Gå til innhold

Han er gift og jeg er gravid

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det har du helt rett i, men du sa jo selv i sted at VI tydeligvis har nok info til å konkludere med abort.. Da impliserer du meg i noe jeg ikke er enig i, og tillegger meg meninger jeg ikke nødvendigvis har..

Nå kverulerer jeg jo selvsagt litt, men det er skjeldent lurt å være så bastant på andres vegne..

Den sender jeg tilbake til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du sitter faktisk ikke med fasiten på hvordan et barn vil reagere.

Nei selvsagt ikke, det gjør vel ingen? (det var liksom noe av det jeg forsøkte få frem) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei selvsagt ikke, det gjør vel ingen? (det var liksom noe av det jeg forsøkte få frem)

Denne tankegangen er det tydeligvis ikke så lett å forstå..

Utroskap er en av de tingene som virkelig får frem det verste i en del mennesker, og rasjonaliteten forsvinner som dugg for solen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut i fra innlegget som du postet kl 21:31, ser det ikke ut som du hevder at barn kan reagere forskjellig på denne type situasjon. Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere har jo bare kjent hverandre i 8 mnd, og de første 4 løy han om at han var gift slik at han kunne lure deg til sengs. Du vet vel egentlig lite om hva du går til? Ikke har dere prøvd å være sammen på ordentlig og dele en hverdag heller, før dere skal få barn sammen. I tillegg har han sveket kona og barna sine ved å gjøre dette, og det blir enda verre når han går fra dem for deg. Uansett, hvis du var min venninne ville jeg frarådet deg å få barn med noen du har kjent så kort tid, som har løyet for deg, og som utviser så lite hensyn til de som står ham nærmest og som er avhengige av ham. My 2 cents.

Anonymous poster hash: 86375...812

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Drama Queen

Hva skjer med alle som oppfordrer til å beholde denne ungen som må vokse opp med skammen.

Hvorfor skal ungen måtte vokse opp med skammen? Uansett, så synes jeg at det er drøyt at voksne mennesker (uansett vei) skal sitte og slenge ut 'ordrer' i forhold til hva TS bør gjøre. Jeg kunne aldri ha bedt noen om å ta abort, fordi at de begikk en menneskelig tabbe. Det er ikke akkurat snakk om å få seg en ny frisyre her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut i fra innlegget som du postet kl 21:31, ser det ikke ut som du hevder at barn kan reagere forskjellig på denne type situasjon.

Det jeg skrev var:

Nå er vel "barna" det er snakk om her store nok til å skjønne at voksne bare er mennesker, det er noe ulikt en femåring som tror pappa er supermann *ler* så den argumentasjonen kjøper jeg ikke helt uten videre..

Altså reagerer "barn ulikt"

Store barn på 25 reagerer også på foreldrenes skilsmisse liksom, men på en helt annen måte enn treåringen.

igjen - man reagerer ulikt..

Man kan godt prøve holde diskusjonen sakelig selv om man egentlig mener at alle som er utro (spesielt menn) bør kastreres, settes i gapestokk osv osv fordi man selv har blitt bedratt eller har tro på egne moralske verdier som bedre enn andres ... Faktum er at TS i denne tråden som i mange andre tilsvarende tråder skriver tydelig at de meningene og svarene ønsker hun ikke, likevel er det altså noen som bare MÅ få presse sine meninger om enn uønsket på andre for alt det er verdt.. 

rart det der - respekt virker liksom bare en vei for noen.

gjelder fortsatt..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med alle som oppfordrer til å beholde denne ungen som må vokse opp med skammen.

Jeg skjønner ikke helt hvilken skam det er for et barn å vokse opp så sant ikke andre VOKSNE gjør det til en skam og utsetter barnet for denne "skammen" noe som i så fall er de voksne sitt problem, sin skam - og ikke barnets. Slike voksne som må ta ting ut over barn som er helt uten skyld på noen måte burde man virkelig kunne oppdra litt bedre, folkeskikk er liksom helt gratis - det er fritt frem å forsyne seg rikelig!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg skrev var:

Altså reagerer "barn ulikt"

igjen - man reagerer ulikt..

gjelder fortsatt..

Du kjøper ikke argumentasjonen, sier du. På samme tid hevder du at barna i dette tilfellet, skal ha forståelse for at foreldrene er voksne.

Jeg stiller meg undrende til deg og et par andre her som mer eller mindre forsvarer ts og mannens handlinger.

I hovedinnlegget skriver ts at denne mannen løy til henne i 4 måneder.

I mine øyne og mange andre sine øyne, viser slik handling mangel på respekt, moral og karakter.

Jeg er på ingen måte enig med de som hyler ut at hun skal ta abort eller beholde barnet.

Hun må bestemme selv.

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hverken særlig tilgivende eller snill, kanskje heller den rake motsetning!

Du kaller veldig mange folk dumme her nå, du er klar over det? Bare fordi at du ikke klarer å begripe at noen kan tenke annerledes enn deg selv..

Er forskjell på annerledes tankegang og idiotisk tankegang

Sier som shekdon. Hvorfor kan jeg ikke kalle folk dumme? Jeg mener det jo.

Endret av Maleficenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har brukt kondom konsekvent hver gang, men likevel sitter jeg her med en positiv test. 

Anonymous poster hash: e98f7...be0

Excuse my French, men hvordan går det an? Hull i kondomen?

Anonymous poster hash: 98d6e...d31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Excuse my French, men hvordan går det an? Hull i kondomen?

Anonymous poster hash: 98d6e...d31

Kondom er ikke 100% sikker.

Ingen prevensjon er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forskjell på annerledes tankegang og idiotisk tankegang

Sier som shekdon. Hvorfor kan jeg ikke kalle folk dumme? Jeg mener det jo.

Jeg sa vel heller aldri at du ikke kunne gjøre det.. Jeg bare spurte om du var klar over rekkevidden av det du faktisk sa.

Selvsagt skal du få lov til å kalle folk dumme, på lik linje som at du da må kunne tåle at noen kan velge å kalle deg f.eks. evneveik og selvsentrert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sa vel heller aldri at du ikke kunne gjøre det.. Jeg bare spurte om du var klar over rekkevidden av det du faktisk sa.

Selvsagt skal du få lov til å kalle folk dumme, på lik linje som at du da må kunne tåle at noen kan velge å kalle deg f.eks. evneveik og selvsentrert.

Folk kan kalle meg evneveik om de vil. Bryr meg ikke for jeg vet det ikke er sant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ungene er over 20 vil de iallefall ikke være tilgivende. Hadde pappa bedratt mamma så hadde jeg aldri mer snakket med han

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk kan kalle meg evneveik om de vil. Bryr meg ikke for jeg vet det ikke er sant

Så bra!

På generelt grunnlag, så tror jeg de færreste som er dumme, evneveike, hvasomhelst, har nok selvinnsikt til å klare å se at de er det. Det ligger i menneskets natur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...