Carrot Skrevet 12. september 2015 #81 Del Skrevet 12. september 2015 Herregud! Ungen kommer vel ikke til å vite at den er et resultat av utroskap uten at de voksne sier noe - og voksne burde da virkelig klare la være å dra ungene inn i en hverdag med mobbing? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #82 Del Skrevet 12. september 2015 Nå vet jo vi ingenting om "mors" evt sidesprang, som teoretisk da kunne smittet TS via mannen, så den kan like gjerne gå begge veier.. Ja, og ts er nok ikke den eneste han har duppet seg i løpet av ekteskapet, kan bli mye rart dette.Anonymous poster hash: d34bb...f65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 12. september 2015 #83 Del Skrevet 12. september 2015 Ja, og ts er nok ikke den eneste han har duppet seg i løpet av ekteskapet, kan bli mye rart dette.Anonymous poster hash: d34bb...f65 Det er ikke uvanlig at man blir forelska i en annen enn den man er sammen i løpet av livet. Det betyr ikke at man puler rundt. Men tipper du er ung, så du vet bare ikke bedre. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #84 Del Skrevet 12. september 2015 Det er ikke uvanlig at man blir forelska i en annen enn den man er sammen i løpet av livet. Det betyr ikke at man puler rundt. Men tipper du er ung, så du vet bare ikke bedre. Ja, 32 er kanskje ungt i en dinosaurs øyne.Anonymous poster hash: d34bb...f65 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #85 Del Skrevet 12. september 2015 Jeg har lest halve tråden. Gidder ikke lese alt. Det som jeg er mest opptatt av her ,er alle som mener at barnet vil lide av denne situasjonen. Bullshit rett og slett. Jeg er selv et resultat av en lignende historie. Forskjellen er at min mor stoppet forholdet da hun fikk vite at han var gift, men jeg var jo allerede et resultat. Jeg har aldri blitt ertet av noen barn. Har vokst opp med halvsøsken på min side, og alltid blitt passet godt på og beskyttet av dem. Da jeg var stor nok til å spørre hvor min far var, så var min mor helt åpen om det hele. Fortalte meg litt om gangen ettersom jeg forstod mer og mer. Jeg har aldri savnet en far i livet mitt. (Var jo ikke vant til å ha en tilgjengelig ). (Far til søsknene mine var gift påny) Min far fortalte sin familie om meg, det ble litt oppstand, men ekteskapet deres bestod. Og de levde videre så normalt de kunne med sine barn. Jeg har både truffet ham og mine halvsøsken på fars-siden, men har ikke behov for å treffes noe særlig. Jeg er så glad for at jeg fikk leve!! Jeg har fått masse kjærlighet. Tatt godt imot av tanter og onkler, og har nå egne barn. Jeg er såkalt bestemorkarakter som en så "fint" skrev her inne til et av mine barn på skolen. Og tro meg, jeg er ikke den eldste! Nå for tiden er det så mange mine, dine og felles barn at alderen på foreldrene blir høyere og høyere. Så ikke vær redd for slike ting heller. Få barnet hvis du ønsker. Ta ansvar for livet videre og hev hodet over de som ser ned på deg som alenemor. Det er mange ons barn der ute. Folk trenger ikke vite hele historien om hvordan det gikk til. Lykke til med valget ditt.Anonymous poster hash: 78eb6...08d 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 12. september 2015 #86 Del Skrevet 12. september 2015 TS her igjen... Vi har hatt en lengre snakk i formiddag, og barnet blir beholdt. Han har bestemt seg for å fortelle sin kone alt, uavhengig om jeg tar abort eller ei. Han skulle gjort det for lenge siden, men trengte nok et dytt bak for å få gjort det. Han sier selv at det har vært mer behagelig å la vær, enn å bare hoppe i det. TIl deg som nevnte at jeg måtte være forberedt på å ta dnatest, så trenger jeg nok overhodet ikke tenke i de baner. Til tross for situasjonen så stoler vi veldig på hverandre, og han vet at det kun er han for meg. Nå blir det snart kun meg for han også, og så får vi ta skillsmissen på best mulig måte. Det er klart at det er mange skjær i sjøen, men nå er det blitt som det er blitt og vi får gjøre det beste ut av saken. Takk for gode innspill. Anonymous poster hash: e98f7...be0 Glad på dine vegne TS! Håper ting ikke blir alt for ille framover, men at du kan glede deg over barna dine og barnet som kommer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppgitt78 Skrevet 12. september 2015 #87 Del Skrevet 12. september 2015 (endret) Ja, og ts er nok ikke den eneste han har duppet seg i løpet av ekteskapet, kan bli mye rart dette.Anonymous poster hash: d34bb...f65 For alt vi vet, så kan alle parter i denne saken ha "pult rundt".. Ergo, vi kan sitte å spekulere til vi dør av alderdom. Poenget var vel mest at det er totalt unødvendig å lire av seg denslags kommentarer som den sykdomskommentaren til en eller annen AB her.. Endret 12. september 2015 av Oppgitt78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #88 Del Skrevet 12. september 2015 For alt vi vet, så kan alle saker i denne parten ha "pult rundt".. Ergo, vi kan sitte å spekulere til vi dør av alderdom. Poenget var vel mest at det er totalt unødvendig å lire av seg denslags kommentarer som den sykdomskommentaren til en eller annen AB her.. Ja, det er ille nok med et barn med en gift mann på vei egentlig. Stakkars ts.Anonymous poster hash: d34bb...f65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #89 Del Skrevet 12. september 2015 Glad på dine vegne TS! Håper ting ikke blir alt for ille framover, men at du kan glede deg over barna dine og barnet som kommer For ikke å glede seg over muligheten til å kunne spytte barna hans i trynet Anonymous poster hash: 30d44...b6f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 12. september 2015 #90 Del Skrevet 12. september 2015 For ikke å glede seg over muligheten til å kunne spytte barna hans i trynet Anonymous poster hash: 30d44...b6f Hmm, ikke helt sikker på om jeg tolker deg rett her, men det er ikke TS sin feil at faren til disse barna ikke ville være sammen med deres mor lenger. Han vil jo fremdeles være deres far, og jeg regner med at de er voksne nok til å gjøre ting best mulig for barna i perioden som kommer. Selvsagt er ikke dette en ideell situasjon for noen, og det har jo TS selv sagt, men det skjedde. Da må man jo bare gjøre det beste ut av det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #91 Del Skrevet 12. september 2015 Hmm, ikke helt sikker på om jeg tolker deg rett her, men det er ikke TS sin feil at faren til disse barna ikke ville være sammen med deres mor lenger. Han vil jo fremdeles være deres far, og jeg regner med at de er voksne nok til å gjøre ting best mulig for barna i perioden som kommer. Selvsagt er ikke dette en ideell situasjon for noen, og det har jo TS selv sagt, men det skjedde. Da må man jo bare gjøre det beste ut av det. Og barna er atter en gang de som får lide for det...Anonymous poster hash: 30d44...b6f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 12. september 2015 #92 Del Skrevet 12. september 2015 Og barna er atter en gang de som får lide for det...Anonymous poster hash: 30d44...b6f Det er jeg enig i. Men hva skulle de gjort da? Skulle han fortsette å være sammen med barnas mor, selv om han ikke var lykkelig? Hvor lenge skal man holde sammen for barna? Har barna godt av at mor og far bor sammen, mens de ikke er lykkelige? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #93 Del Skrevet 12. september 2015 Det er jeg enig i. Men hva skulle de gjort da? Skulle han fortsette å være sammen med barnas mor, selv om han ikke var lykkelig? Hvor lenge skal man holde sammen for barna? Har barna godt av at mor og far bor sammen, mens de ikke er lykkelige? Nei. Men han skulle skilt seg før han pulte rundt. Om man møter en ny når man er gift, så burde man i det minste ha nok selvrespekt til å respektere seg selv, ektefellen og barna nok til å beholde trusa på til man er separert for å unngå unødvendige smerter for de uskyldige. Patetiske unnskyldninger for noen mennesker spør du meg.Fatter ikke at noen kan være så egoistiske når det er skadelidende barn involvert.Anonymous poster hash: 30d44...b6f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #94 Del Skrevet 12. september 2015 Nei. Men han skulle skilt seg før han pulte rundt. Om man møter en ny når man er gift, så burde man i det minste ha nok selvrespekt til å