Maleficenta Skrevet 14. september 2015 #261 Del Skrevet 14. september 2015 Hva du gidder/ikke gidder er irrelevant i forhold til saken.. Det er irrelevant at du spekulerer i at mannen og hun kona har en understanding som du ikke vet en dritt om bare for å rettferdiggjøre hans handlinger 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppgitt78 Skrevet 14. september 2015 #262 Del Skrevet 14. september 2015 Det er irrelevant at du spekulerer i at mannen og hun kona har en understanding som du ikke vet en dritt om bare for å rettferdiggjøre hans handlinger Jeg rettferdiggjør ingens handlinger! Poenget er at VI ikke vet nok til å dømme hverken TS, mannen, eller kona hans i denne saken.. DET blir isåfall kun ren spekulasjon! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 14. september 2015 #263 Del Skrevet 14. september 2015 (endret) Det gjør du vel det. Hva vil du kalle det? Visst faen har man rett til å dømme Endret 14. september 2015 av Maleficenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #264 Del Skrevet 14. september 2015 Jeg rettferdiggjør ingens handlinger! Poenget er at VI ikke vet nok til å dømme hverken TS, mannen, eller kona hans i denne saken.. DET blir isåfall kun ren spekulasjon! Jammen herregud se å gi deg da. Vi har kun infoen ts kommer med og derfor er det det vi får forholde oss til. For alt det vi vet er Kona egentlig en annen mann og de lever i en sekt som tilber trompeter å bedriver med fri kjærlighet så lenge det er med en kvinne, men så lenge ikke ts har nevnt på det er det FULLSTENDIG IRRELEVANT Anonymous poster hash: 30d44...b6f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppgitt78 Skrevet 14. september 2015 #265 Del Skrevet 14. september 2015 Jammen herregud se å gi deg da. Vi har kun infoen ts kommer med og derfor er det det vi får forholde oss til. For alt det vi vet er Kona egentlig en annen mann og de lever i en sekt som tilber trompeter å bedriver med fri kjærlighet så lenge det er med en kvinne, men så lenge ikke ts har nevnt på det er det FULLSTENDIG IRRELEVANT Anonymous poster hash: 30d44...b6f Nei, det er ikke irrelevant.. For alt vi vet, så kan det godt hende at det du nevner stemmer.. Men som det meste annet i denne diskusjonen, så er det ren spekulasjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppgitt78 Skrevet 14. september 2015 #266 Del Skrevet 14. september 2015 Det gjør du vel det. Hva vil du kalle det? Visst faen har man rett til å dømme Vis meg gjerne de innleggene der jeg rettferdiggjør dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #267 Del Skrevet 14. september 2015 Jeg synes det er helt hårreisende at voksne mennesker sitter her og uttaler seg så bastant på hva TS skal gjøre. "Ta abort!" "Behold barnet!!" Det er opp til TS hva hun vil gjøre, og selv om dere alle her har sterke meninger rundt denne situasjonen, bør dere trekke dere litt tilbake og møte TS med respekt. Det er helt greit å gi råd og lede TS i en bestemt retning, men å holde på slik som dette gir meg hakeslepp. Anonymous poster hash: b657f...679 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #268 Del Skrevet 14. september 2015 Nei, det er ikke irrelevant.. For alt vi vet, så kan det godt hende at det du nevner stemmer.. Men som det meste annet i denne diskusjonen, så er det ren spekulasjon.. Selvfølgelig er det spekulasjon! Alle tråder på kg har deler med spekulasjon fordi vi kun har informasjonen til TS å forholde seg til. Om vi ikke skulle spekulert så ville kg vært lagt ned for lengst fordi vi vil aldri få alle sider av en sak. You see? Kan du gi deg med surret ditt nå?Anonymous poster hash: 30d44...b6f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppgitt78 Skrevet 14. september 2015 #269 Del Skrevet 14. september 2015 Selvfølgelig er det spekulasjon! Alle tråder på kg har deler med spekulasjon fordi vi kun har informasjonen til TS å forholde seg til. Om vi ikke skulle spekulert så ville kg vært lagt ned for lengst fordi vi vil aldri få alle sider av en sak. You see? Kan du gi deg med surret ditt nå?Anonymous poster hash: 30d44...b6f Jeg har da ikke sagt at det er feil å spekulere...? Men jeg har sagt at det er feil å dømme folk på et grunnlag vi ikke kjenner nok til.. Spekulasjoner i seg selv er veldig underholdende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 14. september 2015 #270 Del Skrevet 14. september 2015 Vis meg gjerne de innleggene der jeg rettferdiggjør dette! Du skal da til stadighet bortforklare og legge ut om. For alt vi vet så er det slik og sånn. Vi vet ikke nok til å dømme. Du forsvarer jo hele tiden jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppgitt78 Skrevet 14. september 2015 #271 Del Skrevet 14. september 2015 Du skal da til stadighet bortforklare og legge ut om. For alt vi vet så er det slik og sånn. Vi vet ikke nok til å dømme. Du forsvarer jo hele tiden jo Jeg forsvarer et prinsipp om at vi må ha nok informasjon til å dømme rettferdig! Det er noe helt annet enn å forsvare utroskap.. For min del, så kan denne saken like gjerne handle om bananer.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 14. september 2015 #272 Del Skrevet 14. september 2015 Abort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 14. september 2015 #273 Del Skrevet 14. september 2015 Jeg forsvarer et prinsipp om at vi må ha nok informasjon til å dømme rettferdig! Det er noe helt annet enn å forsvare utroskap.. For min del, så kan denne saken like gjerne handle om bananer.. Vi vet da mer enn nok ut fra hovedinnlegget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppgitt78 Skrevet 14. september 2015 #274 Del Skrevet 14. september 2015 Vi vet da mer enn nok ut fra hovedinnlegget Nei, vi vet ingenting om mor og fars samliv annet enn at de bor under samme tak og at de har barn.. Du sa jo selv tidligere at det finnes situasjoner der det ikke er utroskap selv om en fortsatt er gift..? Rett meg gjerne hvis jeg tar feil, men det var da vitterlig det jeg leste? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 14. september 2015 #275 Del Skrevet 14. september 2015 Skjønner ikke de som ønsker en gift mann. Gifte menn er så uattraktive når de driver å prøver seg på andre. Kvalme svin Jammen det er selve det at han er opptatt som også gjør ham attraktiv. Jeg har spurt her flere ganger; hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 14. september 2015 #276 Del Skrevet 14. september 2015 Det gjør du vel det. Hva vil du kalle det? Visst faen har man rett til å dømme Nei egentlig har man ikke "rett til" å dømme andre enn ens egne handlinger, og man får ikke mer rett til det ved å banne og sverte for å poengtere hvor mye eller sterkt man mener noe heller. Det eneste man oppnår ved å sette seg til doms over andre er at man selv en dag skal dømmes etter den samme høye standard, da håper jeg virkelig man har alt sitt på det rene - ikke bare i den ene saken men også i alle andre.. Dessuten er hevngjerrighet og det å tro seg selv moralsk overlegen en lite tiltrekkende egenskap. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 14. september 2015 #277 Del Skrevet 14. september 2015 Nei, vi vet ingenting om mor og fars samliv annet enn at de bor under samme tak og at de har barn.. Du sa jo selv tidligere at det finnes situasjoner der det ikke er utroskap selv om en fortsatt er gift..? Rett meg gjerne hvis jeg tar feil, men det var da vitterlig det jeg leste? Utroskap ødelegger for barna 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppgitt78 Skrevet 14. september 2015 #278 Del Skrevet 14. september 2015 Utroskap ødelegger for barna Ofte så gjør det det, ja.. Men nå var det vel ikke det vi egentlig diskuterte? Vi kan godt ta den diskusjonen også, men den passer strengt tatt bedre i en egen tråd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummels Skrevet 14. september 2015 #279 Del Skrevet 14. september 2015 Abort eller gi barnet bort til noen skikkelige folk som gjerne vil ha barn men ikke kan få. Noen som ikke driver med utroskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 14. september 2015 #280 Del Skrevet 14. september 2015 Utroskap ødelegger for barna Feil, de voksnes håndtering av utroskap ved ikke å holde barna utenfor ødelegger for barna... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå