Gå til innhold

Han er gift og jeg er gravid

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis ts ikke visste at mannen var gift så er hun uskyldig, og det samme med barnet. Mannen er den mest skyldige her og fortjener straff. Han fortjener å være evig singel så han ikke sårer flere.

Ja han er så klart drittselken, men ts burde for barnets skyld la det slippe å vokse opp å vite at faren har en familie et annet sted. At han har bedratt sin kone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS her. 
Jeg er her fremdeles, og har lest hvert et eneste av svaret. 
Jeg ser bare  ingen grunn til å gå inn å kommentere, da dette aldri skulle være en for/imot utroskapstråd. 
Mitt "problem" var konkret, og jeg er svært takknemmelig for de som har holdt seg saklig og kommet med konstruktive svar til meg. Tusen takk til dere, det setter jeg stor pris på. 
Når det gjelder dere andre, så er svarene deres relativt betydningsløse, og jeg tar hverken kritikken mot meg selv, eller mot barnefaren innpå meg. Jeg er såpass voksen at jeg vet at livet snur mange ganger, og at man ikke alle gangene har hverken den kontrollen eller den styrken som skal til for å gjøre det som etter boken er korrekt. Jeg har lært såpass og erfart så mye at jeg også skjønner at de som er de mest fordømmende menneskene, er de som enten er bitter eller som har levd et altfor skånet liv, mennesker som ikke evner å sette seg inn i andre sine situasjoner. Og det er helt ok. Jeg har full forståelse for deres ståsted i livet. Dere må gjerne stå der og ha meninger og tanker. Men dere kommer aldri til å kunne definere meg eller mine valg  i livet. :) 
Utover det, takk igjen til dere som har vært konstruktive. Dette blir en lang vei og gå, men veien er startet, og vi tar ett steg av gangen. :)  
Ha en fin kveld. :) 

Anonymous poster hash: e98f7...be0
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smell my ass.

Nei takk, risikoen for at det lukter ille er sannsynligvis stor. Endret av Oppgitt78
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da håper jeg du kan fortelle meg litt mer om hva som har foregått på hjemmebane hos denne mannen, siden det er så opplagt? Hvordan vet du dette? Hva får deg til å tro at din mening nødvendigvis er den eneste riktige?

Hvilken rolle spiller det hva som har skjedd på hjemmebane?!?! Unnskylder det svik og utroskap??? Er det sånn at han IKKE kunne deale med det som potensielt skjedde på hjemmebane FØR han pulte TS??

Eller det sånn for deg at hvis det har vært dårlig kommunikaskon mellom partene, lite nærhet og sex, sykdom osv så er det helt innafor å stikke fra problemene og pule rundt uten å gå fra kona først????

Anonymous poster hash: 61dfe...2c0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken rolle spiller det hva som har skjedd på hjemmebane?!?! Unnskylder det svik og utroskap??? Er det sånn at han IKKE kunne deale med det som potensielt skjedde på hjemmebane FØR han pulte TS??

Eller det sånn for deg at hvis det har vært dårlig kommunikaskon mellom partene, lite nærhet og sex, sykdom osv så er det helt innafor å stikke fra problemene og pule rundt uten å gå fra kona først????Anonymous poster hash: 61dfe...2c0

Nei, men jeg er ikke tilhenger av å dømme folk uten å vite grunnlaget de bør dømmes på..

Samfunnet ville kollapset rimelig kjapt hvis det hadde vært gjeldende praksis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg er ikke tilhenger av å dømme folk uten å vite grunnlaget de bør dømmes på..

Samfunnet ville kollapset rimelig kjapt hvis det hadde vært gjeldende praksis.

Spiller det noen rolle hvorfor?! Ok la oss si at kona har trukket seg unna og at de ikke har det like bra sammen lengere. Er det god nok unnskyldning for deg?? Kan han da pule rundt bak ryggen hennes og ungenes da?? Eller hvor går grensen din? Når er svik og bedrag "greit"? Vennligst fortell meg det!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiller det noen rolle hvorfor?! Ok la oss si at kona har trukket seg unna og at de ikke har det like bra sammen lengere. Er det god nok unnskyldning for deg?? Kan han da pule rundt bak ryggen hennes og ungenes da?? Eller hvor går grensen din? Når er svik og bedrag "greit"? Vennligst fortell meg det! Anonymous poster hash: 61dfe...2c0

Min grense er irrelevant, og det er forsåvidt din også.. Vi vet ikke nok til å dømme noen av partene. Endret av Oppgitt78
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min grense er irrelevant, og det er forsåvidt din også.. Vi vet ikke nok til å dømme noen av partene.

Yadayada Gandhi, i get it. Du dømmer ingen noen sinne for noe og alt er bare peace & love. Fint for deg, men ikke forvent det samme av andre

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh.. så du er bare en av disse kvinnene som tilgir mannen, mens du hater kvinnen.

Anonymous poster hash: b92f4...ee8

Hvorfor sier du noe så dumt?! Har du i det hele tatt lest innleggene mine? Jeg har vært like krass mot mannen i mine innlegg! Men nå var det faktisk TS som startet denne tråden så det meste blir jo teknisk sett rettet mot henne da jeg ikke kan henvende meg til mannen fordi han ikke er i tråden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yadayada Gandhi, i get it. Du dømmer ingen noen sinne for noe og alt er bare peace & love. Fint for deg, men ikke forvent det samme av andre Anonymous poster hash: 61dfe...2c0

Unnskyld meg, men kan du ikke lese? Jeg har skrevet klart og tydelig at de som kjenner hele situasjonen har all rett til å dømme partene! Det jeg sier er det ikke er rettferdig å dømme noen uten å kjenne hele historien..

Teit eksempel; du skriver et innlegg der du innrømmer å ha kjørt i 60 km/t i en 30 km/t sone ved en barneskole, og lurer på hva konsekvensene kunne blitt. Ville det da være rettferdig at du ble dømt for drap/drapsforsøk uten noe om og men?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men kan du ikke lese? Jeg har skrevet klart og tydelig at de som kjenner hele situasjonen har all rett til å dømme partene! Det jeg sier er det ikke er rettferdig å dømme noen uten å kjenne hele historien..

Teit eksempel; du skriver et innlegg der du innrømmer å ha kjørt i 60 km/t i en 30 km/t sone ved en barneskole, og lurer på hva konsekvensene kunne blitt. Ville det da være rettferdig at du ble dømt for drap/drapsforsøk uten noe om og men?

Og når kjenner man egentlig hele situasjonen? Kjenner man i det hele tatt noen gang hele situasjonen?? Sorry, han har hatt et forhold på si, og han har sveket og bedratt kone og barn. Det holder for meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja det var et teit eksempelAnonymous poster hash: 61dfe...2c0

Problemstillingen er den samme, uavhengig av hvor teit eksempelet er..

Har DU fått bekreftet at han har sveket sin kone? Eller er det spekulasjon fra din side?

Endret av Oppgitt78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemstillingen er den samme, uavhengig av hvor teit eksempelet er..

Har DU fått bekreftet at han har sveket sin kone? Eller er det en spekulasjon fra din side?

Vet du hva...dette blir bare FOR dumt. Nå argumenterer du bare for å kunne krangle videre. Det der gidder jeg ikke å svare på en gang. Det fremstår bare som et desperat innspill for å klare å rettferdiggjøre utroskap. Glem det!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev at jeg skulle sørge for at ødeleggelsen ikke gitt utover barnet. Jeg er ikke så ondskapsfull at jeg har planene liggende klare, men hadde nok funnet på noe. Jeg skrev også at det er menneskelig å feil, og at jeg har feilet ca 100 ganger. Men når jeg tenker på menneskelige feil tenker jeg typ utropskap i alkoholrus o.l, ikke å knivstikke hjertet til kona som er mor til mannens far. Du nevner gode verdier, da mener jeg at alle burde vite hva det vil si med menneskelig feil. Å knulle en gift mann i flere mnd for så å bli gravid, for så å beholde barnet, for så å sørge for at mannen skiller seg fra kona er jo helt INSANE! Det er så langt fra menneskelige feil du kan komme. Jeg sier det igjen, det er pur ondskap. Anonymous poster hash: 5d377...a93

Hvordan vil du knekke foreldrene på en måte som ikke går ut over barnet? Jeg spør ikke for å kverulere, men jeg sliter litt med å se noen gode løsninger på den problemstillingen. Det kan jo være kjekt å vite hvordan man gjør noe sånt, i tilfelle en skulle få bruk for det..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei takk, risikoen for at det lukter ille er sannsynligvis stor.

Faen tenkte ikke over hva jeg skrev. Hahahaha its not the fart that kills you, its the smell. Hahaha Endret av Maleficenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du hva...dette blir bare FOR dumt. Nå argumenterer du bare for å kunne krangle videre. Det der gidder jeg ikke å svare på en gang. Det fremstår bare som et desperat innspill for å klare å rettferdiggjøre utroskap. Glem det! Anonymous poster hash: 61dfe...2c0

Hvor har jeg rettferdiggjort utroskap? Påpek det gjerne, for jeg ser det ikke..

Jeg er på ingen måte for utroskap!

Reaksjonen din tilsier vel heller at du ikke har noen gode motargumenter, og det er helt greit!

Endret av Oppgitt78
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vil du knekke foreldrene på en måte som ikke går ut over barnet? Jeg spør ikke for å kverulere, men jeg sliter litt med å se noen gode løsninger på den problemstillingen. Det kan jo være kjekt å vite hvordan man gjør noe sånt, i tilfelle en skulle få bruk for det..

Les svaret mitt en gang til. Jeg har dessverre ikke et godt svar på det, men jeg hadde funnet ut noe som ALDRI hadde gått ut over barna. TS fortjener derimot et like stort helvete som hun er i ferd med p stelle i stand. Jeg blir så utmattet over all ondskapen i verden, de snille kommer aldri til å vinne føler jeg 😞

Anonymous poster hash: 5d377...a93

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen tenkte ikke over hva jeg skrev. Hahahaha its not the fart that kills you, its the smell. Hahaha

Det er godt å se at en dårlig spøk blir tatt godt i mot, selv om vi står på hver vår side i debatten! :)

Endret av Oppgitt78
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les svaret mitt en gang til. Jeg har dessverre ikke et godt svar på det, men jeg hadde funnet ut noe som ALDRI hadde gått ut over barna. TS fortjener derimot et like stort helvete som hun er i ferd med p stelle i stand. Jeg blir så utmattet over all ondskapen i verden, de snille kommer aldri til å vinne føler jeg Anonymous poster hash: 5d377...a93

Med forbehold om jeg har forstått dette riktig, så er det vel relativt allment kjent/akseptert at foreldrenes fysiske og psykiske helse vil påvirke barna uansett. Da ser jeg for meg at planen din blir tilnærmet umulig, men det kan godt hende det er noe jeg ikke klarer å se her. Tar gjerne i mot innspill, da denslags kunnskap er kjekk å besitte.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...