Gå til innhold

Han er gift og jeg er gravid

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For min egen del så ønsker jeg virkelig å beholde. Det eneste som taler for abort er hans familie om de får vite det. 

Ja jeg er jo alene fra før av, så det skulle gått greit. Men du har nok rett, jeg bør snakke med han. Må vel finne den riktige måten å si det på. 

Anonymous poster hash: e98f7...be0

Ikke ta abort for andres skyld! Du vil angre!

Dersom DU ønsker å beholde, så gjør du det - uavhengig av hva barnefar mener.

Anonymous poster hash: b92f4...ee8

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som man redder, ligger man. Du må nesten takke deg selv. Det er forkastelig å ha et forhold til en som er gift. Siden du visste dette, burde du trekke deg unna. Uansett hvor mye han ønsket dette forholdet. Anonymous poster hash: 6ced2...091

Kondom ja. Konsekvent brukt hver gang, så er du gravid. Du fortsatte forholdet i forelskesrus, og tenkte bare på deg selv! Ta abort og la den stakkars familien få fred! Idioter som deg som ødelegger for andre!!

Mannen er ikke bedre han heller, men la han rydde med sin familien uten å få pes av deg!!!

Anonymous poster hash: a13b4...01c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egoismen til noen mennesker gjør meg helt dårlig. Sorry TS men jeg har ikke engang lyst til å holde meg i skinnet og gi deg konstruktiv tilbakemelding. Det fortjener du ikke engang. Mennesker som deg gjør meg kvalm! Egotripen deres måtte jo resultere i et barn! Hva mer kan man forvente av hodeløse, naive og selvsentrerte mennesker som dere. Fy søren...håper kona lager et så stort helvete i årene fremover at du angrer på den dagen du i det hele tatt så mannen. Håper det blir uutholdelig for dere og at det svir noe inni helvete når dere ser menneskene dere er glad i rundt dere lide av deres egoistiske og DUMME valg! Grattis med graviditeten ass!

Anonymous poster hash: 61dfe...2c0

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egoismen til noen mennesker gjør meg helt dårlig. Sorry TS men jeg har ikke engang lyst til å holde meg i skinnet og gi deg konstruktiv tilbakemelding. Det fortjener du ikke engang. Mennesker som deg gjør meg kvalm! Egotripen deres måtte jo resultere i et barn! Hva mer kan man forvente av hodeløse, naive og selvsentrerte mennesker som dere. Fy søren...håper kona lager et så stort helvete i årene fremover at du angrer på den dagen du i det hele tatt så mannen. Håper det blir uutholdelig for dere og at det svir noe inni helvete når dere ser menneskene dere er glad i rundt dere lide av deres egoistiske og DUMME valg! Grattis med graviditeten ass!

Anonymous poster hash: 61dfe...2c0

Jeg føler litt på dette jeg også... Det koster å være dum, dessverre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Ja hvor skal man begynne? Vi har hatt et forhold i litt over ett år, han er gift, noe jeg fant ut etter at vi hadde datet i 4 mnd. Jeg valgte i forelkelsensrus å fortsette forholdet med han. Han er i 40årene og har tre barn med sin kone. Jeg nærmer meg 40 og har to barn. Vi har brukt kondom konsekvent hver gang, men likevel sitter jeg her med en positiv test. Å nei, jeg har ikke hatt samleie med noen andre enn han. Jeg sitter her og har virkelig ingen ønsker om å ta abort, men kjenner at frustrasjonsnivået når uante høyder. Skal jeg få barnet uten å fortelle han om det? Kutte all kontakt med han? Skal jeg fortelle han det og føre opp ukjent far i papirene? skal jeg få barnet og føre han opp som far? skal jeg velge å ta abort for å skåne hans familie? Hvordan skal jeg fortelle han dette, om jeg skal si det? Det ble for mye å sortere, og jeg kan ikke akkurat sette meg ned å be omgangskretsen min om råd her, ergo tyr jeg til dere. Fint om dere holder negative ytringer om utroskap borte fra denne trådem det kan dere ta i andre tråder. På forhånd takk.

Du bør fortelle det.

Dere har vært to om dette,så han har både rett til å vite,og også dele ansvaret med deg.Hvorfor skal du sitte med dette alene?

Så tenker jeg at han bør stå oppført på papiret,av hensyn til det kommende barnet,for det er iallefall en helt uskyldig tredjepart,og det bør ha rett til å ha en far det får vite om så lenge du faktisk vet hvem som er dets far.

Dette var en utrolig vanskelig situasjon som vil berøre veldig mange,også dine barn.Hva du har tenkt å fortelle dem,og hvordan,skjønner jeg ikke helt.

Du får det tøft tror jeg,og tror du bør tenke grundig over hele situasjonen,for du er vel litt i sjokk nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blomsterert

Fortell alt til både han og kona at du visste ikke at han hadde dame en gang. Så mister han nok kona si også. Sett han opp som faren for han er jo faren og barnet har rett til å ha en far. Så må han betale for enda et barn med ei ny dame :fnise: Så da kommer han sikkert til å sitte der singel, og må betale for 4 barn med to forskjellige damer. Ikke enkelt å få seg dame igjen etter det :P Hvem vil vel ha en mann med barn med forskjellige damer :laugh::laugh:

Og dette syns du er morsomt?

Du klarer virkelig å være skadefro oppe i dette? Herregud,så enkel du fremstår her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du klarer virkelig å være skadefro oppe i dette? Herregud,så enkel du fremstår her.

Gubben får svi, er jo han som har lagd i stand alt :)

Anonymous poster hash: d34bb...f65

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Gubben får svi, er jo han som har lagd i stand alt :)

Anonymous poster hash: d34bb...f65

Men dette handler om barn.

Det er vel det en bør ha i tankene her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener HAN må ta hele ansvaret her. Han holdt familien skjult for deg i 4 måneder og når man er blitt forelsket i noen er det nesten umulig å gjøre rasjonelle valg, så jeg skjønner godt det var vanskelig for deg å bryte.

Du ønsker barnet og da synes jeg du skal beholde. Det at faren kanskje ikke vil ha noe med barnet å gjøre eller at det ødelegger familien hans (det gjorde han allerede da han valgte å ligge med deg) - det skal ikke ha noe å si for ditt valg. Mange barn vokser opp uten en delaktig far, inkludert meg selv, og det er klart det er litt sårt. Men når alternativet er å aldri ha blitt født så er det enkelt for meg! :)

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes så utrolig synd på den lille som ikke får noen far. Som skal se sine to storesøsken dra til pappa, men selv må dette barnet være alene hos mamma, fordi pappa er hos den andre familien sin. Forferdelig sårt.

Anonymous poster hash: 24247...cdc

Det skal du ikke si! :) Kjenner en familie, hvor alle 3 barna har forskjellige fedre, men kun 1 av dem er involvert i barna. Han tok alle barna som ''sine'', selv om BF og mor ikke er sammen :)  

Anonymous poster hash: 53ff2...fc1

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig egoistisk med tanke på de barna som alt er satt til verden.

Anonymous poster hash: 19abe...a44

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Captain Hook

Ja det er morsomt at voksne menn er så skada i hodene sine! De ender bare opp alene. Det er morsomt!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvor skal man begynne? Vi har hatt et forhold i litt over ett år, han er gift, noe jeg fant ut etter at vi hadde datet i 4 mnd. Jeg valgte i forelkelsensrus å fortsette forholdet med han. Han er i 40årene og har tre barn med sin kone. Jeg nærmer meg 40 og har to barn. Vi har brukt kondom konsekvent hver gang, men likevel sitter jeg her med en positiv test. Å nei, jeg har ikke hatt samleie med noen andre enn han. Jeg sitter her og har virkelig ingen ønsker om å ta abort, men kjenner at frustrasjonsnivået når uante høyder. Skal jeg få barnet uten å fortelle han om det? Kutte all kontakt med han? Skal jeg fortelle han det og føre opp ukjent far i papirene? skal jeg få barnet og føre han opp som far? skal jeg velge å ta abort for å skåne hans familie? Hvordan skal jeg fortelle han dette, om jeg skal si det? Det ble for mye å sortere, og jeg kan ikke akkurat sette meg ned å be omgangskretsen min om råd her, ergo tyr jeg til dere. Fint om dere holder negative ytringer om utroskap borte fra denne trådem det kan dere ta i andre tråder. På forhånd takk.

Jeg tenker at det ikke blir kjekt for barnet å vokse opp i det kaoset det vil bli..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør fortelle det.

Dere har vært to om dette,så han har både rett til å vite,og også dele ansvaret med deg.Hvorfor skal du sitte med dette alene?

Så tenker jeg at han bør stå oppført på papiret,av hensyn til det kommende barnet,for det er iallefall en helt uskyldig tredjepart,og det bør ha rett til å ha en far det får vite om så lenge du faktisk vet hvem som er dets far.

Dette var en utrolig vanskelig situasjon som vil berøre veldig mange,også dine barn.Hva du har tenkt å fortelle dem,og hvordan,skjønner jeg ikke helt.

Du får det tøft tror jeg,og tror du bør tenke grundig over hele situasjonen,for du er vel litt i sjokk nå?

Jeg mener HAN må ta hele ansvaret her. Han holdt familien skjult for deg i 4 måneder og når man er blitt forelsket i noen er det nesten umulig å gjøre rasjonelle valg, så jeg skjønner godt det var vanskelig for deg å bryte.

Du ønsker barnet og da synes jeg du skal beholde. Det at faren kanskje ikke vil ha noe med barnet å gjøre eller at det ødelegger familien hans (det gjorde han allerede da han valgte å ligge med deg) - det skal ikke ha noe å si for ditt valg. Mange barn vokser opp uten en delaktig far, inkludert meg selv, og det er klart det er litt sårt. Men når alternativet er å aldri ha blitt født så er det enkelt for meg! :)

Hun har jo allerede fortalt det til ham, les tråden (den er ikke så lang). Han vil ta ansvar for barnet om hun vil ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde mannen min gjort ei dame gravid ville jeg ikke ment hun skulle ta abort. At jeg ville hivd ut mannen og syntes hun var ei tipse er jo en ting, men å si at det er en selvfølge at hun skal ta abort er feil.

Anonymous poster hash: a68e8...904

Er det ikke, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil ha barnet og er i stand til å ta deg av det som alenemor så beholder du. Hvis DU vil ta abort så gjør du det, men du skal ikke ta abort for å redde hans ekteskap og familieliv. Det er hans ansvar å rydde opp i. Han som er gift her, og innledet forhold til deg uten først å fortelle hvordan ting egentlig var.

Endret av FrøkenMånestråle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med livet til ungen da? Tenk så pinlig å vite at man er resultat av utroskap

Endret av Maleficenta
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk fremover, du er 40 år og blir alenemor, 46 når barnet begynner i første klasse, dvs, i bestemoralder. Det vil nok bli mange slitsomme år på deg fremover, han har sin egen familie, og vil nok derfor stille lite eller ingenting opp. Men dette er ditt valg.

Anonymous poster hash: de7af...9fc

Litt enig i dette. Ikke moro for barnet det heller. Snakker av erfaring. Ikke kult at alle tror at din mor er din bestemor.

Anonymous poster hash: 282cb...1a7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...