respektere seg selv, ektefellen og barna nok til å beholde trusa på til man er separert for å unngå unødvendige smerter for de uskyldige. Patetiske unnskyldninger for noen mennesker spør du meg.Fatter ikke at noen kan være så egoistiske når det er skadelidende barn involvert.Anonymous poster hash: 30d44...b6f Virker som noen av de som svarer har vært igjennom det samme..Anonymous poster hash: d34bb...f65 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 12. september 2015 #95 Del Skrevet 12. september 2015 Nei. Men han skulle skilt seg før han pulte rundt. Om man møter en ny når man er gift, så burde man i det minste ha nok selvrespekt til å respektere seg selv, ektefellen og barna nok til å beholde trusa på til man er separert for å unngå unødvendige smerter for de uskyldige. Patetiske unnskyldninger for noen mennesker spør du meg.Fatter ikke at noen kan være så egoistiske når det er skadelidende barn involvert.Anonymous poster hash: 30d44...b6f Det tror jeg de aller fleste er enig i. Men når skaden først har skjedd, må man jo gjøre det beste ut av det. Og det er ikke TS sin feil at han er gift. Hun kunne valgt å gå da det kom fram, og det skulle hun vel kanskje ha gjort, og kanskje de skulle brukt en annen prevensjon, men nå skjedde ikke det da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #96 Del Skrevet 12. september 2015 TS her igjen... Vi har hatt en lengre snakk i formiddag, og barnet blir beholdt. Han har bestemt seg for å fortelle sin kone alt, uavhengig om jeg tar abort eller ei. Han skulle gjort det for lenge siden, men trengte nok et dytt bak for å få gjort det. Han sier selv at det har vært mer behagelig å la vær, enn å bare hoppe i det. TIl deg som nevnte at jeg måtte være forberedt på å ta dnatest, så trenger jeg nok overhodet ikke tenke i de baner. Til tross for situasjonen så stoler vi veldig på hverandre, og han vet at det kun er han for meg. Nå blir det snart kun meg for han også, og så får vi ta skillsmissen på best mulig måte. Det er klart at det er mange skjær i sjøen, men nå er det blitt som det er blitt og vi får gjøre det beste ut av saken. Takk for gode innspill. Anonymous poster hash: e98f7...be0 Så du vil ha denne mannen? Og han vil nå satse på deg? Det jeg lurer på er hvordan du skal kunne stole på han, han som bedro sin kone i lang tid...... Men det er kanskje ikke så viktig for deg ts... Anonymous poster hash: 09a6a...d73 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppgitt78 Skrevet 12. september 2015 #97 Del Skrevet 12. september 2015 Nei. Men han skulle skilt seg før han pulte rundt. Om man møter en ny når man er gift, så burde man i det minste ha nok selvrespekt til å respektere seg selv, ektefellen og barna nok til å beholde trusa på til man er separert for å unngå unødvendige smerter for de uskyldige. Patetiske unnskyldninger for noen mennesker spør du meg.Fatter ikke at noen kan være så egoistiske når det er skadelidende barn involvert.Anonymous poster hash: 30d44...b6f Sålenge foreldrene klarer å holde seg relativt saklige i skilsmissetiden, vil dette da utgjøre noen stor praktisk forskjell for barna? Resultatet er det samme til sist; mor og far skilt, og mulige nye halvsøsken/stepersoner på begge sider. At det ikke er optimalt for barna er klart, men om de blir mer eller mindre skadelidende av at far bakte bolle i ovnen hos elskerinnen før han gikk fra kona er kun ren spekulasjon. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 12. september 2015 #98 Del Skrevet 12. september 2015 Ja, 32 er kanskje ungt i en dinosaurs øyne.Anonymous poster hash: d34bb...f65 [/ Ja, hva gjelder livserfaring og ydmykhet, så endres mye dine neste ti år. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #99 Del Skrevet 12. september 2015 Sikkert.Anonymous poster hash: d34bb...f65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. september 2015 #100 Del Skrevet 12. september 2015 Ja det er morsomt at voksne menn er så skada i hodene sine! De ender bare opp alene. Det er morsomt! Ifølge din egen logikk vil du ende opp alene. Good luck Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå