har han vært superblid og kosete. Han har ikke sovet like mye på dagduppene som han pleier så jeg tenkte at det kom til å smelle i kveld. Igjen overrasket han. Han sovnet i vippestolen klokka 19.00. Vi la han i sengen, han sov en time, ville ha pupp, sovnet videre og sover endaSå i dag har vi bare kost oss med trilletur, cafébesøk og jeg fikk kjøpt siste julegaven! Oh yeah!!!Er så digg å være ferdig!Ha en fantastisk kveld
Gjest Runforit Skrevet 15. november 2015 #99 Skrevet 15. november 2015 (endret) God morgen søndag Mini er tilbake til å sove 3 1/2 time før litt mat og kos. Han ble ikke sur eller kavete ved mating heller som de siste par dagene. Han våknet smørblid klokka 04.45 da Men siden jeg har stått opp ca. da hver dag nå og sovner ved 23/24 matingen så går det helt fint og det er utrolig deilig å jogge igjen på morgenkvisten. I dag tok jeg han med inn til mølla og lot han ligge i vognbagen og etter 3 km sov han som en stein til jeg var ferdig med 6 km og fikk dusjet Etter litt kos og mat så snorker han ved siden av meg igjen nå.Har også fått fylt opp garderoben hans med masse ullplagg. Er jo 30% på Babyshop så fikk handlet 3 ullbodyer, 3 ulldrakter fra Joha og 2 ull dresser(LilleLam). Veldig fornøyd Nå har han totalt en hel haug med ullbodyer for har handlet inn litt tidligere også. Etter at jeg startet med det så har jeg ikke kjøpt en eneste bomullsbody. I dag er planen en rolig trilletur og cafébesøk. Mini synes det er så stas på café, spesielt om det er noen damer han kan flørte med Da vi var på tur tidligere i uken og jeg hadde han på armen i en butikk, så dro han en jenteflokk med 10 åringer på 5 som sto og awet over hvor søt han var og han smilte sitt mest hjerteknusende glis til dem Haha, aner jeg en liten Casanova? I dag er jeg også tilbake til under startvekten før jeg ble gravid. Bare på et par uker så forsvant 2 kg med fett(!) Har ikke så mye mer å gå på så satser på at det stopper opp nå, men er veldig fornøyd med formen. Er vel faktisk i bedre form nå pga alle de lange trilleturene Ha en fortryllende søndag dere Endret 16. november 2015 av Runforit
Beccy87 Skrevet 15. november 2015 #100 Skrevet 15. november 2015 Jeg skal helt klart dra med meg mannen (og lommeboka hans) innom babystore for å handle litt ull nå når det er salg. Takk for tips! Og hurra for nådd startvekt, du ser fantastisk ut!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå