AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #61 Del Skrevet 12. september 2015 Hva med livet til ungen da? Tenk så pinlig å vite at man er resultat av utroskap Det er så vanlig at det gjør nok ikke særlig psykisk skade for barnet. Anonymous poster hash: 4c679...498 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 12. september 2015 #62 Del Skrevet 12. september 2015 Hva med livet til ungen da? Tenk så pinlig å vite at man er resultat av utroskap Virkelig??! Hva er det for noen meninger og holdninger du går rundt med egentlig?! Du må være et troll! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 12. september 2015 #63 Del Skrevet 12. september 2015 Litt enig i dette. Ikke moro for barnet det heller. Snakker av erfaring. Ikke kult at alle tror at din mor er din bestemor.Anonymous poster hash: 282cb...1a7 Herregud. Det der er jo det minste problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 12. september 2015 #64 Del Skrevet 12. september 2015 Virkelig??! Hva er det for noen meninger og holdninger du går rundt med egentlig?! Du må være et troll! Ok så det er positivt å vite at man er resultatet av utroskap? Ungen kommer til å bli mobbet pga dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #65 Del Skrevet 12. september 2015 Tenk fremover, du er 40 år og blir alenemor, 46 når barnet begynner i første klasse, dvs, i bestemoralder. Det vil nok bli mange slitsomme år på deg fremover, han har sin egen familie, og vil nok derfor stille lite eller ingenting opp. Men dette er ditt valg. Anonymous poster hash: de7af...9fc Bestemoralder når man er 46? Det er MANGE idag som får barn i 40 årene, flere og flere faktisk! Halle Berry var 48 da hun fikk sin velskapte sønn! Mange kvinner i familien min har fått sine første barn i 40 årene, alle har fått de på naturlig vis og de er velskapte. INGEN ser ut som bestemødre heller...Høres ut som du bør utvide horisonten din litt... Anonymous poster hash: 09a6a...d73 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #66 Del Skrevet 12. september 2015 Litt enig i dette. Ikke moro for barnet det heller. Snakker av erfaring. Ikke kult at alle tror at din mor er din bestemor.Anonymous poster hash: 282cb...1a7 ? Hvem er det som tror at ei i 40 årene er bestemor? Mange blir mødre i 40 årene. Anonymous poster hash: 09a6a...d73 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #67 Del Skrevet 12. september 2015 Ja hvor skal man begynne? Vi har hatt et forhold i litt over ett år, han er gift, noe jeg fant ut etter at vi hadde datet i 4 mnd. Jeg valgte i forelkelsensrus å fortsette forholdet med han. Han er i 40årene og har tre barn med sin kone. Jeg nærmer meg 40 og har to barn. Vi har brukt kondom konsekvent hver gang, men likevel sitter jeg her med en positiv test. Å nei, jeg har ikke hatt samleie med noen andre enn han. Jeg sitter her og har virkelig ingen ønsker om å ta abort, men kjenner at frustrasjonsnivået når uante høyder. Skal jeg få barnet uten å fortelle han om det? Kutte all kontakt med han? Skal jeg fortelle han det og føre opp ukjent far i papirene? skal jeg få barnet og føre han opp som far? skal jeg velge å ta abort for å skåne hans familie? Hvordan skal jeg fortelle han dette, om jeg skal si det? Det ble for mye å sortere, og jeg kan ikke akkurat sette meg ned å be omgangskretsen min om råd her, ergo tyr jeg til dere. Fint om dere holder negative ytringer om utroskap borte fra denne trådem det kan dere ta i andre tråder. På forhånd takk. Anonymous poster hash: e98f7...be0 Jeg ville nok tatt abort i en sånn situasjon, pga alder (større sjanse for å få et barn med spesielle behov) og situasjonen (alene om graviditeten og har allerede barn). Velger du å få barnet, ville jeg fortalt ham om det. Jeg ville ført han opp som barnefar, ja. Han har vært med på leken og må (eventuelt) smake steken. Jeg ville ikke tatt abort dersom du ikke selv ønsker det for å skåne hans familie. Hans familie er hans ansvar, han har selv valgt å være utro. Hvis du velger å beholde, må du være forberedt på at han krever DNA-test, da dere har brukt kondom hver gang. Jeg ville ikke sagt noe før jeg hadde bestemt meg for å beholde eller ta abort. Hvordan si det, spør du, det er vel bare å si det rett ut. Regner med at dere kjenner hverandre etter å ha vært sammen i et år. Lykke til med avgjørelsen. Anonymous poster hash: 617f0...e2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 12. september 2015 #68 Del Skrevet 12. september 2015 Hun har jo allerede fortalt det til ham, les tråden (den er ikke så lang). Han vil ta ansvar for barnet om hun vil ha det. Ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppgitt78 Skrevet 12. september 2015 #69 Del Skrevet 12. september 2015 Det som kunne vært interessant å vite i denne tråden, er hvor mange prosent av de som roper ABORT har vært utsatt for utroskap.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #70 Del Skrevet 12. september 2015 Jeg fortalte han det, og han tok det veldig fint. Sa at det kun var mitt valg, at han ønsket ikke å si noe som helst annet enn at han støttet meg uansett hva jeg valgte. Om jeg valgte å ta barnet bort så ville han være med meg hele veien, og jeg velger å få det, så vil han være der for oss hele veien. Hva kona hans angår, skulle jeg ikke bekymre meg for. Det fikk komme etterhvert.. Såeh... Nå er det bare å ta en avgjørelse. Tusen hjertelig takk for alle innspill. Anonymous poster hash: e98f7...be0 Sa han at du ikke skulle bekymre deg for hva kona hans angår ?? nei vet du, han er redd for å bli avslørt, bare si at han må si det til kona, eller så sier du det, at du ikke visste at han hadde kone eller dame.Han fortjener ikke å komme unna med dette, og han bør ta ansvar for hva han har gjort.Om du vil ha det barnet, så synes jeg du skal beholde det. Anonymous poster hash: 99f13...457 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #71 Del Skrevet 12. september 2015 Skal dere fortsette å være kjærester ts? Det har ikke komet frem i tråden. Hvis han fortsetter å se deg, bak kona sin rygg, synes jeg han bør si ifra omgående hva han driver med, så hun vet hvilken mann han er. Anonymous poster hash: 09a6a...d73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #72 Del Skrevet 12. september 2015 TS her igjen... Vi har hatt en lengre snakk i formiddag, og barnet blir beholdt. Han har bestemt seg for å fortelle sin kone alt, uavhengig om jeg tar abort eller ei. Han skulle gjort det for lenge siden, men trengte nok et dytt bak for å få gjort det. Han sier selv at det har vært mer behagelig å la vær, enn å bare hoppe i det. TIl deg som nevnte at jeg måtte være forberedt på å ta dnatest, så trenger jeg nok overhodet ikke tenke i de baner. Til tross for situasjonen så stoler vi veldig på hverandre, og han vet at det kun er han for meg. Nå blir det snart kun meg for han også, og så får vi ta skillsmissen på best mulig måte. Det er klart at det er mange skjær i sjøen, men nå er det blitt som det er blitt og vi får gjøre det beste ut av saken. Takk for gode innspill. Anonymous poster hash: e98f7...be0 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling Skrevet 12. september 2015 #73 Del Skrevet 12. september 2015 Tenk fremover, du er 40 år og blir alenemor, 46 når barnet begynner i første klasse, dvs, i bestemoralder. Det vil nok bli mange slitsomme år på deg fremover, han har sin egen familie, og vil nok derfor stille lite eller ingenting opp. Men dette er ditt valg.Anonymous poster hash: de7af...9fc 46 = bestemoralder!?!? 😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #74 Del Skrevet 12. september 2015 Men dette handler om barn. Det er vel det en bør ha i tankene her. De lander på beina. Er verst for mor i hus.Anonymous poster hash: d34bb...f65 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #75 Del Skrevet 12. september 2015 Og alle sykdommene TS kan ha smittet hun med.Anonymous poster hash: d34bb...f65 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppgitt78 Skrevet 12. september 2015 #76 Del Skrevet 12. september 2015 Og alle sykdommene TS kan ha smittet hun med.Anonymous poster hash: d34bb...f65 Nå vet jo vi ingenting om "mors" evt sidesprang, som teoretisk da kunne smittet TS via mannen, så den kan like gjerne gå begge veier.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #77 Del Skrevet 12. september 2015 Jeg vokste opp uten en far, og det gikk veldig greit Synes du skal beholde barnet om du ønsker det. Jeg mener også at du bør føre opp faren, som far.. Resten får han finne ut selv Anonymous poster hash: cbb00...814 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #78 Del Skrevet 12. september 2015 Oj oj vel er ikke så sikker på at han sier noe til kona si allikevel..........bare noe han sier til deg tror jeg for at han ikke skal risikere at du skal gjøre det.......ikke vær naiv nå.Du bør rett og slett si at du synes barnet kan besøke han der han bor, for hvis han da har sagt det til kona så bør jo ikke det være noe problem....:-) Anonymous poster hash: 99f13...457 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppgitt78 Skrevet 12. september 2015 #79 Del Skrevet 12. september 2015 (endret) Oj oj vel er ikke så sikker på at han sier noe til kona si allikevel..........bare noe han sier til deg tror jeg for at han ikke skal risikere at du skal gjøre det.......ikke vær naiv nå.Du bør rett og slett si at du synes barnet kan besøke han der han bor, for hvis han da har sagt det til kona så bør jo ikke det være noe problem....:-) Anonymous poster hash: 99f13...457 Nå må vel barnet først komme seg gjennom svangerskapet, fødselen, og litt andre småtterier før det blir aktuelt med alenebesøk hos far.. Og hvis du hadde lest siste innlegg av TS, så kan det virke som om TS og far skal satse på å bygge opp noe sammen. Endret 12. september 2015 av Oppgitt78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 12. september 2015 #80 Del Skrevet 12. september 2015 Stakkars kona..... Men lykke til med barn og egen mann. Får håpe mannen blir trofast mot deg i det minste da. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå