I Grosny Skrevet 12. september 2015 #101 Del Skrevet 12. september 2015 Ja hvor skal man begynne? Vi har hatt et forhold i litt over ett år, han er gift, noe jeg fant ut etter at vi hadde datet i 4 mnd. Jeg valgte i forelkelsensrus å fortsette forholdet med han. Han er i 40årene og har tre barn med sin kone. Jeg nærmer meg 40 og har to barn. Vi har brukt kondom konsekvent hver gang, men likevel sitter jeg her med en positiv test. Å nei, jeg har ikke hatt samleie med noen andre enn han. Jeg sitter her og har virkelig ingen ønsker om å ta abort, men kjenner at frustrasjonsnivået når uante høyder. Skal jeg få barnet uten å fortelle han om det? Kutte all kontakt med han? Skal jeg fortelle han det og føre opp ukjent far i papirene? skal jeg få barnet og føre han opp som far? skal jeg velge å ta abort for å skåne hans familie? Hvordan skal jeg fortelle han dette, om jeg skal si det? Det ble for mye å sortere, og jeg kan ikke akkurat sette meg ned å be omgangskretsen min om råd her, ergo tyr jeg til dere. Fint om dere holder negative ytringer om utroskap borte fra denne trådem det kan dere ta i andre tråder. På forhånd takk. Anonymous poster hash: e98f7...be0 Å skåne hans familie er feil grunn til å ta abort. Tenk på deg selv i første rekke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #102 Del Skrevet 12. september 2015 Stakkars barna hans Helt oppriktig syns jeg det er grusomt det de og kona hans nå må gjennom. Jaja, gratulerer med at du får mannen som du stjal for deg selv, og gratulerer med kjærlighetsbarnet. Nå som jeg er voksen skjønner jeg jo at det aldri kommer til å bli fred i verden, mennesker er rett og slett for slemme med hverandre. Anonymous poster hash: 5d377...a93 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Captain Hook Skrevet 12. september 2015 #103 Del Skrevet 12. september 2015 Ifølge din egen logikk vil du ende opp alene. Good luckHvorfor? Jeg har aldri vert utro? Ikke vil jeg være d heller. Jeg er ikke så ekkel mot folk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Captain Hook Skrevet 12. september 2015 #104 Del Skrevet 12. september 2015 Stakkars barna hans Helt oppriktig syns jeg det er grusomt det de og kona hans nå må gjennom. Jaja, gratulerer med at du får mannen som du stjal for deg selv, og gratulerer med kjærlighetsbarnet. Nå som jeg er voksen skjønner jeg jo at det aldri kommer til å bli fred i verden, mennesker er rett og slett for slemme med hverandre. Anonymous poster hash: 5d377...a93 Mennesker tenker kun på seg selv! Enda de har fått barn så er det de selv som er viktigst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #105 Del Skrevet 12. september 2015 Å skåne hans familie er feil grunn til å ta abort. Tenk på deg selv i første rekke. Det er vel det ts har gjort hele veien...inkludert mannen. Anonymous poster hash: 09a6a...d73 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #106 Del Skrevet 13. september 2015 Såklart fortjener barnet en sjanse til å få komme til verden,selv med en far som ikke vil stille opp. Du er gravid og vil beholde barnet,da gjør du jo såklart det.Det er opp til han som er faren om han vil stille opp,synd for han om han ikke gjør det.Og gratulere med graviditeten...Anonymous poster hash: fbcc7...945 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 13. september 2015 #107 Del Skrevet 13. september 2015 (endret) Stakkars barna hans Helt oppriktig syns jeg det er grusomt det de og kona hans nå må gjennom. Jaja, gratulerer med at du får mannen som du stjal for deg selv, og gratulerer med kjærlighetsbarnet. Nå som jeg er voksen skjønner jeg jo at det aldri kommer til å bli fred i verden, mennesker er rett og slett for slemme med hverandre.Anonymous poster hash: 5d377...a93 Mennesker er rovdyr, og denne historien har mange tapere. Mannen som hopper av og hele hans familie har tapt mye. Jeg kunne ikke ha pult gift dame fordi mine kjærlighetsambisjoner er for høye. Disse innebærer ett ønske om at hun jeg koser skal ha ett bedre liv med meg enn uten meg, og knusing av familien er ofte en veldig dårlig ting. Men tapt er tapt, og knust er knust. Dama må ta ansvar for seg selv og ungen i første rekke. Mannen slites mellom ville hester og uansett hvilke valg han gjør så går det ikke bra. Jeg mistenker at han flykter til TS, litt fordi han ikke orker å leve hjemme i hverdagen med sin dårlige samvittighet og den forferderlige stemningen som oppsto i hans hjem. Endret 13. september 2015 av I Grosny 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. september 2015 #108 Del Skrevet 13. september 2015 Hvorfor? Jeg har aldri vert utro? Ikke vil jeg være d heller. Jeg er ikke så ekkel mot folk! Hvis damer ikke vil ha menn med flere barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 13. september 2015 #109 Del Skrevet 13. september 2015 Gratulerer med graviditeten Lykke til videre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calypso Skrevet 13. september 2015 #110 Del Skrevet 13. september 2015 Hmm, mulig jeg er rar men jeg ville aldri vært sammen med eller fått barn med en "mann" som jeg visste var kapabel til å være utro og såre sine egne barn så fort en annen kjerring var villig til å ligge med ham... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #111 Del Skrevet 13. september 2015 Må si jeg er litt rystet av denne tråden. Her kommer folk med lykkeønskninger og gleder seg på TS sine vegne. Fatter ikke hva folk tenker med, som nærmest heier på en kvinne som er med på å ødelegge en familie. Og ingen ser ut til å tenke på alle konsekvenser og utfordringer dette kommer til å føre med seg. Hva med samarbeid med den andre kvinnen, samvær med hans barn (som TS aldri har møtt), og midt oppe i dette skal det komme en ny baby, med alle de utfordringer det fører med seg. Og TS`barn som plutselig skal få et nytt søsken og involveres med en mann de aldri har hatt noe forhold til. Denne mannen skal da bare gå fra den ene familien til den andre, som om ingenting har skjedd. "Sorry, konemor, men nå har jeg en ny familie. So long". Også tror TS at dette skal bli regnbuer og enhjørninger? Jeg kan ikke fatte at en 40-åring ikke har bedre evne til refleksjon og konsekvenstenkning. Og ikke minst, så gremmes jeg over hvor egoistiske folk har blitt. Han har barn og kone? Spiller ingen rolle, bare jeg får mitt. Jeg har barn fra før? Spiller ingen rolle hvordan dette påvirker dem, bare jeg får det bra. Fy faen. Anonymous poster hash: d9147...794 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Captain Hook Skrevet 13. september 2015 #112 Del Skrevet 13. september 2015 Hvis damer ikke vil ha menn med flere barn?Jeg har 0 barn jeg så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Captain Hook Skrevet 13. september 2015 #113 Del Skrevet 13. september 2015 Hmm, mulig jeg er rar men jeg ville aldri vært sammen med eller fått barn med en "mann" som jeg visste var kapabel til å være utro og såre sine egne barn så fort en annen kjerring var villig til å ligge med ham...Rar nei? Du er fornuftig og smart nok til å forstå hvordan folk er. Jeg synes synd på dumme kvinner som går etter sånne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Captain Hook Skrevet 13. september 2015 #114 Del Skrevet 13. september 2015 (endret) Må si jeg er litt rystet av denne tråden. Her kommer folk med lykkeønskninger og gleder seg på TS sine vegne. Fatter ikke hva folk tenker med, som nærmest heier på en kvinne som er med på å ødelegge en familie. Og ingen ser ut til å tenke på alle konsekvenser og utfordringer dette kommer til å føre med seg. Hva med samarbeid med den andre kvinnen, samvær med hans barn (som TS aldri har møtt), og midt oppe i dette skal det komme en ny baby, med alle de utfordringer det fører med seg. Og TS`barn som plutselig skal få et nytt søsken og involveres med en mann de aldri har hatt noe forhold til. Denne mannen skal da bare gå fra den ene familien til den andre, som om ingenting har skjedd. "Sorry, konemor, men nå har jeg en ny familie. So long". Også tror TS at dette skal bli regnbuer og enhjørninger? Jeg kan ikke fatte at en 40-åring ikke har bedre evne til refleksjon og konsekvenstenkning. Og ikke minst, så gremmes jeg over hvor egoistiske folk har blitt. Han har barn og kone? Spiller ingen rolle, bare jeg får mitt. Jeg har barn fra før? Spiller ingen rolle hvordan dette påvirker dem, bare jeg får det bra. Fy faen.Anonymous poster hash: d9147...794 Ts bør holde seg unna han og håper kona skiller seg så hun kan finne en normal mann og god stefar for barna. Han idiotien kan sitte alene, kjøpe på horer og drikke på øl og få en svær ølvom! Det er sånn sånne som han fyren egentlig bør leve. Endret 13. september 2015 av Captain Hook Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #115 Del Skrevet 13. september 2015 Det er jeg enig i. Men hva skulle de gjort da? Skulle han fortsette å være sammen med barnas mor, selv om han ikke var lykkelig? Hvor lenge skal man holde sammen for barna? Har barna godt av at mor og far bor sammen, mens de ikke er lykkelige? Hva skulle de gjort?! Er ikke det pokker av meg opplagt'a?! Må du virkelig spørre om det?? Han skulle skilt seg fra mor når han begynte å bli misfornøyd med samlivet og DERETTER pult rundt på TS når ting hadde roet seg!! Jeez, jeg blir helt mattAnonymous poster hash: 61dfe...2c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #116 Del Skrevet 13. september 2015 Det et mange her i tråden som kan få deg en på trynet. Livet gjør endringer man minst venter. Og hold dere fast, noen ganger kan man faktisk være utro selv om man i utgangspunktet aldri trodde man kunne være det.Anonymous poster hash: 28c04...4f8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 13. september 2015 #117 Del Skrevet 13. september 2015 Hva skulle de gjort?! Er ikke det pokker av meg opplagt'a?! Må du virkelig spørre om det?? Han skulle skilt seg fra mor når han begynte å bli misfornøyd med samlivet og DERETTER pult rundt på TS når ting hadde roet seg!! Jeez, jeg blir helt mattAnonymous poster hash: 61dfe...2c0 Men det er etterpåklokskap. Som alle vet, kommer det etter at man innser at man har gjort en tabbe. Når skaden allerede er skjedd, hva skulle de gjort da? Det er jo det som er spørsmålet, ikke hva de skulle ha gjort hvis de kunne skru tiden tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. september 2015 #118 Del Skrevet 13. september 2015 Jeg har 0 barn jeg så. Jaha, var han plutselig ikke sønnen din likevel nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #119 Del Skrevet 13. september 2015 Det et mange her i tråden som kan få deg en på trynet. Livet gjør endringer man minst venter. Og hold dere fast, noen ganger kan man faktisk være utro selv om man i utgangspunktet aldri trodde man kunne være det.Anonymous poster hash: 28c04...4f8 De med manglende karakter og lite empati gjør det, ja. Jeg vet veldig godt hvilke vendinger livet kan ta, da jeg nærmer meg 50, og har en god dose livserfaring. Man kan tenke på andre enn seg selv, selv om man "aldri trodde man kunne være utro". Det høres ut som om det er noe som bare skjer, noe man ikke har kontroll over. Vel, alle tar valg her i livet, noen tar mindre kloke valg enn andre. De verste er de som tar sånne valg som sårer og skader andre mennesker, og da spesielt uskyldige barn. Anonymous poster hash: d9147...794 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #120 Del Skrevet 13. september 2015 Jaha, var han plutselig ikke sønnen din likevel nå? Det var aldri noe barn. Han bare diktet det opp. Det, og mye annet. Anonymous poster hash: d9147...794 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå