Gå til innhold

Barnefar har fått ny dame som er alt for ung til å være stemor!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Dette har du faktisk ikke noe med. Når man er skilt må man akseptere at man ikke har lenger har kontroll over, eller engang noe man skulle sagt overfor, eksen. Så fremt det han gjør ikke er omsorgssvikt har du ingenting du skulle sagt. I tillegg kan jeg garantere deg at samarbeidsforholdet mellom deres kommer til å bli uendelig mye verre hvis du skal kritisere det han gjør. Hvordan ville du likt det om han hadde en formening om hvem du var sammen med og hva du drev med når du har barna? Kanskje er det ikke så lurt å velge en som er 11 år yngre. Kanskje er det ikke så lurt å introdusere henne for barna så tidlig. Det er uansett hans sak, og hans sak alene. Du tjener mye mer på å fokusere på dine 50% med barna og huske på at han er voksen og kan ta sine egne valg, selv om de er andre valg enn dine.

Anonymous poster hash: 2e93b...210

 

Så du synes det er innafor at stemor på 18 år ringer ts seint om kvelden etter at barna har lagt seg og ber henne hente ungene sånn at hun og faren til ungene skal få krangle ferdig og ordne opp? Ikke akkurat moden oppførsel i mine øyne... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enten er han akkurat like umoden som ts anklager 18årinngen for å være, eller så er han bare ikke intelligent nok til å skjønne at en situasjon sjelden roes ned av å LÅSE NOEN UTE når man krangler. :P vet ikke helt hva som er verst jeg. Det siste illustrerer i hvert fall dårlig dømmekraft

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2e93b...210

Selv om man er skilt og da har 50-50 ordning så er man foreldre 100% av tiden. Det fungerer ikke slike at man bare kobler ut den tiden man ikke har barna. Og etter hva hun har skrevet som er skjedd videre litt over deg så har hun all grunn til å reagere. Han trenger ikke bry seg om at hun reagerer, men hun har all grunn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har barn og er ikke sammen med barnefar lengre. Jeg kan ikke si hvem han skal være sammen med eller ikke, men jeg kan uttale meg om hva jeg mener er en dårlig situasjon for vårt barn. Noe jeg syns etter å ha lest at dette er. Og med hvilken rett skal denne 18 åringen ringe til TS seint en kveld for å be henne hente barna? Er ikke hennes plass å gjøre det I det hele. Hun ble bedt om å forlate huset og han låste døren for henne. Da burde hun gått og tatt oppigjen diskusjonen på et annet tidspunkt. Da hadde hun vist modenhet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har barn og er ikke sammen med barnefar lengre. Jeg kan ikke si hvem han skal være sammen med eller ikke, men jeg kan uttale meg om hva jeg mener er en dårlig situasjon for vårt barn. Noe jeg syns etter å ha lest at dette er. Og med hvilken rett skal denne 18 åringen ringe til TS seint en kveld for å be henne hente barna? Er ikke hennes plass å gjøre det I det hele. Hun ble bedt om å forlate huset og han låste døren for henne. Da burde hun gått og tatt oppigjen diskusjonen på et annet tidspunkt. Da hadde hun vist modenhet.

Hvis ts hadde tatt med de siste opplysningene hun kom med i HI, hadde hun nok fått helt andre svar. Men, selv om denne 18-åringen er slik, betyr det ikke at ALLE er slik. Jeg er også 11 år yngre enn mannen min, og det skal sies at eksen hans ikke likte meg, men det var ikke fordi jeg var umoden, men pga alderen min. Hun tålte rett og slett ikke at eksen hennes fant seg ei mye yngre dame enn henne selv.

Anonymous poster hash: 69566...71d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her!

Det er jo også noe jeg er litt redd for. Barna er gamle nok til å "forstå" noe, og jeg vil ikke at de skal gå igjennom at så mange forhold rundt dem ryker.

Jeg vil ikke at de skal knytte seg til noen som en dag bare er ute av bildet.

Hadde jeg hatt en garanti for at det varte for alltid hadde det på en måte blitt litt enklere, men sannsynligheten for det er så lav at det kan være at hun plutselig en dag bare er ikke er der lenger, og sånn er ikke sunt for små barn å oppleve for mye av

Anonymous poster hash: fa1e7...76c

Nå varte ikke du og faren til dine barn- såat du ønsker en garanti nå er litt rart..
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi henne en sjanse. Du prøver å vinkle det som om du syns synd i henne, men virker bare som du tenker på deg selv, for å være ærlig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...