Gå til innhold

Han er gift og jeg er gravid


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenker at verden ville være et mye bedre sted uten

slike "mennesker" som deg, TS og horebukkvennen til TS.

Å omtale TS som en super dame er sykt

Anonymous poster hash: cf844...412

ja vel, deg om det. folk gjor feil, slik er det bare, du trenger ikke a hetse andre av den grunn. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utrolig dårlig gjort av dere som rakker ned på TS, dere vet jo nesten ingenting om sitasjonen hennes bortsett fra det lille hun har delt her. Jeg syns det blir helt feil og oppfordre en som er i en sårbar sitasjon til å ta abort.

Var jeg deg TS ville jeg selvfølgelig snakket med mannen, og latt ham selv bestemme hva han vil dele med sin familie, det er hans valg. Men uansett må du vurdere om du ønsker å bære frem barnet, tenk over hva det vil si for deg og dine barn, og tenk over hva slags forhold barnet kommer til å få til sin far. Uansett, om du vil beholde, so ikke la noen her inne snakke deg fra det, jeg er sikker på at alt kommer til å ordne seg, lykke til:)

Helt enig i dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i dette!

Synes det er verre med de som heier ts frem og glemmer ungene involvert her. HANS og hennes. Det er mange uskyldige små mennesker involvert her som får hele livet rive i stykker, men de driter dere tydeligvis i.

Anonymous poster hash: 30d44...b6f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er verre med de som heier ts frem og glemmer ungene involvert her. HANS og hennes. Det er mange uskyldige små mennesker involvert her som får hele livet rive i stykker, men de driter dere tydeligvis i.

Anonymous poster hash: 30d44...b6f

Signerer! Stakkars barn med sånne egoistiske foreldre som kun tenkte på sex! :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er verre med de som heier ts frem og glemmer ungene involvert her. HANS og hennes. Det er mange uskyldige små mennesker involvert her som får hele livet rive i stykker, men de driter dere tydeligvis i.

Anonymous poster hash: 30d44...b6f

Men dere vet IKKE nok om situasjonen til å dømme så hardt. 'Livet revet i stykker!?' Jeg kan bare snakke ut fra egen erfaring og jeg vet om to lignende situasjoner. Begge ordnet seg helt fint. Klart det er hardt til å begynne med, men når man får ting litt på avstand tror heh mange takler slike ting helt fint...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Etter å ha lest svarene dine TS, og da spesielt der hvor du beskriver at du går "seirende" ut av dette, så har jeg egentlig bare dette å si;

 

Dette har du planlagt nøye ;) 

 

Ikke kom og fortell meg eventyr om prevensjon som sviktet..du har planlagt dette ned til minste detalj - fordi du var sur og bitter da han ikke forlot kona si til fordel for deg. Du ville ikke ha skrevet at du gikk seirende ut av dette hvis ståa ikke var slik. Du virker som et hjerterått menneske som ikke vet hvordan empati fungerer, du gir totalt faen i barna som allerede har satt føttene sine på denne jorda..fordi du ville seire.

 

Si meg, holder dere fortsatt sammen? Dere fortjener virkelig hverandre ;) Håper for guds skyld at resterende barn blir ivaretatt av andre enn dere to. Forkastelige mennesker. 

Anonymkode: ea81c...e98

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, Ginavn skrev:

Ja, hvordan gikk dette til slutt, da?

Det lurer jeg også på😊

Anonymkode: c89cc...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du synes ikke du er litt for ganmel til å starte på nytt med en baby? Også med en gift mann som ikke har noen planer om å gå fra kjerringa si.

Anonymkode: 8fe34...178

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.9.2015 den 11.16, AnonymBruker skrev:

Du har to barn fra før, holder ikke det? Synes at her har du vært så dum og skapt en forferdelig situasjon for både deg selv, faren, hans kone og ikke minst det ufødte barnet - hva skal du si til barnet om at far ikke vil ha kontakt med det? Aner du hvor sårt det kommer til å være for barnet?

 

Synes du bør ta abort. Beklager, ikke ofte jeg sier det - men her synes jeg faktisk ikke du bør vurdere å beholde. Synes imidlertid du skal informere barnefaren før abort, i tilfelle han ønsker å ha barnet i livet sitt.

 


Anonymous poster hash: 24247...cdc

 

Enig! For ikke å snakke om de barna hun har fra før. Hva skal hun fortelle de?? At hun har bidratt til å ødelegge en hel annen familie??

Anonymkode: e634b...7b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Etter å ha lest svarene dine TS, og da spesielt der hvor du beskriver at du går "seirende" ut av dette, så har jeg egentlig bare dette å si;

 

Dette har du planlagt nøye ;) 

 

Ikke kom og fortell meg eventyr om prevensjon som sviktet..du har planlagt dette ned til minste detalj - fordi du var sur og bitter da han ikke forlot kona si til fordel for deg. Du ville ikke ha skrevet at du gikk seirende ut av dette hvis ståa ikke var slik. Du virker som et hjerterått menneske som ikke vet hvordan empati fungerer, du gir totalt faen i barna som allerede har satt føttene sine på denne jorda..fordi du ville seire.

 

Si meg, holder dere fortsatt sammen? Dere fortjener virkelig hverandre ;) Håper for guds skyld at resterende barn blir ivaretatt av andre enn dere to. Forkastelige mennesker. 

Anonymkode: ea81c...e98

Hei! Hvor skrev TS at ho gikk seirende ut av dette, det gikk meg hus forbi, og jeg som trodde jeg hadde lest alle TS' innlegg.. Måtte lese helt fra starten for å få med meg hva som hadde skjedd, meeeen, bare gammelt. Hvordan gikk det hele og hvordan er det nå TS? :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...